От както имам колата когато подам рязко газ и след това си махна кракът от педала колата продължава да набира още около 2 секунди или 10-20 метра и след това преминава в моторна спирачка.При колкото по ниски обороти направя това действие толкова е по изразено.Тези дни свалях таблото и този проблем не беше наличен, когато си махнех крака от педала колата веднага минаваше в моторна спирачка.Да се и похваля от днес съм с разходомер и веднага забелязах че има проблем.Разхода на място ми е 0,9-1,05л/ч ( 6-8 /мг), но се оказа че когато колата се движи по инерция същия е 1,7-3,6 л/ч.( 6-8/ мг) - Тук съм сгрешил това е пресметнато от разходомера за 100 км/ч.До момента съм сменил датчика на скоростната кутия ( еку-то вижда реално скоростта) и съм изчистил и проверил контактите на стоп машинката.Някои има ли идея от какво може да се получава това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Завишен разход на гориво по инерция на Мареа 2,4 ЖТД
Collapse
X
-
Първо ми се струва, че ти е голяма разхода за ПХ, но база за сравнение имам с други мотори.Второ, като си махнеш крака от газта - количеството впръскано гориво, пада ли ?Алтернативни горива има ли в системата ?Тоя проблем откакто имаш колата ли е ? Километрите връщани ли са в таблото ? Най-лесния вариант, вземи друго табло за пробаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Здравей като за начало.Колата винаги ми се е струвало че има голям разход , но според всеки които я е виждал е казвал че е нормален за този мотор.Количеството гориво не може да се прецени дали пада или остава заради опресняването на програмата веднъж го виждаш че го няма веднъж че го има.В системата в момента няма никакви алтернативни горива.И да проблема е от както имам кола просто съм свикнал с него и сега ми прави впечатление когато видях разликата.За километрите мисля че не еку-то и таблото са с разлика от няколко стотин км само , таблото е по малко от еку-то , но аз го отдавам на не работило табло във времето.Вчета свалях таблото по платката нямаше следи от презобяване единствено само един чип с крачета от всичките страни е покрит с нещо както паста ( по крачетата и корпуса).
Коментар
-
Днес тествах колата с друго табло от същата кола.Резултата е без промяна с табло проблема си е същия, когато подам газ и я отнема колата продължава да върви около 1-2 сек и след това минава в моторна спирачка без табло веднага след отнемане на педала колата минава в моторна спирачка без никакво забавяне..
Коментар
-
Колеги има раздвижване вече , оказа се че когато откача кюлчето на педала на съединителя колата започва да роботи съвсем различно.Интересното е че няма значение дали ще махна буксата ( имаме разкачена верига ) или само ще извадя целия бутон от гнездото му а буксата ще е включена ( имаме верига на затворен контакт) колата работи без досадния проблем.Интересното е защо работи добре при две различни положения на контакта в ключа а когато е монтиран на педала дава проблем.Бутона го меря и когато не е натиснат има верига а когато е тя се разпада ( няма признаци да не работи адекватно).Реално колата се държи точно обратно на очакването обогатява с гориво когато съм отпуснал педала а не когато е натиснат.Това си личи и от разхода на място в момента той е 750-850 мг/ч ( 5 мг) сравнено с преди това 950-1050 мг/ч. (6-8мг)Някои с идея защо се получава така .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар