Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генератор проблем на Fiat Croma 2006г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Генератор проблем на Fiat Croma 2006г.

    Здравейте, днес като запалих автомобила на таблото ми остана да свети лампата на акумулатора и колата леко си вдигна оборотите. След 3-4 паления лампата ту светеше ту си гаснеше. На уреда показва 12.1 до 12.4V и ме води на мисълта че се е прецакал генератора. Въпроса ми е може ли така изведнъж да откаже да работи или проблема да го търся някъде другаде. Ще се радвам на малко помощ понеже като видях къде е наврян този генератор се хванах за главата. Благодаря!

    #2
    Най вероятно, четките на генераторчето са свършили. Провери първо тяхУспех
    FIAT Marea ex
    FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

    Коментар


      #3
      Може, може. Реле регулатора най-вероятно е дал фира.Ама така и така ще го сваляш, смени и колектора ако има износване.И за Бога, не купувай реле регулатор от Франсиз Куп в Зарата !
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Ами утре до обед ще го сваля и ще взема под внимание всичко написано от Вас. Благодаря, а за части да ме посъветвате нещо марка-магазин?

        Коментар


          #5
          кола

          Внимавай че са множго нежни/кекави виж кабелите към него и масата съм мотора_ акумулатораи_ купето
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Здравейте, след демонтажа на алтернатора стана ясно че е издал Богу Дух. След много въртяне на телефони се оказа най-доброто цена-качество е IACO на някаква френска фирма (най-вероятно пак Китай), но с гаранция което ми се видя по-добър вариант от рециклиран и то на по-висока или същата цена. Който има подобен проблем или иска някакво инфо - насреща съм!

            Коментар


              #7
              Колеги, монтирахме всичко и сега зарежна 14.2V, пак ми свети акумулаторната лампа и жълтата лампа до нея - "внимание"! Какво може да се е скапало?

              Коментар


                #8
                Колега ако сте откачали акумулатора трябва да се обучи модула против прищипване на ел стъклата... Даваш на контакт и ред по ред натискаш копчето сваляш стъклото задържаш копчето 3s. вдигаш стъклото до горе задържаш 3s. и така всички прозорци. Това е за жълтия триъгълник, а за лампата с акумулатора не мога нищо да ти кажа.
                Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                Коментар


                  #9
                  Голямо мерси "trota" така и стана след последния прозорец лампата изгасна. След 4-5 паления и лампата на акумулатора изгасна и после пак светна. Днеска ще ходя да я закачим на комп да видим какво ще излезе.

                  Коментар


                    #10
                    Купи си един кабел да не се мъкнеш по сервизи.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Дай предложение какъв? Нещо такова ли?http://prodavalnik.com/elm-327-vag-k...chek-i40375081

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте колеги. След доста тестове се оказа, че компа на колата търси оригиналното реле от стария алтернатор. Поне до такова мнение стигнаха майсторите. Утре мисля да го свалим на ново и да подменим релетата и пак да пробваме. Дано да имам успех, че иначе много дразни лампа да свети по таблото.

                        Коментар


                          #13
                          hondacbr написа:
                          Здравейте колеги. След доста тестове се оказа, че компа на колата търси оригиналното реле от стария алтернатор. Поне до такова мнение стигнаха майсторите. Утре мисля да го свалим на ново и да подменим релетата и пак да пробваме. Дано да имам успех, че иначе много дразни лампа да свети по таблото.
                          Има го това като филм,или по скоро комуникацията м/у алтернатора и ЕКУ-то е със специален сигнал,същия филм го има и подгревните релета.две еднакви релета с еднакъв номер на Бош,но различен на Фиат,едното от 156,другото от 159,тва от 156 не става на 159
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #14
                            Да, всичко излезе от релето. Сложих оригиналното и вече 2 дни няма дерт.

                            Коментар


                              #15
                              Mury написа:
                              hondacbr написа:
                              Здравейте колеги. След доста тестове се оказа, че компа на колата търси оригиналното реле от стария алтернатор. Поне до такова мнение стигнаха майсторите. Утре мисля да го свалим на ново и да подменим релетата и пак да пробваме. Дано да имам успех, че иначе много дразни лампа да свети по таблото.
                              Има го това като филм,или по скоро комуникацията м/у алтернатора и ЕКУ-то е със специален сигнал,същия филм го има и подгревните релета.две еднакви релета с еднакъв номер на Бош,но различен на Фиат,едното от 156,другото от 159,тва от 156 не става на 159
                              По КАН ли бре ? Егати релето
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X