Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

реле къси светлини Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    реле къси светлини Пунто МК2

    Здравейте съфорумци,разбрах, че на Ланча Либра може да се манипулира релето на късите чрез кабелче така, че да се включват късите светлини след като се подаде контакт. Дори имало информация Във форума но аз не я открих. Под къси светлини визирам само тях, без габарити и табло, само двете къси крушки на фаровете.Ето една снимка на релето която намерих в нета, някой има ли познания как да се процедира за да се задейства релето и да светнат крушките на късите светлини след подаване на контакт на ключа. Разбира се при завъртане на лостчето за фаровете, другите светлини да си действат.Благодаря предварително и ако някой е наясно ще е полезна тази информация за много хора.
    Прикачени файлове

    #2
    колега може да стане трябва да се подаде (-) на краче 85 на релето
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      И какво се получава? На позиция 0 на ключа светят само късите, без стоповете, таблото, габаритите и тн, единствено 2те крушки на късите? На позиция къси си светят късите+стопове и тн. нормално? Това тествано ли е?

      Коментар


        #4
        Тествано е, и е правено, обаче на браво/а, мареа. За пунто си нямам на идея как са организирани нещата. Трябва да се погледнат схемите в някое ръководство.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          todorshalev написа:
          колега може да стане трябва да се подаде (-) на краче 85 на релето
          Колега от къде може да са подаде (-), от някое друго реле или ?Сигурно ли е, че работи, да не изгорим нещо бушониерата.

          Коментар


            #6
            santo3 написа:
            Колега от къде може да са подаде (-), от някое друго реле или ?Сигурно ли е, че работи, да не изгорим нещо бушониерата.
            ами въпроса е да си направиш (-) през контакт понеже ако подадеш постоянен (-) то ще светят постоянно (само Късите фарове) до падането на акумулатора понеже ако не ме лъже паметта то релето беше захранено с постоянен (+) заради Фолол ми-тоPS:имах веднъж проблем с това реле Беше Залепнало и акумулатора беше ФалиралPS2: колега няма нищо сигурно трябва да се тества
            Painfall написа:
            И какво се получава? На позиция 0 на ключа светят само късите, без стоповете, таблото, габаритите и тн, единствено 2те крушки на късите? На позиция къси си светят късите+стопове и тн. нормално? Това тествано ли е?
            ами според Схемата (страница 230) която гледах ДА ще светят само късите но преди да се тества не Гарантирам нищо
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Снимката е моя, от моето Пунто и е от темата ми как да свържем ДЛР модул на такава кола. Там подробно съм обяснил кое краче на релето за какво е, както и къде се свързва ДЛР модула.Ти искаш да светят на пълна мощност, което опростява задачата /моите светят на 30%/. Най-лесно ще ти е с още едно реле, което да подава минус в случай че се управлява с минус релето за късите. В случай че се управлява с плюс задачата става още по-лесна. Плюс след контакт можеш да вземеш от контактният ключ, в моята тема съм описал на кое кабелче на ключа е.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар

              Working...
              X