ЗдравейтеИмам следния проблем с предните чистачки на моето Пунто МК2 2001г.Когато ги пусна на интервал си стигат до горно положение без проблем, след което при движението си налоду започва едно леко "цъкане" под волана и чистачките се връщат на пресекулки до крайното си долно положение.Когато ги пусна без интервал на бавна или бърза скорост си работят нормално, но като реша да ги спра и върна лоста в неутрално положение, при движението на чистачките надолу се появява отново "цъкането" под волана и се движат на пресекулки до крайното си долно положение.Намерих мнение в нета за подобен проблем, че може да идва от релето, което се намирало под волана и трябвало да се разглоби всичко(да се свали волана и модула с лостчетата за мигачите и чистачките), че да се стигне до него.Найстина ли се намира под волана и това "цъкане" от него ли идва?Дайте съвет от какво може да е проблема.Благодаря!Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto MK2 - проблем с предни чистачки
Collapse
X
-
Re: Punto MK2 - проблем с предни чистачки
pifakiz написа:ЗдравейтеИмам следния проблем с предните чистачки на моето Пунто МК2 2001г.Когато ги пусна на интервал си стигат до горно положение без проблем, след което при движението си налоду започва едно леко "цъкане" под волана и чистачките се връщат на пресекулки до крайното си долно положение.Когато ги пусна без интервал на бавна или бърза скорост си работят нормално, но като реша да ги спра и върна лоста в неутрално положение, при движението на чистачките надолу се появява отново "цъкането" под волана и се движат на пресекулки до крайното си долно положение.Намерих мнение в нета за подобен проблем, че може да идва от релето, което се намирало под волана и трябвало да се разглоби всичко(да се свали волана и модула с лостчетата за мигачите и чистачките), че да се стигне до него.Найстина ли се намира под волана и това "цъкане" от него ли идва?Дайте съвет от какво може да е проблема.Благодаря!ПоздравиШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
Благодаря Ви!За да стигна до прословутото реле, найстина ли трябва да махам волана, модула с лостчетата и т.н.?Релето, обикновено ли е?В смисъл, нали не е част от някаква платка и да трябва да се сменя цялата?Или пък да е част от модула с лостчетата и да трябва да го сменям?Fiat Grande Punto
Коментар
-
ами да раглобяват се доста неща а именно :волана с аербегаи корите около воланавадят се лосчета за мигачите и чистачките и там е релето и да НЕ е лесна подмяната ако правилно си спомням беше вътреи беше запоено на платкатаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Здрасти колега, ето в тази тема съм показал как се оправя този проблем. Успех
Коментар
-
Колега, на същото пунто ми се появи проблем като твоя вчера. Оказа се самото моторче.Бях сменил моторчето с такова от морга, защото на оригиналното му бях счупил рамената. Проблема се оказа в парчето където съм показал на снимката. Прескачаше нещо вътре. Разглобихме го, сложих това от оригиналното ми моторче и се оправи.FIAT Nuova Punto 1.2 8V
FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
...and justice for all
Коментар
-
emo_pz написа:Добре колеги, реших се да разглобявам да си сменям релето,да ви попитам такова реле от къде мога да намеря? БлагодаряFiat Grande Punto
Коментар
-
pifakiz написа:emo_pz написа:Добре колеги, реших се да разглобявам да си сменям релето,да ви попитам такова реле от къде мога да намеря? Благодаря
Коментар
-
На снимката е показано със стрелка къде се намира ел.мотора.Ето и как се сваля механизма с моторчето:"Свалянето на механизма става по следния начин: 1. На чистачките има две пластмасови капачки , те се махат и с ключ 13 се отвиват гайките.След което се свалят чистачките.2. Премахва се пластмасовата кора м/у предния прозорец и предния капак / с кръстата отверка/3. Изключва се захранването на моторчето на чистачките 4. С ключ 11 се развиват болтовете,които крепят целия механизъм /всичко е хванато на един лост .. той се сваля по този начин/П.П Едното лостче е с 7мм по-дълго от другото , така че гледайте кое към коя ябълка на щангата е било монтирано. Събирането на окомплектовката е по обратен ред."Копирал съм обяснението от тази тема - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=92698Fiat Grande Punto
Коментар
-
emo_pz написа:pifakiz написа:emo_pz написа:Добре колеги, реших се да разглобявам да си сменям релето,да ви попитам такова реле от къде мога да намеря? БлагодаряFiat Grande Punto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар