Такаа. Колеги проблема ми е следния. Падне ли под -5 градуса и аку-то не иска и да чуе завърти. Преди няколко дни си го прибрах зареждах го, днес го свалям долу и нещата са още по-зле. Светва ми само лампата на маслото и ръчната и то много бледо. Аку-то е на 2-3 години някъде, 44Аh. Зареждах го 6 часа, устройството подаваше ток от 1А на шестия час, бълбукаше здраво, доливал съм му и де йонизирана вода. Другия проблем е, че клемите ми са много клеясали ( особено +). За чистих ги малко. Когато слагам аку-то и ми дава искра, но до там после не върти. Преди да го сваля поне се опитваше да завърти и си светеха всички лампи. Сега според вас проблема в батерията ли е или в клемите. Не ми се дават 160 лв за нова батерия, ако е в клемите. Ако някой е имал сходен проблем нека сподели. Благодаря ви предварително Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумолатор-свършил ли е курса?
Collapse
X
-
Не си писал каква точно е колата, ама акумулатор за брава под 50 Ач може само ако е без климатик. Затова ти се е прецакал, а е карал 2-3 години, щото от цената съдя, че е висока версия на сериозна марка. Ако го оставиш на мира, сигурно ще се възстанови (имах една 44 Ач Искра точно със същата история), но така или иначе няма да ти върши работа. Тъй че купуваш, каквото е препоръчано. За моя двигател е мин. 50 Ач, тъй че при всички положения си от 52 нагоре. Или й махни ремъка на климата за през зиматабраво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Да не написах колата каква е 1,4 12в без климатик. Знам, че този е малък на есен ще взема нов поне 50Ач ( Ако не стане наложително и по-рано) За по- голям ме е страх да не прецакам стартера. Иначе проблема е решен. оказа се че (-) кабел не правеше хубав контакт със самата клема. Беше се окислил. И въпреки, че бях почистил всичко първоначално на това не обърнах внимание. След като я разкачих и почистих запали от раз. тема за ключ. мерси на всички за отговоритеФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
dobrujanetza написа:Защо не пробваш с друг акумулатор? Пък и две клеми са около 10 лева.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Гледа се не само колко амперчаса е акумулатора ами и колко му е пусковия ток. Има акумулатори с 44 ампер часа но с пусков ток на 52 или 55 .Днес купихме на ситроена акумулатор, от него свалихме Фиам 60ач и 640а пусков ток. С такъв пусков ток са 74Ач акумулатори . Гледайте каталога на производителя. Там всичко е точно!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар