Налични части, които останаха:фаровете (пише FIAT на стъклата) с мигачите (оранжеви)левия стопхидравличната рейка (без течове)пластмасите от интериораподглавниците на седалките (от новия тип)левия сенникбрави и дръжки за вратите (с бутоните за предните ел. стъкла)механизмите за чистачките (преден и заден)задната чистачка (обикновения тип)резервната гума (тип "патерица" - като нова)кормилния вал с каретата (без луфтове)алтернатори - 2 бр.клаксонитеполуоскитеплатката с бушоните и релетата (без липси)моно-блока на инжекцията (без стъпковия мотор)компютъра - BOSCH 0 280 000 758 - made in franceдиджиплекса - Digiplex 2 - MED474A - Magneti Marelliдатчиците по двигателяламбда-сондата - BOSCH 263 20 94 / 0 258 003 061 - made in USAмеханична машинка за задното дясно стъклостъклата на задните врати и стъклото на предна дясна врата (на всичките си пише FIAT)задни носачи без лагеритевентилатори за радиатора (имам за с климатик и за без климатик)жила за ръчната "Акрон-Мало" (ляво и дясно на една година за барабанни спирачки, щото си сложих дискови)тампони на двигателя - десния и задния (нови, на 3000 км)моторчето на пръскалкитепръскалкитеспирачните дискове ф240мм на 3000км (предни за едноваловите типота и задни за седичивалволе и грантурисмо)датчик за скоростомера за скоростите на типо/темпра дигитално таблодатчик за скоростомера за скоростите на браво/а TD100предна пружина и тампона с лагера за макферсона за браво/а 1.4 12v.Цени не слагам - който, колкото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.6 един вал на части
Collapse
X
-
Налични части, които останаха:фаровете (пише FIAT на стъклата) с мигачите (оранжеви)левия стопхидравличната рейка (без течове)пластмасите от интериораподглавниците на седалките (от новия тип)левия сенникбрави и дръжки за вратите (с бутоните за предните ел. стъкла)машинката за централното на 5-тата вратамеханизмите за чистачките (преден и заден)задната чистачка (обикновения тип)резервната гума (тип "патерица" - като нова)кормилния вал с каретата (без луфтове)алтернатори - 2 бр.клаксонитеполуоскитеплатката с бушоните и релетата (без липси)моно-блока на инжекцията (без стъпковия мотор)компютъра - BOSCH 0 280 000 758 - made in franceдиджиплекса - Digiplex 2 - MED474A - Magneti Marelliдатчиците по двигателяламбда-сондата - BOSCH 263 20 94 / 0 258 003 061 - made in USAмеханична машинка за задното дясно стъклостъклата на задните врати и стъклото на предна дясна врата (на всичките си пише FIAT)задни носачи без лагеритевентилатори за радиатора (имам за с климатик и за без климатик)жила за ръчната "Акрон-Мало" (ляво и дясно на една година за барабанни спирачки, щото си сложих дискови)тампони на двигателя - десния и задния (нови, на 3000 км)моторчето на пръскалкитепръскалкитеспирачните дискове ф240мм на 3000км (предни за едноваловите типота и задни за седичивалволе и грантурисмо)датчик за скоростомера за скоростите на типо/темпра дигитално таблодатчик за скоростомера за скоростите на браво/а TD100предна пружина и тампона с лагера за макферсона за браво/а 1.4 12v.Цени не слагам - който, колкото.
Коментар
-
Колега, моля за цените на:хидравличната рейка (без течове) моно-блока на инжекцията (без стъпковия мотор) компютъра - BOSCH 0 280 000 758 - made in franceдиджиплекса - Digiplex 2 - MED474A - Magneti Marelli вентилатора за радиатора - с климатикКъсата полуоска би трябвало да се захваща за скоростната кутия посредством една планка с 4 болта. Цената на планката ме интересува, или в комплект с полуоската. Но трябва да се уточним дали планката е същата като моята. Двигателите уж са еднакви, но за скоростните кутии не знам!Другото което ме интересува е уплътненията под стъклата от външната страна на вратите - моите след боядисването не стават за нищо - майстора ги развали. Благодаря предварително! Може и на ЛС!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken написа:Колега, моля за цените на:хидравличната рейка (без течове) моно-блока на инжекцията (без стъпковия мотор) компютъра - BOSCH 0 280 000 758 - made in franceдиджиплекса - Digiplex 2 - MED474A - Magneti Marelli вентилатора за радиатора - с климатикКъсата полуоска би трябвало да се захваща за скоростната кутия посредством една планка с 4 болта. Цената на планката ме интересува, или в комплект с полуоската. Но трябва да се уточним дали планката е същата като моята. Двигателите уж са еднакви, но за скоростните кутии не знам!Другото което ме интересува е уплътненията под стъклата от външната страна на вратите - моите след боядисването не стават за нищо - майстора ги развали. Благодаря предварително! Може и на ЛС!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар