Здравейте колеги от няколко часа съм собственик на Стило 1.6 и ми направи впечатление че от натискането на педала до реакцията на двигателя има леко разминаване (забавяне) Има и газ колата, изпробвах го и на двете горива на бензин каточели е по малко. Колата беше закачена и прочетена и единствените грешки които показа бяха (Бедна смес)-очаквано с обикновена газова е , (Еърбег)- то си е хронично и с нея ще се справям скоро, и (датчик нивото на бензина)- Това трябва да го оправя някък, друго нищо не излезе. Пуснах темата тук защото педала е потенциометър и да видя някой друг имал ли е този проблем и как го е отстранил или предположения на какво може да се дължи това замисляне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем или внушение ? Педал за газта Стило 1.6
Collapse
X
-
milenskia написа:Друг вариант е приплъзване на съединител в начална фаза, в ниските обороти!!Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
С касетка ли е? И не си си го набил с това Стило, земи го махни тоя подпис.При превключване вдига обороти най-вече, когато е студена. Така по-лесно поема на по-високата предавка. Но е год така.А ръководството си го изчети сам.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
поздравче за бегачката Лага от ел. газ го има и при мен (даже и на МАН-а дето карам е с ел.газ и там има лаг) :Dа за бушоните снимай да видим кво са побългарили Саунда става и по перфектен след смяна на колоните с качествениШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Добре изглежда. И за тея пари...Разкажи повече: километри, собственици, тая газова... Снимай и вътре.Джантите са интересни, 15-ки ли са? Но нямат капачки. А за бушоните - не знам. Чети в книжката, щом я имаш. Или, най-добре ела на неделна среща. Ще отворим и моите бушони и ще сравняваме. Няма проблем.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
sok1 написа:Жълтото е за съединителя на компресора, а увитото в PVC е Engine control relay.lhristov написа:Добре изглежда. И за тея пари...Разкажи повече: километри, собственици, тая газова... Снимай и вътре.Джантите са интересни, 15-ки ли са? Но нямат капачки. А за бушоните - не знам. Чети в книжката, щом я имаш. Или, най-добре ела на неделна среща. Ще отворим и моите бушони и ще сравняваме. Няма проблем.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Това добре. Вижда се, че спирачките са правени.А за идване на срещата, какво?И днес стана чудна среща. Но понеже е студено нищо не правихме по колите.Ако искаш, може и в Дружба да се видим. Помня, някъде там живееш, а аз там работя.Ма, нека се стопли, щото има да се махат кори и т.н.Всъщност, какво точно те притеснява в тези релета? Какво не работи?А за нивомера - намери буксата и я пръсни. И на мен понякога ми изписва тази грешка, но не се занимавам. Като се стопли.За километрите - ако при четене показва горе долу същите числа, значи са верни. Що да се съмняваш? Щом и салона е запазен...Климата как е? То сега на студ не може да се пробва, де. И аз така я купих декември и само се молех да е ОК. Е, оказа се ОК. Добре, Добре. Добра кола на добра цена. Със здраве да я караш.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар