Здравейте, днес като запалих автомобила на таблото ми остана да свети лампата на акумулатора и колата леко си вдигна оборотите. След 3-4 паления лампата ту светеше ту си гаснеше. На уреда показва 12.1 до 12.4V и ме води на мисълта че се е прецакал генератора. Въпроса ми е може ли така изведнъж да откаже да работи или проблема да го търся някъде другаде. Ще се радвам на малко помощ понеже като видях къде е наврян този генератор се хванах за главата. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Генератор проблем на Fiat Croma 2006г.
Collapse
X
-
Здравейте, след демонтажа на алтернатора стана ясно че е издал Богу Дух. След много въртяне на телефони се оказа най-доброто цена-качество е IACO на някаква френска фирма (най-вероятно пак Китай), но с гаранция което ми се видя по-добър вариант от рециклиран и то на по-висока или същата цена. Който има подобен проблем или иска някакво инфо - насреща съм!
Коментар
-
Колега ако сте откачали акумулатора трябва да се обучи модула против прищипване на ел стъклата... Даваш на контакт и ред по ред натискаш копчето сваляш стъклото задържаш копчето 3s. вдигаш стъклото до горе задържаш 3s. и така всички прозорци. Това е за жълтия триъгълник, а за лампата с акумулатора не мога нищо да ти кажа.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Здравейте колеги. След доста тестове се оказа, че компа на колата търси оригиналното реле от стария алтернатор. Поне до такова мнение стигнаха майсторите. Утре мисля да го свалим на ново и да подменим релетата и пак да пробваме. Дано да имам успех, че иначе много дразни лампа да свети по таблото.
Коментар
-
hondacbr написа:Здравейте колеги. След доста тестове се оказа, че компа на колата търси оригиналното реле от стария алтернатор. Поне до такова мнение стигнаха майсторите. Утре мисля да го свалим на ново и да подменим релетата и пак да пробваме. Дано да имам успех, че иначе много дразни лампа да свети по таблото.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:hondacbr написа:Здравейте колеги. След доста тестове се оказа, че компа на колата търси оригиналното реле от стария алтернатор. Поне до такова мнение стигнаха майсторите. Утре мисля да го свалим на ново и да подменим релетата и пак да пробваме. Дано да имам успех, че иначе много дразни лампа да свети по таблото.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар