Госа модератори,кажете какво му е на това мнение,и кое не е по темата,вътре съм описал подробности за такава кола,има 2 линка за продажба на такава кола..................................
Ами като точиш зъбите,ела да ти дам мойта 159-ка,да видиш след това как ще си купя Крома.Сега сериозно,и аз като Киро от известно време се заглеждам по Кромичките,на мен лично много ме кефи.Относно издръжливостта имам познат който експлоатира зверски такава вече 4 г. в Бг над 80 000 км.,ами за това време е правен 2 пъти алтернатора,консумативи,беше клеясало карето на волана/незнам кой идиот го е сложил в предния кош,а не вътре/,един скършен тампон на мотора/това беше след офроуд/.Като цяло колата прави впечатление на доста здрав автомобил,а и не мисля че има кола от нейния клас,която да има повече глезотии.Просто седнах един ден и се замислих че ми трябва по практична кола,ако продам 159-та,какво да си купя италианско,решението беше или Браво или Крома,понеже съм семеен с дете ми трябва по-голяма кола,та май Кромата ще е по-добре.Набелязал съм си 2 екземпляра,едната от които е с фул екстри http://www.cars.bg/u788703и една по постна,но в също добро състояние http://www.cars.bg/u782172П.С.Та чакам новия собственик на Алфата да се появи и май съм в джаза........................ Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. GreenЕдинственото което ме притеснява в тази кола,е тъпата електрохидравлика на Опел/не е електроусилвател/,чувал съм че имат проблеми,но успокоителното е,че е на късен етап.P.S.2.Някой знае ли каква марка е навито на Кромата,в смисъл понеже имам USB модулче за Блаупункт в Алфата,а ми се иска да си го взема,да знам дали ще може да се монтира.......................
Коментар