Колата е на баща ми и дойде време да бъде заменена с нещо по-ново.Дата на производство април 2002 г.Тип двигател ДизеловМощност (к.с.) 110 к.с.Скоростна кутия РъчнаКатегория КомбиПробег 106000 кмЦвят Сив4(5) Врати, ABS, Airbag, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Застраховка, Имобилайзер, Климатик, Металик, Серво управление, Стерео уредба, Центр. заключванеКолата е регистирирана в България на 14. 02. 2007 г. с цел по-ниски данъци и застраховки, но е карана и обслужвана САМО в Италия. Ниво на оборудване ELX. Безупречно състояние, сменени консумативи + дебитомер преди 4 месеца. VIN: ZFA18500000442068.Цена:6100 лв.Тел:0894083616
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам Fiat Marea Weekend 1.9 JTD - Продадена!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Коментар винаги може да има, а колата е наистина перфектна - днес я покарах 100-на километра и върви не по-зле от Бравото ми, което е 5-6 пъти по-скъпо.Дори ми се струва че в ниските обороти е по-пъргава, а според баща ми разход по-висок от 5/100 не е нормален за тая кола. Има CD/MP3 Panasonic, но пък няма аларма - никога не е имало нужда от нея.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Колеги,Случайно попаднах на темата и искам да споделя, че Април 2008 г. купих от Venioid Мареата от подписа ми. Безкрайно съм доволен. Рядко се срещат хора, които така се грижат и обичат автомобил, дори когато предстои да бъде продаден. Горещо препоръчвам продавача!Fiat Marea 2.4 JTD HLX '00
Коментар
-
Благодаря за топлите думи, радвам се че си доволен от автомобила. В случая не продавам аз, а баща ми, но гарантирам за безупречното състояние на колата. Един наистина гледан и поддържан екземпляр, който просто става излишен в семейството заради покупка на нов crossover. Държа да изтъкна разликите (поне известните на мен) между JTD 110 и JTD 105 - 1) Турбина с ПРОМЕНЛИВА геометрия - максимума на въртящия момент е изместен на по-ниски обороти и колата се държи точно като бензинова такава дори и при 1200-1300 об./мин. 2) Управлението на ЕГР-a е поверено на компютъра, а не на прост вакуум, явно удачно решение щом и в новото Браво се слага абсолютно същия непроменен ЕГР. 3) Различен компютър - (поне) поради горните причини. Резултата е по-мощен и динамичен и в същото време малко по-икономичен мотор от JTD 105.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
donnna написа:гледам номера е Х като Хасковоти пишеш че си от София...та мисълта ми е - къде се намира колата???
Нали там я карат...
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Не, колата в момента е в София, но утре ще ходи в провинцията за неизвестен период от време. В Италия повече няма да ходи, поне не и с настоящия собственик.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
То ако съдим по номера провинцията сигурно е някъде около мен.Я кажи къде - може да й хвърля едно око, дали пък на да не сменя Бравичка с нещо малко по-голямо, по ново и с по як мотор....Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар