Здравейте!Зелен естествено в форумите на Фиат.но попрочел и не открил нищо за сега.Някой,колеги,има ли опит с грешка Р 1602 с първо изписване A/C Converter(още три неща са под този код)за Фиат Добло 1,6 16в 103 кс.Не мога за сега да уловя момент конкретен в който се наблюдава конкретно грешката,няма типичен момент в който да кажа е тогава псе появава.Съответно минаваме в шашавия авариен режим и придвижването става блян.Обиколих не един спец включително и офиц.представител на Фиат и всички ми говорят за ЕКУ iaw 5nf t2 а цената на комплект е на стойността на колата.Моля споделете опит или подаите някоя тема която може и да не съм видял в премятането на страниците.Помагайте.......................кои както може.............Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
грешка Р 1602 на Фиат Добло 1.6 16в 103 кс
Collapse
X
-
Идеята на моето питане е дали някой се сблъсквал с тази грешка и дали помни какво е съпътствало ремонта и отстраняването.Не на последно място кой е диагностицирал и евентуално ремонтирал проблема? И дали човека познаващ в дълбочина калпавата електроника на Фиат е тук в голямото село,дали има лице което да лекува точно без да сваля кожи че сме вече до мускул?Киро леката ръка
Коментар
-
Не е A/C ,а A/D P1602 A/D converterP1602 Battery voltageP1602 Voltage circuitP1602 Voltage regulatorИзмери какъв е волтажа със какъв да е мултицет на запален двигател на клемите на акумулатора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
akisada_80 написа:A/C Converter ми бе обяснено като аналого-цифров конвертор не ли по скоро нещо друго а не проблем с тока?Акумулатора и ок,виж алтернатора не знам не сме го проверявали.
Коментар
-
Да,греша индекса.Правилното е A/D converter.Ще замеря на клемите още утре сутрин.Пътеписа е следния:-първо посетих Фиат България и там смениха антифриза и прочистиха всички връзки между ЕКУ-то и бушоните и буксите и масите(поне това ми обясниха) и ми казаха да карам ако грешкат се появи и лесно се маха да си карам ако ли не точните думи бяха "с тази грешка най вероятно ще се наложи подмяна на комплект ЕКУ +.........Надявам се там да са мерили и бърсали-второ посетих едни сърцати момчета на площада на Княжево които така отбелязаха неща който бях прочел и така предизвикаха доверие като им занесох само ЕКУ-то(може би трябваше да им закарам цялата кола )-още същия ден се пренох в сервиз Вентура-Орландовци като колата бе там три дни и присъдата бе,че почти сигурно е ЕКУ-то.Предложиха ми VIRGIN-ЕКУ което търпеливо да изчакам известно време тъй като сега нямало налично.Пълен TRIP се още с неочакван край.Дайте луд Фиат-аджия който да лекува по кротко от Фиат-България?Че колата е новичка в ръцете ми още не съм и навил и 200 км ........А ми пасва каручката............Киро леката ръка
Коментар
-
akisada_80 написа:Вчера се прибрах от поредния сервиз(на 30 км) 10 км с нормално придвижване и 20 км не повече от 1000-1100 об/мин е с няколко рестартаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Знаем ли някой който да прави това за Фиат в София?http://oferia.pl/usluga/item1254690-...-6-16v-naprawaКиро леката ръка
Коментар
-
akisada_80 написа:Да,греша индекса.Правилното е A/D converter.Ще замеря на клемите още утре сутрин.Пътеписа е следния:-първо посетих Фиат България и там смениха антифриза и прочистиха всички връзки между ЕКУ-то и бушоните и буксите и масите(поне това ми обясниха) и ми казаха да карам ако грешкат се появи и лесно се маха да си карам ако ли не точните думи бяха "с тази грешка най вероятно ще се наложи подмяна на комплект ЕКУ +.........Надявам се там да са мерили и бърсали-второ посетих едни сърцати момчета на площада на Княжево които така отбелязаха неща който бях прочел и така предизвикаха доверие като им занесох само ЕКУ-то(може би трябваше да им закарам цялата кола )-още същия ден се пренох в сервиз Вентура-Орландовци като колата бе там три дни и присъдата бе,че почти сигурно е ЕКУ-то.Предложиха ми VIRGIN-ЕКУ което търпеливо да изчакам известно време тъй като сега нямало налично.Пълен TRIP се още с неочакван край.Дайте луд Фиат-аджия който да лекува по кротко от Фиат-България?Че колата е новичка в ръцете ми още не съм и навил и 200 км ........А ми пасва каручката............Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Само РЕСПЕКТ към отношенито Ви към мен и МПС-то и живи и здрави ще се видим пак.Нямам съмнение към отношението към автомобила ми и коректността Ви,но нещото което търся е лице което да ремонтира и профилактира и ако щеш да излекува настоящото ЕКУ.Благодаря,аз си чакам Девственик, но между временно търся и лице което да направи това което предлагат поляците(ако не са фейк).А инак очаквам сигнал от Вас за Девственика.Благодарностти и до нови срещи с Вас.Продължавам да ровя....................Киро леката ръка
Коментар
-
akisada_80 написа:Само РЕСПЕКТ към отношенито Ви към мен и МПС-то и живи и здрави ще се видим пак.Нямам съмнение към отношението към автомобила ми и коректността Ви,но нещото което търся е лице което да ремонтира и профилактира и ако щеш да излекува настоящото ЕКУ.Благодаря,аз си чакам Девственик, но между временно търся и лице което да направи това което предлагат поляците(ако не са фейк).А инак очаквам сигнал от Вас за Девственика.Благодарностти и до нови срещи с Вас.Продължавам да ровя....................Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар