Мдам,колегата го е обяснил добре.Значи под бутона(или над него ли беше ) пише точно - " Rear diff lock" ,което значи заключване на задния диф.Системата наистина е направена да може да извади колата от доста сложна ситуация.Когато е заключен дифа,задната ос става като на картинг, т.е. все едно на една ос без диф.Повярвай много яко се врътка при това положение,ама трябват повечко кончета Проблема е че като вдигнеш 20-30км/ч системата автоматично се изключва и си остава на отворен диф пак.Като цяло е доста сложна система,взема изнфо от датчика за скороста,от датчиците на АБС-а и други.Обаче няма такова чудо при другите кенефи,колата е с три диференциала - преден,централен и заден,като е постоянно 4х4 и няма вариянт да бъде само на преден или само на заден мост.Разпределението на въртящия момент е 56% на предния мост и 44% на задния,затова си мислиш че е въртяла отпред
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам FIAT TEMPRA 2000 4X4
Collapse
X
-
viktorson написа:Много благодаря за полезното инфо колега :D надявам се че правя правилен изборPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
КОЛАТА Е ПРОДАДЕНА на колегата viktorson. Да му е честита! Почти съм убеден, че много ще й се радва и колата няма да му създава проблеми. А който иска друга кола в подобно състояние- нека дойде да погледне бравата, която продавам. Viktorson може да потвърди, че когато пиша за даден автомобил, че е перфектен, значи е такъв.
Коментар
-
Мдааам мога да се похваля вече, че съм горд собственик на Темпра 4х4 Не мисля да отварям отделна тема в Общи приказки да се хваля там, за да не тормозя админите Определено колегата е коректен, така че наистина, ако някой иска хубава Брава, мисля че би я намерил в Люлин 2 Дано и колегата Buch e доволен от покупката си :D Аз сменям подписа и се връщам на работаУмолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар