Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

грешка Р 1602 на Фиат Добло 1.6 16в 103 кс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    грешка Р 1602 на Фиат Добло 1.6 16в 103 кс

    Здравейте!Зелен естествено в форумите на Фиат.но попрочел и не открил нищо за сега.Някой,колеги,има ли опит с грешка Р 1602 с първо изписване A/C Converter(още три неща са под този код)за Фиат Добло 1,6 16в 103 кс.Не мога за сега да уловя момент конкретен в който се наблюдава конкретно грешката,няма типичен момент в който да кажа е тогава псе появава.Съответно минаваме в шашавия авариен режим и придвижването става блян.Обиколих не един спец включително и офиц.представител на Фиат и всички ми говорят за ЕКУ iaw 5nf t2 а цената на комплект е на стойността на колата.Моля споделете опит или подаите някоя тема която може и да не съм видял в премятането на страниците.Помагайте.......................кои както може.............Благодаря предварително.
    Киро леката ръка

    #2
    Тази грешка ознаава 4 неща и всичките са свързани с тока,акомулатор или алтернатор.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      A/C Converter ми бе обяснено като аналого-цифров конвертор не ли по скоро нещо друго а не проблем с тока?Акумулатора и ок,виж алтернатора не знам не сме го проверявали.
      Киро леката ръка

      Коментар


        #4
        Как да разбираме - "придвижването става блян"?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Идеята на моето питане е дали някой се сблъсквал с тази грешка и дали помни какво е съпътствало ремонта и отстраняването.Не на последно място кой е диагностицирал и евентуално ремонтирал проблема? И дали човека познаващ в дълбочина калпавата електроника на Фиат е тук в голямото село,дали има лице което да лекува точно без да сваля кожи че сме вече до мускул?
          Киро леката ръка

          Коментар


            #6
            Вчера се прибрах от поредния сервиз(на 30 км) 10 км с нормално придвижване и 20 км не повече от 1000-1100 об/мин е с няколко рестарта
            Киро леката ръка

            Коментар


              #7
              Не е A/C ,а A/D P1602 A/D converterP1602 Battery voltageP1602 Voltage circuitP1602 Voltage regulatorИзмери какъв е волтажа със какъв да е мултицет на запален двигател на клемите на акумулатора.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                akisada_80 написа:
                A/C Converter ми бе обяснено като аналого-цифров конвертор не ли по скоро нещо друго а не проблем с тока?Акумулатора и ок,виж алтернатора не знам не сме го проверявали.
                Всъщност става дума за A/D converter понетака е описана в това което съм пратил по назад.Предполагам Analog to digital всъщност бих проверил захранването на ecu и по точно маси разни,този конвертор мисля че преобразува аналоговия сигнал от датчиците в цифров .Може и да греша само предполагам.Иначе провери има разни фирми които ремонтират ecu.Странно е ту да е наред ту не,прегледай разни маси и клеми за лош контакт.

                Коментар


                  #9
                  Да,греша индекса.Правилното е A/D converter.Ще замеря на клемите още утре сутрин.Пътеписа е следния:-първо посетих Фиат България и там смениха антифриза и прочистиха всички връзки между ЕКУ-то и бушоните и буксите и масите(поне това ми обясниха) и ми казаха да карам ако грешкат се появи и лесно се маха да си карам ако ли не точните думи бяха "с тази грешка най вероятно ще се наложи подмяна на комплект ЕКУ +.........Надявам се там да са мерили и бърсали-второ посетих едни сърцати момчета на площада на Княжево които така отбелязаха неща който бях прочел и така предизвикаха доверие като им занесох само ЕКУ-то(може би трябваше да им закарам цялата кола )-още същия ден се пренох в сервиз Вентура-Орландовци като колата бе там три дни и присъдата бе,че почти сигурно е ЕКУ-то.Предложиха ми VIRGIN-ЕКУ което търпеливо да изчакам известно време тъй като сега нямало налично.Пълен TRIP се още с неочакван край.Дайте луд Фиат-аджия който да лекува по кротко от Фиат-България?Че колата е новичка в ръцете ми още не съм и навил и 200 км ........А ми пасва каручката............
                  Киро леката ръка

                  Коментар


                    #10
                    akisada_80 написа:
                    Вчера се прибрах от поредния сервиз(на 30 км) 10 км с нормално придвижване и 20 км не повече от 1000-1100 об/мин е с няколко рестарта
                    Това ми е познато.Бърниках едно Ауди и след работата по него се получи това ,че пали тръгва и след определено време все едно скъсано жило на педала за газта ,а то е с потенциометър.Явно при дейностите които съм извършвал или съм намокрил нещо или разместил.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Знаем ли някой който да прави това за Фиат в София?http://oferia.pl/usluga/item1254690-...-6-16v-naprawa
                      Киро леката ръка

                      Коментар


                        #12
                        akisada_80 написа:
                        Да,греша индекса.Правилното е A/D converter.Ще замеря на клемите още утре сутрин.Пътеписа е следния:-първо посетих Фиат България и там смениха антифриза и прочистиха всички връзки между ЕКУ-то и бушоните и буксите и масите(поне това ми обясниха) и ми казаха да карам ако грешкат се появи и лесно се маха да си карам ако ли не точните думи бяха "с тази грешка най вероятно ще се наложи подмяна на комплект ЕКУ +.........Надявам се там да са мерили и бърсали-второ посетих едни сърцати момчета на площада на Княжево които така отбелязаха неща който бях прочел и така предизвикаха доверие като им занесох само ЕКУ-то(може би трябваше да им закарам цялата кола )-още същия ден се пренох в сервиз Вентура-Орландовци като колата бе там три дни и присъдата бе,че почти сигурно е ЕКУ-то.Предложиха ми VIRGIN-ЕКУ което търпеливо да изчакам известно време тъй като сега нямало налично.Пълен TRIP се още с неочакван край.Дайте луд Фиат-аджия който да лекува по кротко от Фиат-България?Че колата е новичка в ръцете ми още не съм и навил и 200 км ........А ми пасва каручката............
                        А защо не изчакаш Virgin ECU-to,което ти предложихме,цената хич няма да е солена.Всички захранвания и маси на ЕКУ-то са проверени в покой,работа на празен ход,и работа в авариен режим.Проблема е в процесора на ЕКУ-то,поне според мен.Лично съм се занимавал с колата ти.
                        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                        Ventura garage

                        Коментар


                          #13
                          Само РЕСПЕКТ към отношенито Ви към мен и МПС-то и живи и здрави ще се видим пак.Нямам съмнение към отношението към автомобила ми и коректността Ви,но нещото което търся е лице което да ремонтира и профилактира и ако щеш да излекува настоящото ЕКУ.Благодаря,аз си чакам Девственик, но между временно търся и лице което да направи това което предлагат поляците(ако не са фейк).А инак очаквам сигнал от Вас за Девственика.Благодарностти и до нови срещи с Вас.Продължавам да ровя....................
                          Киро леката ръка

                          Коментар


                            #14
                            akisada_80 написа:
                            Само РЕСПЕКТ към отношенито Ви към мен и МПС-то и живи и здрави ще се видим пак.Нямам съмнение към отношението към автомобила ми и коректността Ви,но нещото което търся е лице което да ремонтира и профилактира и ако щеш да излекува настоящото ЕКУ.Благодаря,аз си чакам Девственик, но между временно търся и лице което да направи това което предлагат поляците(ако не са фейк).А инак очаквам сигнал от Вас за Девственика.Благодарностти и до нови срещи с Вас.Продължавам да ровя....................
                            Ами едно от големите светила на ремонтите на ЕКУ-тата в Бг,г-н Коста Бачев е пробвал няколко пъти ремонт на такива Марелита заради проблема с управленията на дросела,досега безуспешно,а тук според мен проблема е по сериозен,както казах в процесора,но това е мое мнение..................... Успех в търсенето,ако се стигне до смяна на процесор и наливане на софтуер,не съм сигурен дали цената няма да е по-висока от на върджин еку,когато имаме резултат с девствениците ще се свържем с теб
                            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                            Ventura garage

                            Коментар


                              #15
                              Има разлика предполагам в IAW 5NF T1 и IAW 5NF T2 ?
                              Киро леката ръка

                              Коментар

                              Working...
                              X