Колеги,Както стана ясно преди време (http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...222&highlight=), вече съм горд притежател на Фиат Стило 1.9 МултиДжет. Семейната идея беше Стилото да е семейната кола (за по-дълги пътувания), а старата ми кола Фиат Типо 1.4и ДГТ да си бъде градската. Хубаво, ама сметките са били без кръчмар, защото на съпругата ми й повериха служебен ОРЕЛ. Виждайки безмислието да карам Стило, а Типо-то да ръждясва пред блока, с голямо нежелание съм принуден да го обявя за продажба.Фактите:Модел: FIAT Tipo 1.4i DGT 1991 година.Двигател: 1.4 моноинжекция.Места: 4+1.Километри: 180 000.Собственици: 3Комплекти: 4 + 4 гуми и джанти (летен и зимен комплект).Цена: 2300 лева.Екстри:Пълен Ел. пакет. Ел.стъкла, централно заключване. ел. Шибидах. Централен компютър (не че има нецентрални други компюттри по колата де). Оригинален радио-касетофон (или така си мисля аз). Стерео колони.Ремонти:Колата съм я взел преди 2 години и няколко дена. За това време по колата е сменено:1. Консумативи: На всеки 12-13 хиляди километра - маслен, горивен и въздушни филтри. Масло Селения.2. Преден мост: Имаше леко скърцане от моста. Оказа се някакъв фабричен дефект. От гледна точка сигурност, предпочетох замяната с втора ръка, пред това да го заварят.3. Заден мост: Колата се "разкрачи". Предпочетох изцяло нов заден мост, от колкото замяната с ремонтния комплект. Разликата излезе около 30 лева. Новия мост е взет на старо, разбира се, като е бил свален от някакво Типо, катастрофирало, месеци след покупката. За това свидетелстват фабричните накладки на барабаните.4. Водна помпа - нова.5. Алтернатор - сменен с втора ръка от Китаеца.6. Носачи - предни - два пъти, за последно - лятото. Продавача твърди, че тези ще изкарат минимум 30000 км. Аз съм минал с тях около 7 000 км.7. Тонколони: двете оригинални бяха сдали багажа като купих колата. Това лято инвестирах 70 лева в две нови Кенууд.Мнение:За качествата на Типото няма нужда да говоря . Колата е изключителна !. Двигателя е перфектен дотолкова, че от един сервиз си мислеха че е 1.6 . Набира изключително бързо и е надежден. За 2 години не е пипан. Максималната скорост която съм вдигал с Типото е 176 км/ч на магистралата от Ябланица към София. Цифровото табло е перфектно. Винаги съм сравнявал таблото с истребителя на Люк Скайуокър . Това табло малко ми липсва при Стилото. Най-много се кефя на диагностиката на автомобила (който има Типо, знае за какво говоря). Винаги знам, какво електрическо не работи по колата.Забележки:Ръжда: За толкова каране (все пак това е 15 годишна кола) се забелязва началото на ръжда. Осезателно това се вижда по задните калници. Следващия собственик ще трябва да инвестира в почистване на ръждата и пребоядисване там където е необходимо.Акумулатор: Акумулатора на колата все още го бива, но тази зима след 2 седмици некаране, колата отказа да запали. Все пак има поне една година живот в него.Съединител: Съединителя е малко по-твърд от обикновения. Въпреки това от сервиза ми твърдят, че има поне 20 000 км. живот.Гуми: Летния комплект гуми все още става за каране, но може да изкара максимум един сезон. Зимния е с две нови всесезонни гуми и две по-стари. Живот - 2-3 сезона.Снимки:Това е предварителна продажба. Предпочитам да продам колата на фен на марката ФИАТ. За това и цената й е 2500. Цената която ще обявя след месец ще бъде 3000. Заради мръсното и тъпо време не мия колата. Все пак ще се постарая да я снимам тези дни, и да сложа снимки. За коментари, въпроси и всичко останало, моля ползвайте:ICQ: 14253176Skype: p.koleve-mail: plamen@iplbg.comтелефон: 0887 332260
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
[ ПРОДАДЕНО ]Продавам Фиат Типо 1.4i DGT 1991
Collapse
X
-
p_kolev написа:Нова цена: 2150 леваминимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
хайде бе хора, колата си е супер, какво повече искате, аз се чудя дали няма да мога да я взема за жена ми, тя тъкмо свикна да кара темпрата, може и на мен да остане типото. Все пак преди година бяхме със същото типо, и колата си е суперСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
VFTI написа:Еххх мамка му... Пич как да го кажа по меко :D дано не я продадеш до ЮЛи че след изпитите да я взема :P много добра офертичка дееба...Analog Man...
Коментар
-
Последна цена 1500 лева
За съжаление интереса към колата не е достатъчно голям, което ме кара да си мисля, че или цената е висока, или това че й написах всички кусури искрено и лично, отказват купувачите.Поради 2 причини:1.Милее ми за колата - хубаво и сладко Типо, което стои 6-ти месец пред блока;2.Идват летни отпуски;И след семеен съвет, решихме че колата е по-добре да бъде карана от друг.Така че, новата, последна цена е 1500 лева.Тази цена е крайна, и означава, че аз няма да пипна нищо по колата. Новият собственик ще трябва да си я раздвижва и оправя всички кусури.Analog Man...
Коментар
-
Re: Последна цена 1500 лева
p_kolev написа:За съжаление интереса към колата не е достатъчно голям, което ме кара да си мисля, че или цената е висока, или това че й написах всички кусури искрено и лично, отказват купувачите.Поради 2 причини:1.Милее ми за колата - хубаво и сладко Типо, което стои 6-ти месец пред блока;2.Идват летни отпуски;И след семеен съвет, решихме че колата е по-добре да бъде карана от друг.Така че, новата, последна цена е 1500 лева.Тази цена е крайна, и означава, че аз няма да пипна нищо по колата. Новият собственик ще трябва да си я раздвижва и оправя всички кусури.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар