Проблемите не чакат възтановяването на форума на Алфа. Предлагам временно тук да обсъждаме най-неотложните проблеми по Алфите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемите не чакат.....
Collapse
X
-
Понеже не видях някой да реагира отрицателно на предложението ми, ще започна с моят проблем.Вентилаторът на парното ми в моята алфа 155 1.8 92г., отказа съвсем. До сега работеше само на 3 степен и когато се опитах да включа на четвърта нещо замириса на изгоряло и вентилатора спря. Гледах бушона му е здрав. Опитах се да сваля централната част където е ключът за степенните, но стигнах до някъде и не можах. Ако можете помогнете със съвет или идея как да разбера какво е изгоряло и да отстраня повредата.
-
!
Ass написа:Понеже не видях някой да реагира отрицателно на предложението ми, ще започна с моят проблем.Вентилаторът на парното ми в моята алфа 155 1.8 92г., отказа съвсем. До сега работеше само на 3 степен и когато се опитах да включа на четвърта нещо замириса на изгоряло и вентилатора спря. Гледах бушона му е здрав. Опитах се да сваля централната част където е ключът за степенните, но стигнах до някъде и не можах. Ако можете помогнете със съвет или идея как да разбера какво е изгоряло и да отстраня повредата.EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Ako не си ги направил - погледни в краката на пътника -там е вентилатора.Буксата му е с 4 кабела и се закача на една малка платка с голям резистор ( мсиля че е такова де) на нея.Възможно е да са ти прегорели кабелите на самата букса или контактите.Свали и тази малка платчица ( при мен е зелена ) и е хваната с 2 рапидки и я огледай внимателно.
Коментар
-
баш там в краката на пътника се крие и решението на проблема.... дано да не е сдал багажа самия мотор, ама най вероятно е да има там лош контакт.УспехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
!
Ass написа:Колега благодаря за отговора, но кажи къде е тази клема и как да се добера до нея.EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Ще си позволя да използвам темата на колегата, за да отправя и аз едно питане Проблема е следния :В понеделник карах колата и нямаше никакъв проблем, а снощи като я запалих се почна : придърпване, загуба на ,мощност, силна миризма на бензин, леко припукване в колекторите...... Като загря и се оправи . Оставих я така 3-4 часа и после като запалих положението стана още по-зле-освен всичко друго започна и да гасне .Преди малко я запалих и установих, че два от изходите на едната бобина не работят-единият въобще, а другия сработва само отвреме на време и така бърка работата на двигателя. След като си поиграх малко да разменям кабели и комутатотори, стигнах до извода, че проблема си е в бобината, а не в нещо друго .Та да попитам на някой случвало ли му се е нещо подобно ? Бобината да не откаже нацяло, а да подава искра само когато си поиска ? На мен ми са случва вече за втори път с различни бобини И дали дъжда и влагата въобще не са дали отражение, понежо допреди да завали всичко си работеше ? И ще бъде ли проблем да карам само на една бобина доката си намеря втора, като не става въпрос за всекидневно каране ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар