колега без дисковете и накладките колко парички ще искаш!? и ме интересува какви дискове могат да се сложат че аз искам вентилирани отпред и отзад
Задните апарати са предвидени само за плътни дискове, т.е. можеш д асложиш плътни дискове с нарези или плътни дискове с пробити отвори (например спорт серията на Стейнхоф), които ги правят вентилирани. Аз лично не останах доволен от вида на Стейнхоф и заложих на Брембо Макс + накладки ЕТФ.Разценката на частите както аз ги купих наскоро мога да ти я дам на ЛС, защото тук всеки ни прави сметка на парите.Поздрави.
Не съм съгласен с това твърдение.Дупките са едно а вентилацията съвсем друго.Дупките в диска имат за цел да се отвеждат балончетат газ получаващи се при загряване на накладките и така да подобрява контакта на накладки и дискове.А вентилираните дискове са си вентилирани,просто се охлаждат по добре но няма кой да отвежда балончетата газ.И надупчени дискове не е равно на вентилирани.
Ок, съгласен съм с теб за принципа на работа, но е факт, че продупчените ги водят вентилирани - защо - незнам. Вентилиран диск като предните на заден спирачен апарат от Фиат Браво/Брава/Мареа не може да се сложи.
дори и да може е ненужно..пък за спирането няма да коментирам ефекта от него който оказват задните дискове..по-големия процент натоварване май не на всички е ясно че пада върху предните спирачки..пък ако си купи някой за 50-60лв винтилиран диск и за по 12-13лв накладки и си мисли че ще е голям "рацер" се лъже жестоко..не може да се мине ефтинко и същевременно да е ефикасно..пък на колегата дето иска да си слага дупчени дискове отпред и отзад мога да му предложа да се консултира малко повече по темата щото спирането не е само работа за диска и феродото..и каучук си требе..ама тва са едни такива неща дето се задълбават когато се играе насериозно а не както много хора си мислят "слагам спортен филтър от 5.40лв,помпа гумите с азот слагам алпин дизел и колата толкова тръгва че няма спиране"
Доста се отклонихме от темата и може би е нужно модератор да отдели последните 7-8 мнения в отделна тема в "Спирачна система". Не трийте, моля, а преместете ако сметнете за нужно.Иначе по темата - като цяло дисковите спирачки са по-надеждна система от барабана и по-лесна за поддръжка и контрол. На всички е ясно, че отзад усилието за спиране е доста по-малко от усилието за спиране на предния мост.
Добре де ,реално усетихте ли подобрение във спирането като сложихте дискове ?Аз съм карал мареа 20 в и не бих казал че спира по добре от моята.А и както знаем барабана има по голяма спирачна площ от диска и докато не загрее яко трябва да спира по добре.Доколкото знам проблема му е че загрява по бързо и се охлажда по трудно.Според мен,не трябва да има разлика в спирането при дискове и барабани при мареа.Ако наистина има такава моля накой да се обоснове откъде идва тя?
Добре де ,реално усетихте ли подобрение във спирането като сложихте дискове ?Аз съм карал мареа 20 в и не бих казал че спира по добре от моята.А и както знаем барабана има по голяма спирачна площ от диска и докато не загрее яко трябва да спира по добре.Доколкото знам проблема му е че загрява по бързо и се охлажда по трудно.Според мен,не трябва да има разлика в спирането при дискове и барабани при мареа.Ако наистина има такава моля накой да се обоснове откъде идва тя?
Аз ще ги монтирам в петък, така че продължителни впечатления нямам. Мареата с големия вигател е с по-големи дискове отпред и съвсем се променя постановката, за да може да се вади извод. Освен това аз равномерно износена челюст на барабан не съм виждал. Всички спират с единия си край.
ми ако има разлика тя ще е минимална особено за колите които са и с АБС..тоест ако някой ти каже че е усетил коренна разлика значи преди това е имал дертове със спирачките..я не са били обезвъздушени както трябва я нещо друго..като цяло дисковата спирачна с-ма е по-доба от барабана..най-малкото че е по-ново поколение спирачна с-ма..но това не значи че барабана не е надежден или е по-малко работещ..
колега без дисковете и накладките колко парички ще искаш!? и ме интересува какви дискове могат да се сложат че аз искам вентилирани отпред и отзад
Задните апарати са предвидени само за плътни дискове, т.е. можеш д асложиш плътни дискове с нарези или плътни дискове с пробити отвори (например спорт серията на Стейнхоф), които ги правят вентилирани. Аз лично не останах доволен от вида на Стейнхоф и заложих на Брембо Макс + накладки ЕТФ.Разценката на частите както аз ги купих наскоро мога да ти я дам на ЛС, защото тук всеки ни прави сметка на парите.Поздрави.
Не съм съгласен с това твърдение.Дупките са едно а вентилацията съвсем друго.Дупките в диска имат за цел да се отвеждат балончетат газ получаващи се при загряване на накладките и така да подобрява контакта на накладки и дискове.А вентилираните дискове са си вентилирани,просто се охлаждат по добре но няма кой да отвежда балончетата газ.И надупчени дискове не е равно на вентилирани.
Ок, съгласен съм с теб за принципа на работа, но е факт, че продупчените ги водят вентилирани - защо - незнам. Вентилиран диск като предните на заден спирачен апарат от Фиат Браво/Брава/Мареа не може да се сложи.
благодаря за отговора колега. Всички останали коментари са излишни и просто чакам продавача да се обади.
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Продават се задни спирачни апатати-комплект 120 лв.А за ефекта от спирането много зависи какви накладки ще се сложат,и също най-добре е каквато марка са предните такава и задните,за мен лично TRW lukas имат много добри показатели.
а ако са само надумчени и аз мога да си ги надупча аз разбрах че са вентелирани
Yellow_Flash_Colorz_PDT_38това сам да си ги дупчиш ми напомня за един пич от един друг форум на сбирката им който зададе въпроса дали дисковете на един приятел си ги е рязал с флекса!?!? силно ти препоръчвам да не предприемаш подобни инициативи и сам да ги дупчиш
Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
SteinhofВсеки пост от тук нататък, който не е по темата ще бъде трит незабавно и без предупреждение! Този който го пуска - ще бъде официално предупреден за СПАМ.Технически въпроси относно преминаването от барабан към диск задавайте в раздел "Спирачна система и окачване". Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар