95г. гсм 0896832847
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома 2.0тд на части
Collapse
X
-
Е, мерси за инфото. . Наистина питах. Имах някакви съмнения че може да не е същия, ама гледах че лифта и там е 90 мм, основните лагери са същите, маслената помпа изглежда същата по епер, поне на външен вид, пружиниращата шайба под 6-те болта на маховика е същата (т.е. дупките за него са същите). Биелните ги даваха други, но там ключът им е от другата страна и няма как да се разбере. Мерси още един път. П.П. А иначе с на някой други двигатели еднакъв ли е тоя вал, просто информативно?
Коментар
-
Здрасти, ами не, не е еднакъв. Това е уникален мотор - първият директен дизел монтиран на лек автомобил в света. Вала е почти еднакъв ама почти. Имаше някаква разлика в шийката на вала където се монтира ангренажната шайба за ремъка. За моята Крома взех вал от индиректен дизел и се оказа че не става. И блоковете им са различни и главите и разпределителния вал, и турбокомпресора е уникален за този мотор, както и нафтовата помпа и разпръсквачите и буталата. Турбината е с променлива геометрия и е три пъти по-голяма от тази на индиректните дизели.Ами това е, и като се счупи става олеле мале, защото нали се сещаш, колко ги има по моргите.Лека вечер
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар