Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генератора не зарежда !!! Помощ !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Генератора не зарежда !!! Помощ !!!

    Алтернатора не зарежда всичко сменено диоди лагери реле регулатор заряд 7.65в след него точи като лудо от акумолатора вече месец отремонтиран преди две седмици от Пловдив съм Фиат типо 1,6 карбуратор благодаря ви преварително ако може малко помощ

    #2
    А като му сменяхте всичките тези неща, някой провери ли дали няма прекъснати намотки в генератора? И къде и как ги мериш тези 7.65 волта?
    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

    Коментар


      #3
      Генератора не зарежда !!! Помощ !!!

      на ротора кам колекторите смисъл от долната страна кадето са колекторите е свързана само една изолирана жичка а другата я нямаше беше като скъсана но дори и да е така как е работил в близките дни след ремонта на една жичка както и да е свързана е вече поправена и без никакъв резултат замервам го това напрежение след генератора като слагам мултицета + на + совата гаика на генератора и - на копето на колата по време на работа на двигателя ...

      Коментар


        #4
        Освен изходящите кабели от реле-регулатора, мисля че трябва да има и кабел за подмагнитване, който се хваща с гайка към алтернатора.
        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

        Коментар


          #5
          Генератора не зарежда !!! Помощ !!!

          да от там взимам + и го замервам според мен трябва да си взимя друг алтернатор от някоя морга но незнам колко ще искът авто-джамбазите !!! и въпреки това някой ако има някакво мнение е добре да го сподели ...
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Ако вземеш от морга, каква ти е гаранцията, че ще случиш читав? Аз на моя за 10 години 2 пъти съм му сменял реле-регулатора и изправителния блок. Трябва да си супер късметлия да уцелиш някой отремонтиран.
            Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
            Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

            Коментар


              #7
              За да работи алтернатора е необходимо подмагнитване. Прави се с отделен проводник, и се активира след контакт. Т.е. след контакт на този проводник трябва да имаме + от акумулатора. Минуса е корпус. Вътре, пръстените на ротора захранват самия ротор. и към двата пръстена са свързани двата края на намотката на ротора, не може само единия край. Диодния блок и регулатора трябва също да са изправни. Много често от зацапване и оливане с масла и т.н. връзката на алтернатора с корпуса на мотора става високоомна, а понякога никаква. Тогава пак няма да зарежда защото губиш минусовата верига. Това всъщност май е най-вероятно при теб, защото едва ли има нещо несвързано в ротора.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар

              Working...
              X