Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Утечка от CD - неправилно свързване или проблем в самото CD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Утечка от CD - неправилно свързване или проблем в самото CD

    От доста отдавна имам този проблем. Акумулатора ми пада за 4-5 дни. Преди време ми откриха утечка, която се оказа че идва от CD-то.Бях го вързал да свири, дори когато се извади ключа. Оказа се че трябва да го вържа така, че да свири, само когато колата работи. Понякога обаче, ми се иска да слушам музика (най-често радио - мачове, това онова) когато колата не е стартер. Има ли подобен вариант? Странно, но за толкова време не съм се замислял, защо моята кола няма онова положение на стартера, в което ключа е завъртян веднъж, но все още не е в положение, в което бензиновата помпа качва бензин и индикациите по таблото светват. Вкарвам ключа, врътвам веднъж и вече е на контакт и всичко по таблото светва (индикация за масло, имобилайзер, акумулатор)Има някакво положение, при което трябва да натисна палчето на стартера и да завъртя клуча в обратна посока (паркинг или нещо такова се води, при което се включват габаритите). Това ли е това положение, което на нормалните автомобили е положението преди да бъде на контакт? Лошото е че имам някакъв проблем със стартера или ключа и не мога да завъртя ключа на долу когато натисна въпросното палче (също така имам и "опцията", да запаля и да си извадя ключа от стартера и да си заключа колата отвън например). Темата отиде към - "проблем със стартера", но главно се интересувам, дали има вариант да вържа така CD-то, че да мога да слушам музика на него, когато колата не е на контакт и акумулатора да не пада.

    #2
    Имаш проблем със СДто. Макар че не си казал марката. Има модели на Алпин които имат доста висока консумация при sleep. Не си написал държиш ли панела поставен и т.н.На повечето като свалиш панела и консумацията се свежда почти до 0. Относно позицията на ключа това което си обяснил с палчето е само за да оставиш включени габарити не е това което е писано като позиция ACC. Има коли с позиции, 0 ->ACC ->контакт -> запалжане, а на Фиат не е така. Поне за моделите които съм виждал.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #3
      кола

      Свържи СД както трябва 2 + един постоянен и едни след контакт Оправи си клеимореда с контактния ключ и готово
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Да де ама иска да слуша музика и ез да е на контакт. Ако го върже както трябва няма да иам ако не е на контакт!
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #5
          Както каза колегата по-горе, има модели на "Алпин" които имат доста висока консумация при sleep.Аз си реших проблема като сложих едно копче прекъсвач на плюса към ЦД-то, на място също мога да слушам и то без контакт и когато слизам просто си цъкам копчето! :D Ако искаш мога да ти направя снимки да видиш за какво става на въпрос.

          Коментар


            #6
            Колеги искам да се вмъкна само с 1 въпрос относно CD.Какъв може да е проблема,че когато е студено не иска да се включи?Само включва,чува се някакъв звук от песен която е на ред и пак гасне.И така докато не се стопли.

            Коментар


              #7
              thenew16v написа:
              Колеги искам да се вмъкна само с 1 въпрос относно CD.Какъв може да е проблема,че когато е студено не иска да се включи?Само включва,чува се някакъв звук от песен която е на ред и пак гасне.И така докато не се стопли.
              Много e вероятно, да е от студена спойка.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Това има ли как да го проверя и да го оправя?

                Коментар


                  #9
                  Моделът е LG от 2007-ма. На миналата кола нямаше никакви проблеми, но там стартера има опция ACC и нямаше проблем.Вързах цветовете на евробуксата, с цветовете на кабелите, които идват от снопа:черно с черночервено с червеножълто с жълтоОказа се че по този начин, CD-то свири, само когато фаровете са пуснати. Загася ли фаровете, гасен и CD-тоПосле ги вързахчерно-черночервено червеножълто - оранжевоСвири само когато ключа е завъртян и всичко по таблото свети.Проблем е, че при всяко завъртане на ключа изхвърля диска и станциите не се запаметяват Искам да попитам запознати, какви са отбелязаните с червени стрелки кабели и за какво служат. От евробуксата стърчи и един син кабел, но не зная дали и къде трябва да се върже.Също така искам да попитам, вие как сте свързали вашите CD-та - да свирят постоянно или само когато завъртите на контакт.Преди, когато ми падаше акумулатора, свалях панела и отново имаше консумация. Сега обаче не се сещам каква беше връзката да проверя дали пак ще ми го прави този номер.

                  Коментар


                    #10
                    Жълтия кабел който си посочил е "+ 12v" само през контакт. Свържи СД-то по следния начин!Жълт от таблото с Червен от цд-тоЧервен от таблото с Жълт от цд-тоЧерно с ЧерноПо този начин ЦД-то си пази настройките и работи само през контакт, така и няма да имаш проблеми с акумулатора!А ако искаш да свири без контакт и да нямаш проблеми с акумулатора, ти трябва бутон прекъсвач на постоянния "+".Ето ти една схема.ОРАНЖЕВИЯ кабел - "DIMMER" управление на осветлението на дисплея на ЦД-то в съответствие с интериорното осветление на автомобила но твоя модел не го поддържа, така че този кабел ти е ненужен.Син кабел - Антена или Усилвател за кола.

                    Коментар


                      #11
                      ivo_vn написа:
                      Жълтия кабел който си посочил е "+ 12v" само през контакт. Свържи СД-то по следния начин!Жълт от таблото със Червен от цд-тоЧервен от таблото със Жълт от цд-тоЧерно със ЧерноПо този начин ЦД-то си пази настройките и работи само през контакт, така и няма да имаш проблеми с акумулатора!А ако искаш да свири без контакт и да нямаш проблеми с акумулатора, ти трябва бутон прекъсвач на постоянния "+".Ето ти една схема.ОРАНЖЕВИЯ кабел - "DIMMER" управление на осветлението на дисплея на ЦД-то в съответствие с интериорното осветление на автомобила но твоя модел не го поддържа, така че този кабел ти е ненужен.Син кабел - Антена или Усилвател за кола.
                      междо другото съм имал случаи при свързване с ключе се случваше проблемче а именно колата ставше на контакт без да си сложил ключа
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за схемата. Ако свържа жълтия - изолирания, СД то работи само когато са включени фаровете. Може би става въпрос за оранжевия. Така беше вързано и преди. Само, че кабела на евробуксата е жълт а не оранжев, но няма значение. Така става - оранжево от колата с червено от буксата и червено от колата с жълто от буксата и няма проблеми.А ако искам да работи, когато не е на контакт, освен ключето, как трябва да бъдат свързани кабелите?Черното си е чернооранжевото е постоянно напрежение и къде трябва да го поставя - и на червения кабел от буксата и на жълтия ли?

                        Коментар


                          #13
                          зелената букса с лилавия кабел ти е управлението то волана на фабричното радио. Дори да нямаш управление кабелите си стоят.моето е свързано с окъсен жълт и червен кабели от към СДто и са свързани на постояния + от колата. за да не се получава посоченото от колегата по-горе да е постоянно на контакт колата кабела за към колата просто не се включва. повтарям. Окъсяваш само тези от към касетофона и ги включваш на постояния + на буксата от колата.При свален панел трябва почти да няма консумация да не кажа направо никаква.
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            Ma®tin написа:
                            Благодаря за схемата. Ако свържа жълтия - изолирания, СД то работи само когато са включени фаровете. Може би става въпрос за оранжевия. Така беше вързано и преди. Само, че кабела на евробуксата е жълт а не оранжев, но няма значение. Така става - оранжево от колата с червено от буксата и червено от колата с жълто от буксата и няма проблеми.А ако искам да работи, когато не е на контакт, освен ключето, как трябва да бъдат свързани кабелите?Черното си е чернооранжевото е постоянно напрежение и къде трябва да го поставя - и на червения кабел от буксата и на жълтия ли?
                            Колегата "Ewing" много точно ти е казал как става, при мене обаче тоя начин СД-то има твърде голяма консумация и при свален панел, ако не я карам 2-3 дена и падна акумулатора до такава степен че да не мога да запаля. Затова съм си сложил копче (ON - OFF).

                            Коментар


                              #15
                              Еми то тия неща обикновено не се правят на око, има си мултиметри слагаш връзваш и мери колко е. Ако е до 0.05А при закачено ЦД със свален панел значи нямаш проблеми ако е повече почваш да разкачаш 1 по 1 и то ще си покяже от кое е консумацията.Успех и ако има нещо питай пак!
                              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                              182A4.000 IAW49F
                              LPG - Lovato EasyFast
                              ----------------------------
                              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                              Коментар

                              Working...
                              X