Здравейте колеги,дойде време да си продам и мойта кола Фиат Купе 2.0 16в!Закупена е през ноември 2007г внос от Германия(много внимавайте от там какво купувате).Човекът,който я внесе му се доверих за колата,но по-късно се оказа,че технически колата не беше в ред.От тук започвам да обяснявам какво съм сменял по нея,че тогава не ми даваше сърце да я захвърля-подменени са следните части(преден мост,двата носача,предни винтелирани спирачни диска,накрайници,дясно външно каре),нова спирачна помпа(90лв)и комплект съединител.Също така бомбетата са изцяло сменени,защото бяха тръгнали ръждички по тях,не можах да запазя номера на тях,но може да се набие има го на табелката от пред пред двигателя!След тази подмяна на части по колата всичко си беше наред,докато лятото на 2008 не ми блокира и мотора(тогава не ми беше смешно)на път за морето.След почивката мислих и реших да жзема цял двигател комплектован и взех от на Ланчиа Делта 2.0 16в 97година на 144 000км за 1000лв.Сложихме го на колата (двигателите са едно към едно с моя) и го обслужих-всички ремъци,ролки,масло,всички филтри,оригинални кабели за свещите,оригинални свещи на тях пише Ланчиа/Фиат,Магнети марели дистрибутърна капачка с палец!Цялата тази подмяна ми струваше ацки много пари,но сега съм сигурен поне в двигателя,че няма да сдаде .Двигателят си има документи и фактура,но не съм ходил в КАТ!Колата си се води с всички налични документи все едно не сум сменял двигател!Всичко и е платено,направена е и застраховка,прегледа е минат, другия е чак ноември 2009.Няма проблем да се кара така колата стига да не решите да сменята номерата,ако решите преди това трябжа да регистрирате този двигател(има всичко необходимо за регистрация)на мен не ми се занимава.Човек от Пловдив няма да има никъкви проблеми да си я кара количката.Колата външно и вътрешно си е запазена сравнително с ляти джанти оригиналните с летни гуми 205/55/15.Колата има и Газова уредба още в гаранция даже-никакви проблеми няма като се кара на газ колата,който желае може да дойде и да се увери сам!Колата до тук ми е излезнала приблизително 8000лв,естествено цената няма да е такава заради неудобството с двигателя,че не съм го регистрирал.Екстрите и са-червени спортни пружини,оригинално антикрило,фаровете и са вече цвета на колата а тя е червена,abs,аларма,бордови компютър,газова уредба,ел.стъкла,ел.огледала,трети стоп ,имобилайзер,кожен салон,лети джанти,металик,сервизна книжка,серво управление,халогени фарове,централно заключване и климатик с нов компресор даже,но не е зареден!Минал съм с нея и с новия двигател някъде около 4000км,сега е значи на 148 000км.Цената ,която ще и искам е смешна 3 800лв,прилагам и снимки за да се види за какво става дума!Допълвам сменено е и средно гърне чисто ново.Телефон за връзка 0898 73 76 17 от Плвдив съм!Ч
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам Фиат Купе 2.0 16в-ВЕЧЕ НА ЧАСТИ
Collapse
X
-
Продавам Фиат Купе 2.0 16в-всички екстри(Пловдив)
Пак казвам,че колата не е перфектна има още какво да се прави по нея ,но не и от към двигателя,задните спирачки държат слабо,колата си спира добре,но все пак трябва да се погледнат,нещата не са фрапиращи които трябва да се погледнат,който иска идва ,вижда и решава,колата може да се провери в който си искате сервиз за двигателя.Все пак цената си е добра!Колата е карам всеки ден по минимум 60-70км градско минавам с нея.Нямам намерение никой да лъжа за състоянието на колата,обяснил съм как седят нещата!Действай бързо,изненадващо и с груба сила.
Коментар
-
Също така бомбетата са изцяло сменени,защото бяха тръгнали ръждички по тях,не можах да запазя номера на тях,но може да се набие има го на табелката от пред пред двигателя!След тази операция колега, колата става само за части или някой да я кара без да я прехвърля, защото отиде ли в КАТ оставаш без кола. Казвам го от собствен опит. Освен това с този сменен двигател, трябва да се мине през Технотест, защото въпреки че са еднакви, става въпрос за присаждане на двигател от една марка автомобил на друга марка- пак говоря от собствен опит. И пак от опит - не дай си Боже да те спрат някъде тъпите ченгета и да ти отворят предния капак за сверка на рама, конфискуват колата и по-добре забрави че си я имал, защото ако въобще ти я върнат, то ще е след 10 години.Написах всичко това в темата ти колега, не за да се заяждам, а с идеята евентуалните купувачи да знаят какво ги очаква.Лек и успешен ден
Коментар
-
SD
VET написа:Също така бомбетата са изцяло сменени,защото бяха тръгнали ръждички по тях,не можах да запазя номера на тях,но може да се набие има го на табелката от пред пред двигателя!След тази операция колега, колата става само за части или някой да я кара без да я прехвърля, защото отиде ли в КАТ оставаш без кола. Казвам го от собствен опит. Освен това с този сменен двигател, трябва да се мине през Технотест, защото въпреки че са еднакви, става въпрос за присаждане на двигател от една марка автомобил на друга марка- пак говоря от собствен опит. И пак от опит - не дай си Боже да те спрат някъде тъпите ченгета и да ти отворят предния капак за сверка на рама, конфискуват колата и по-добре забрави че си я имал, защото ако въобще ти я върнат, то ще е след 10 години.Написах всичко това в темата ти колега, не за да се заяждам, а с идеята евентуалните купувачи да знаят какво ги очаква.Лек и успешен денNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Купе
Да за бомбетата ,ако отидеш в Кат е лошо,за това съм писал,който иска да си набива номерата и пак казвам,че така няма проблем да се кара от хора,които живеят в Пловдив,а за двигателя зависи може и без технотест !Аз я карам така и няма ченге което да те спре и да ти каже я сега да видя къде ти е номера на бомбето или да сравнява номера на двигателя,няма как да стане просто,а документите си си изрядни,просто преди да се набият номерата на бомбетата не трябва да се ходи в Кат,мисля,че съм обяснил всичкооо.Действай бързо,изненадващо и с груба сила.
Коментар
-
Re: Купе
`Donny-JC` написа:Да за бомбетата ,ако отидеш в Кат е лошо,за това съм писал,който иска да си набива номерата и пак казвам,че така няма проблем да се кара от хора,които живеят в Пловдив,а за двигателя зависи може и без технотест !Аз я карам така и няма ченге което да те спре и да ти каже я сега да видя къде ти е номера на бомбето или да сравнява номера на двигателя,няма как да стане просто,а документите си си изрядни,просто преди да се набият номерата на бомбетата не трябва да се ходи в Кат,мисля,че съм обяснил всичкооо.Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар