Здравейте на всички! и за много години !Имам един проблем от известно време с фиатката и реших най-накрая да се консултирам.Та проблема е следния: Докато беше топло, и карах на климатик, когато го пусна на ауто и примерно 20гр. (градусите нямат значение), при леки дупки или сътресения вентилатора започва да спира за момент. Случва се, когато карам и не съм пуснал нищо, нито климатик нито топло и копчето за вентилатора е на 0, т.е. изключен, като примерно затворя по-силно пепелника вентилаторите сами се включват за момент. Сега на студа, естествено си пускам да духа парно, държа го предимно на степен 3, при дупки или неравности, пак се получава ефект, за момент вентилатора тръгва на най-силно духане. Направих си експеримент, като е на 2, май- няма нежелани ефекти. Та искам да попитам, този автомобил, има ли букса за диагностика на климатроника, има ли файда да я търся въобще и да се тествам или направо да търся някакъв контактен проблем, макар че при изгасен вентилатор се е случвало да тръгва сам. Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно ще съм благодарен да даде акъл, а и да каже как се разглобява таблото с копчетата за духалката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Мареа 1.6 16v проблем със салонния ветилатор
Collapse
X
-
Re: Фиат Мареа 1.6 16v проблем със салонния ветилатор
shakespear написа:Здравейте на всички! и за много години !Имам един проблем от известно време с фиатката и реших най-накрая да се консултирам.Та проблема е следния: Докато беше топло, и карах на климатик, когато го пусна на ауто и примерно 20гр. (градусите нямат значение), при леки дупки или сътресения вентилатора започва да спира за момент. Случва се, когато карам и не съм пуснал нищо, нито климатик нито топло и копчето за вентилатора е на 0, т.е. изключен, като примерно затворя по-силно пепелника вентилаторите сами се включват за момент. Сега на студа, естествено си пускам да духа парно, държа го предимно на степен 3, при дупки или неравности, пак се получава ефект, за момент вентилатора тръгва на най-силно духане. Направих си експеримент, като е на 2, май- няма нежелани ефекти. Та искам да попитам, този автомобил, има ли букса за диагностика на климатроника, има ли файда да я търся въобще и да се тествам или направо да търся някакъв контактен проблем, макар че при изгасен вентилатор се е случвало да тръгва сам. Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно ще съм благодарен да даде акъл, а и да каже как се разглобява таблото с копчетата за духалката.
-
cs_aleksandar написа:Я го пусни на по силна степен и се пробвай да му побутнеш буксата отдоло, и моя така не работеше на бравото кво ли не свалях и не правих, докато случайно не бутнах буксата и Оооо чудо работи
Коментар
-
аха
shakespear написа:cs_aleksandar написа:Я го пусни на по силна степен и се пробвай да му побутнеш буксата отдоло, и моя така не работеше на бравото кво ли не свалях и не правих, докато случайно не бутнах буксата и Оооо чудо работиFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Re: аха
pl4 8rp написа:shakespear написа:cs_aleksandar написа:Я го пусни на по силна степен и се пробвай да му побутнеш буксата отдоло, и моя така не работеше на бравото кво ли не свалях и не правих, докато случайно не бутнах буксата и Оооо чудо работи
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар