Здравейте, От скоро когато дам на контакт не пуска сигнал към бензиновата помпа за да вдигне налягането в рейката и трябва да въртя на стартер няколко оборота повече за да запали.ако някой си пази релето ще се радвам да се свърже с мен и да помогне и понеже така няма да се сетите прилагам снимки.мойто е такова.при някой може да е такова.или такова.Важното е да се сеща когато е давал на контакт последно дали е сработвала за кратко помпата.Благодаря предварително на всички отзовали се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
търся релето за управление на бензиновата помпа уно турбо
Collapse
X
-
Колега що не го отвориш тва реле ,може да е лоша спойка или изгорял елемент ,който може да се смени.Не пишеш дали си проверил буксата ,но ако не си е проверил проблема може да е в нея.Те Фиат-ките от тези години страдат от това.Успех с отстраняването на проблема!Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
-
hifi_stereo написа:Колега що не го отвориш тва реле ,може да е лоша спойка или изгорял елемент ,който може да се смени.Не пишеш дали си проверил буксата ,но ако не си е проверил проблема може да е в нея.Те Фиат-ките от тези години страдат от това.Успех с отстраняването на проблема!uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:hifi_stereo написа:Колега що не го отвориш тва реле ,може да е лоша спойка или изгорял елемент ,който може да се смени.Не пишеш дали си проверил буксата ,но ако не си е проверил проблема може да е в нея.Те Фиат-ките от тези години страдат от това.Успех с отстраняването на проблема!Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
Значи ако не се лъжа таблото с бушоните на Уно 1 е като конструкция е същото като на ритмото .Има две платки двустранни свързани помеждуси с тръбички които тръбички са свързани с едната платка като са нитовани и се набиват към горната платка в други нитове (трябва да го видиш). И с годините разбираемо тези връзки отслабват и идват проблемите.Но може да прекараш през тях кабел запоявайки го от едната платка към другата.Другия проблем е предпазителите .На горната платка има нещо като щипки в които влиза предпазителя (представи си два пръста които стискат всеки един край на бушона).Та тези неща омекват с годините и спират да държат бушона.Резултата освен лошата връзка е и загряването на бушона и изгарянето му редовно.Аз реших проблема с пружини от български соц контакти.Може да ти звучи смешно но старите български контакти самите женски контакти в края противоположен на края в който се закрепва кабела с болт има едни стоманени пружини които го стискат и осигуряват надеждната връзка. Успях да намеря достатъчно и след поставянето им докато не изхвърлихме Фиатчето ( ) проблеми никакви .Има точно място за тях в таблото.Можеш да провериш и масата на помпата де не е задължително да е всичко описаноФиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар