Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Завишен разход на гориво по инерция на Мареа 2,4 ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Завишен разход на гориво по инерция на Мареа 2,4 ЖТД

    От както имам колата когато подам рязко газ и след това си махна кракът от педала колата продължава да набира още около 2 секунди или 10-20 метра и след това преминава в моторна спирачка.При колкото по ниски обороти направя това действие толкова е по изразено.Тези дни свалях таблото и този проблем не беше наличен, когато си махнех крака от педала колата веднага минаваше в моторна спирачка.Да се и похваля от днес съм с разходомер и веднага забелязах че има проблем.Разхода на място ми е 0,9-1,05л/ч ( 6-8 /мг), но се оказа че когато колата се движи по инерция същия е 1,7-3,6 л/ч.( 6-8/ мг) - Тук съм сгрешил това е пресметнато от разходомера за 100 км/ч.До момента съм сменил датчика на скоростната кутия ( еку-то вижда реално скоростта) и съм изчистил и проверил контактите на стоп машинката.Някои има ли идея от какво може да се получава това.


    r_osen@yahoo.com

    #2
    Първо ми се струва, че ти е голяма разхода за ПХ, но база за сравнение имам с други мотори.Второ, като си махнеш крака от газта - количеството впръскано гориво, пада ли ?Алтернативни горива има ли в системата ?Тоя проблем откакто имаш колата ли е ? Километрите връщани ли са в таблото ? Най-лесния вариант, вземи друго табло за проба
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Здравей като за начало.Колата винаги ми се е струвало че има голям разход , но според всеки които я е виждал е казвал че е нормален за този мотор.Количеството гориво не може да се прецени дали пада или остава заради опресняването на програмата веднъж го виждаш че го няма веднъж че го има.В системата в момента няма никакви алтернативни горива.И да проблема е от както имам кола просто съм свикнал с него и сега ми прави впечатление когато видях разликата.За километрите мисля че не еку-то и таблото са с разлика от няколко стотин км само , таблото е по малко от еку-то , но аз го отдавам на не работило табло във времето.Вчета свалях таблото по платката нямаше следи от презобяване единствено само един чип с крачета от всичките страни е покрит с нещо както паста ( по крачетата и корпуса).


      r_osen@yahoo.com

      Коментар


        #4
        За преплъзване на съединител си мисля аз, дали не е възможно?

        Коментар


          #5
          Не е съединител той не се влияе от това дали има табло и не.


          r_osen@yahoo.com

          Коментар


            #6
            насочи се към почиваща си вече турбина,просто ти вкарва масло в цилиндрите.успех

            Коментар


              #7
              Днес тествах колата с друго табло от същата кола.Резултата е без промяна с табло проблема си е същия, когато подам газ и я отнема колата продължава да върви около 1-2 сек и след това минава в моторна спирачка без табло веднага след отнемане на педала колата минава в моторна спирачка без никакво забавяне..


              r_osen@yahoo.com

              Коментар


                #8
                Извади куплунга на датчика на педала на газта,почисти го добре и пиши за резултата.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  iakvvu написа:
                  Извади куплунга на датчика на педала на газта,почисти го добре и пиши за резултата.
                  Този куплунг много отдавна е махнат и кабелите са запоени.


                  r_osen@yahoo.com

                  Коментар


                    #10
                    Колеги има раздвижване вече , оказа се че когато откача кюлчето на педала на съединителя колата започва да роботи съвсем различно.Интересното е че няма значение дали ще махна буксата ( имаме разкачена верига ) или само ще извадя целия бутон от гнездото му а буксата ще е включена ( имаме верига на затворен контакт) колата работи без досадния проблем.Интересното е защо работи добре при две различни положения на контакта в ключа а когато е монтиран на педала дава проблем.Бутона го меря и когато не е натиснат има верига а когато е тя се разпада ( няма признаци да не работи адекватно).Реално колата се държи точно обратно на очакването обогатява с гориво когато съм отпуснал педала а не когато е натиснат.Това си личи и от разхода на място в момента той е 750-850 мг/ч ( 5 мг) сравнено с преди това 950-1050 мг/ч. (6-8мг)Някои с идея защо се получава така .


                    r_osen@yahoo.com

                    Коментар

                    Working...
                    X