Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигател 2.5ТД и части за Фиат, Ланчия, Ивеко

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мина вече една година, от както разглобих Ланчия Тема-та, която технологично е много сходна с Фият Крома. Частите още се продават - двигател 2.5 тд, стартер със сменени осови втулки и и графитените елктроди, алтернатор, ГНП със сменени уплатнения и гарнитури, турбо, оборудвани нови задни маслени амортесиори с нови пружини и томпони, нов десен носач с шарнир, нови десни външно и вътрешно карета, нов оборудван преден газов амортесиор с пружина и нов тампон с лагер, другият преден амортесиор също става, спирачни дискове, спирачни предни и задни апарати, части по задното окачване, калници,преден и заден капак, предна и задна брони, предна решетка, магаре, фарове, мигачи и т.н. Изобщо, почти всичко се продава.

    Коментар


      #17
      !!!

      Коментар


        #18
        Отново да предложа малко части за Ланчия Тема - Фиат Крома! Предлагат се части по двигател 2.5ТД и ходовата част.

        Коментар


          #19
          Частите остават в продажба. Разбрах, че двигателят освен за Крома, Тема и Ивеко се вгражда и в Дукато и в някои бусове на Рено.

          Коментар


            #20
            Teddy написа:
            Демонтирах турбото от двигателя - 150лв.
            можеш ли да ми кажеш модела на турбината.
            Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
            Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
            VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
            VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

            Коментар


              #21
              Колега, този двигател с интеркулер ли е и ако да, наличен ли е и колко пари му искаш?
              Fiat Punto 1.7TD
              Mazda 626 2.0
              Fiat Croma 2.4 Multijet

              Коментар


                #22
                Отдавна не съм посещавал форума и затова не съм отговорил на колегите, коита са задавали въпроси. Двигателят 2.5 ТДС е от Ланчия Тема и е заедно със скоростната кутия. Почти нов съединител - сменени са и двата диска и лагера, като са на около 4000км. Двигателят е на 240000км., но е в много добро състояние и е изключително икономичен . Обща цена 800лв. Може да се демонтират отделни компоненти от ДВГ , при желание. Двигателят е с кулер, като цената на кулера е 50лв. Турбото е ККК - 150лв.

                Коментар


                  #23
                  Днес погледнах модела на турбината - турбо ККК, модел К-16. Да уточня, турбото се захваща към изпускателните колектори с четири болта - шпилки, а към генерацията с три болта.

                  Коментар


                    #24
                    ???

                    Коментар


                      #25
                      Ехо!!! :D

                      Коментар


                        #26
                        :D ?

                        Коментар


                          #27
                          !!!

                          Коментар


                            #28
                            Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 ?

                            Коментар


                              #29
                              !!!

                              Коментар


                                #30
                                !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X