Колеги, от известно време насам функционира електронен магазин, който може да бъде посетен, като натиснете следния линк:
http://www.fiat-bg.org/shop/
Там можете да поръчате всички Рекламни материали с отличителните знаци на форума. Не се изисква регистрация.
===
Бих искал да ви информирам, че артикулите, които струват по 0.01 ст. на сайта, всъщност са безплатни, а цената е само с техническа цел. Това не означава, че може да си поръчате произволни количества от тези артикули. Моля, не злоупотребявайте! Благодаря ви за разбирането.
===
Ако сте направили поръчка в електронния магазин и до 7 дни все още не сте получили поръчката си и никой представител на форума не се е свързал с вас на оставените телефони или и-мейл адрес за контакт, за да ви обясни защо има забавяне - не се колебайте да питате тук в тази тема, или да ми пишете ЛС или на и-мейл: ogi28b@gmail.com
===
Колеги, напоследък всички поръчки, направени през електронния магазин, са без уточнение в кой офис на куриера да бъде изпратена пратката. Това е важно, защото в някои градове има повече от един офис. Във формата за поръчка има поле за допълнителна информация. Там можете да направите това уточнение. Също така е важно да знаете, че понякога има нужда от допълнително уточнение по направената поръчка, което става по и-мейла и в редки случаи - на оставения номер за връзка. Ако поръчате нещо и след това ви бъде изпратен и-мейл с уточняващи въпроси, на който не отгворите до 3 дни - поръчката ви ще бъде отказана, като за това отново ще бъдете информирани с и-мейл.
http://www.fiat-bg.org/shop/
Там можете да поръчате всички Рекламни материали с отличителните знаци на форума. Не се изисква регистрация.
===
Бих искал да ви информирам, че артикулите, които струват по 0.01 ст. на сайта, всъщност са безплатни, а цената е само с техническа цел. Това не означава, че може да си поръчате произволни количества от тези артикули. Моля, не злоупотребявайте! Благодаря ви за разбирането.
===
Ако сте направили поръчка в електронния магазин и до 7 дни все още не сте получили поръчката си и никой представител на форума не се е свързал с вас на оставените телефони или и-мейл адрес за контакт, за да ви обясни защо има забавяне - не се колебайте да питате тук в тази тема, или да ми пишете ЛС или на и-мейл: ogi28b@gmail.com
===
Колеги, напоследък всички поръчки, направени през електронния магазин, са без уточнение в кой офис на куриера да бъде изпратена пратката. Това е важно, защото в някои градове има повече от един офис. Във формата за поръчка има поле за допълнителна информация. Там можете да направите това уточнение. Също така е важно да знаете, че понякога има нужда от допълнително уточнение по направената поръчка, което става по и-мейла и в редки случаи - на оставения номер за връзка. Ако поръчате нещо и след това ви бъде изпратен и-мейл с уточняващи въпроси, на който не отгворите до 3 дни - поръчката ви ще бъде отказана, като за това отново ще бъдете информирани с и-мейл.
Коментар