Мдам,колегата го е обяснил добре.Значи под бутона(или над него ли беше
) пише точно - " Rear diff lock" ,което значи заключване на задния диф.Системата наистина е направена да може да извади колата от доста сложна ситуация.Когато е заключен дифа,задната ос става като на картинг, т.е. все едно на една ос без диф.Повярвай много яко се врътка при това положение,ама трябват повечко кончета
Проблема е че като вдигнеш 20-30км/ч системата автоматично се изключва и си остава на отворен диф пак.Като цяло е доста сложна система,взема изнфо от датчика за скороста,от датчиците на АБС-а и други.Обаче няма такова чудо при другите кенефи,колата е с три диференциала - преден,централен и заден,като е постоянно 4х4 и няма вариянт да бъде само на преден или само на заден мост.Разпределението на въртящия момент е 56% на предния мост и 44% на задния,затова си мислиш че е въртяла отпред



Коментар