Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Плазмен Катализатор - вдига мощността между 8 и 14%

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Арнолд Шварцнегер изкупи всички произведени устройства и с декрет ги направи задължителни за използване в щата Калифорния Хахаха това изобретение почти стандартно си беше на ЗИЛ-131 в запалването. Едно време много се харчеше по москвичи и жигулета но ефекта е нулев ако се сложи на читав двигател с правилно регулирани свещи и запалване. Да не говорим, че от доста отдавна запалването на автомобилите е доста по прецизно и гъвкакво в самонастройките. Това изобретение няма място в нито един двигател, проектиран последните 15 години. (като изключим туинспарка )А и името плазмен катализатор да се чете многоискрово запалване. Производствена цена около 10 лв., ако се реализира с качествен микроконтролер в диапазона -55..+85
    no pain no pain

    Коментар


      #17
      AlBundy написа:
      Арнолд Шварцнегер изкупи всички произведени устройства и с декрет ги направи задължителни за използване в щата Калифорния Хахаха това изобретение почти стандартно си беше на ЗИЛ-131 в запалването. Едно време много се харчеше по москвичи и жигулета но ефекта е нулев ако се сложи на читав двигател с правилно регулирани свещи и запалване. Да не говорим, че от доста отдавна запалването на автомобилите е доста по прецизно и гъвкакво в самонастройките. Това изобретение няма място в нито един двигател, проектиран последните 15 години. (като изключим туинспарка )А и името плазмен катализатор да се чете многоискрово запалване. Производствена цена около 10 лв., ако се реализира с качествен микроконтролер в диапазона -55..+85
      Ми ако дадеш схема цена няма да имаш.Защото на мен ми се струват доста и тия пари. Надявам се някой колега с кола като моята да си го сложи и да каже има ли ефект.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #18
        Еййййй, аман от чудеса и перпетум-мобилета! Вдига мощността и намалява разхода - айде бе!!!Такова животно НЕМА! Пък и "плазма" - абе направо нямам думи!
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #19
          kiro_of_the_day написа:
          Еййййй, аман от чудеса и перпетум-мобилета! Вдига мощността и намалява разхода - айде бе!!!Такова животно НЕМА! Пък и "плазма" - абе направо нямам думи!
          Значи, другите глупости няма да ги коментирам, а дали е плазма всеки може сам да види с очите си. Направен е стенд, симулиращ работа на свещтите в автомобила на високи обороти. При включване на устройството започва да протича плазма между свещта и телта срещу нея. При което телта започва да се топи. А за таланта и капацитета на човека ще коментирам малко по-късно, че сега нямам никакво време...

          Коментар


            #20
            AlBundy написа:
            Това изобретение няма място в нито един двигател, проектиран последните 15 години. (като изключим туинспарка )
            Какво искаш да кажеш
            АLFA ROMEO 146 TI

            Коментар


              #21
              Бъзикам се за туинспарка естественно - на този тип двигател пък съвсем не му трябва. filiar, а ти гледал ли си на запис с високоскоростна камера процеса по изгаряне на горивната смес след запалване? Дали като подадеш още десетина искри на същото място ще има още какво да се пали? А за таланта и капацитета на човека също няма да коментирам, само ще намекна, че използваната идея не е негова и не е виновен човека, че има будали да дават пари за непотребни глупости. Единственото по разумно приложение е при студено палене на ниска температура на карбураторни двигатели с делко и бобина модел от преди 2-та световна. Правените обаче преди 30 години опити с четири годишен Москвич 412 обаче категорично не дадоха доказателство за по лесно палене на студено, нито по малък разход, нито по голяма мощност.Да - плазма, по същество всяка искра е плазма, но както казах едно е да кажеш "плазмен катализатор" щото хем е плазмен, веднага в мозъка на зарибявания се асоциира с модерните плазмени телевизори, хем е катализатор пък и 200+ лева... ухаааа.... обадете се веднага, ако в следващия ден си поръчате ще получите и един безплатно само за 300 лв. Мисля, че форума си има достатъчно компетентни админи и модератори, такива смешки да се местят на подходящото за оплюване място Уф забравих да питам. Намира ли му се на някой от онова турбо дето навремето го продаваха да се слага м/у филтъра и карбуратора, че искам да направя тунинг малко да вдигна конете на една Самара :D
              no pain no pain

              Коментар


                #22
                Колега AlBundy не се бъзикай с filiar, той го е казал точно, подава се тел, тя се топи, от ауспуха вече излиза реактивна тяга и Джигулата ускорява като драгстер ! Пардон, Самарата ! Не е хубаво да му цапаме темата, защото: 1. Голяма чест е да си дистрибутор на единствения "Инженер" в България;2. По форумите из нета сърфират хора с дебели пачки, които не им трябват, що да не капне нещо и за него ?3. То, тия устройства, никак не са прости - и за изобретяване, и за монтаж, най-вече за монтаж ! Щото, ако ти се разтече плазмата помежду пръстите, ще видиш една икономия на трета степен върху мощността на квадрат и сичкото умножено по корен квадратен от човешката глупост, без ДДС !Поздрави на всички, Иван.

                Коментар


                  #23
                  Ок пичове, разконспирирахте ме. Няма такова чудо плазма и просто исках да стана милионер. Лошо! Чичо Бил пак няма да го настигна.... Щом така стои въпроса.. Който иска му давам устройството, плащаме с него по 10 лв., за монтаж кара 1 месец и ако не му харесва си го взимам.Лелееее може да изпусна келепира ако ми го отмъкне. Ама как ме изловихте вие сте страхотни, нюхате измамниците отдалече.

                  Коментар


                    #24
                    Кофти, че ви падам, до нивото и стила, ама к’во да се прави.

                    Коментар


                      #25
                      А, хрумна ми още една идея, защо не подметнете на модераторите да ми изтрият целия профил, поне няма да си хабя нервите и да изпростявам безнадеждно....

                      Коментар


                        #26
                        Колега filiar, колега, нали няма през есента да тръгваме в първи клас ? Не се сърди, ама виждаш отношението на колегите към "устройството" и пак си знаеш твоето ! Да дадете по 10 лева, да го пробва някой, пък после ако не е доволен да го връща и т.н. Тази идея е хубава, ама ако излиза от името на производителя, със съответните гаранции, ако щеш и с подписан за целта договор. Ама от теб ? Така и не разбрахме, дистрибутор ли си, рекламен агент, просто фанатичен радетел за прогреса на родната автоелектроника или ти трябват пари ?Колкото до модераторите или админа, няма защо да им подмятаме каквото и да е. Ако те преценят, ще изтрият - това е тяхно право, ако на някой не му харесва, да си направи друг сайт, да си качи форум и да си пише каквото му хрумне !И в крайна сметка - не разбра ли, че няма интерес към тези щуротийки - ще си караме на воля с повишен разход, докато фалираме ! Аз поне - така, нека и другите да пишатА за плазмата - не се опитвайте да я откривате, вече е направено. Ясно е, че и милионери няма да станете. Предлагам да спрем разискванията относно устройството, ако има кандидат-купувач - убеждавайте се на Л.С.

                        Коментар


                          #27
                          Колеги модератори, за мен това си е открито заяждане, на един самозабравил се човечец, самопровъзгласил се за представител на общността на фиатаджиите. Ако не мислите така просто гласувайте предложението на прецедателя!"Предлагам да спрем разискванията относно устройството, ако има кандидат-купувач - убеждавайте се на Л.С."Ако се толерират подобни, по-добре наистина трийте топика, а с него и профила ми. Не съм навит да участвам в подобна порнография, но не мога и да се сдържа да не отговарям.

                          Коментар


                            #28
                            Ivan написа:
                            Колега filiar, колега, нали няма през есента да тръгваме в първи клас ? Не се сърди, ама виждаш отношението на колегите към "устройството" и пак си знаеш твоето ! Да дадете по 10 лева, да го пробва някой, пък после ако не е доволен да го връща и т.н. Тази идея е хубава, ама ако излиза от името на производителя, със съответните гаранции, ако щеш и с подписан за целта договор. Ама от теб ? Така и не разбрахме, дистрибутор ли си, рекламен агент, просто фанатичен радетел за прогреса на родната автоелектроника или ти трябват пари ?Колкото до модераторите или админа, няма защо да им подмятаме каквото и да е. Ако те преценят, ще изтрият - това е тяхно право, ако на някой не му харесва, да си направи друг сайт, да си качи форум и да си пише каквото му хрумне !И в крайна сметка - не разбра ли, че няма интерес към тези щуротийки - ще си караме на воля с повишен разход, докато фалираме ! Аз поне - така, нека и другите да пишатА за плазмата - не се опитвайте да я откривате, вече е направено. Ясно е, че и милионери няма да станете. Предлагам да спрем разискванията относно устройството, ако има кандидат-купувач - убеждавайте се на Л.С.
                            от целия ти дълъг пост не се разбира идеята му, а и оделно извиква в мен некои въпроси и недоумения: 1) какво против имаш идеята на filiar да даде удетройството за тест, преди потенциалния купувач да го купи? първо го обвинявате в шарлатанство, а после когато имате шанс да пробвате продукта, не само че не го правите, а и се подигравате;2) интереса към темата не ми се струва чак толкова малък колкото го описваш - сам виж колко мнения има...3) предложението ти да се спрат разискванията по темата е мноооого кухичко - тези теми (ако не си разбрал) са точно да се обсъжда нещо - в случая продукта който се продава.и има още ама не ми се аби клавиатурата да за да ти пиша, че явно си от хората, които се страхуват и не приемат непознатите новости и предпочитат да ги отхвърлят, вместо първо да ги опознаят и тогава да решат.аре със здраве!
                            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                            Коментар


                              #29
                              вижте тук http://www.diagram.com.ua/list/avt-799.shtmlТова е схема от времето на дядо ми, но принципа е същия. Устройството има наистина доказан ефект, ако се съди по писанията на прекаралите се клиенти. :D Споменават се повишени максимални обороти (от човек без оборотомер в колата), понижен разход на бензин (как пък ли е измерен? аз варирам +/- 2 литра градско според както дойде жегата и движението) и т.н. Споменават се също така и верни наблюдения, като това, че свещите се износват много по бързо. Вярно твърдение, имайки предвид че от няколко микросекунди, искрата гори електродите вече милисикунда, т.е. 500-1000 пъти повече. Спомените ми за устройството, което правих навремето са, че многоискровото запалване беше само в ниските, като над 1500 (май) се минава на стандартно запалване. Линка дето съм го дал не съм го чел, нямам и намерение За по малка сума дори може да се смени всичко по запалването и ефекта ще бъде по добър и по траен.
                              charlie написа:
                              и има още ама не ми се аби клавиатурата да за да ти пиша, че явно си от хората, които се страхуват и не приемат непознатите новости и предпочитат да ги отхвърлят, вместо първо да ги опознаят и тогава да решат.аре със здраве!
                              Колега Чарли, Вие прочетохте ли какво съм написал вчера, преди да обявите горното Съмнявам сеМногоискровото запалване е вложено в алгоритъма на ЕКУ при палене на студен двигател. След запалване се минава на стандартното едно искрово запалване. От това по-голямо доказателство за излишноста на устройството, колега filiar, здраве му кажи. И ти със здраве И ако още някой се опита да ме убеди в твърдението, че тази джаджа вдига 8 до 15% мощноста, май ще ме баннат след отговора ми
                              no pain no pain

                              Коментар


                                #30
                                човече AlBundy, колегата който го продава е предложил просто и ефикасно решение - който иска го пробва, и го взима, само ако го одобри. всичко друго е бла-бла, защото той ще си хвали стоката, а няко друг, пък ще се забавлява като го разконспирирва до дупка... относно техническото изпълнение и параметри, не дъм казвал нищо, за да ме въвличаш в спорове - пак да поясня, просто който е заинтересуван, пробва и това е - едвали ще му дреме дали е изобретено по времето на дедо ти - ако работи и му хареса го зима, ако не не го.П.С. цитата ми, който ползваш в твоя пост се отнасяше за другиго, ама нейсе, щом се чустваш съпричастен
                                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                                Коментар

                                Working...
                                X