махай тубата на блаупункт, говорителите и ЦДто и цената да и падне малко под 2000 и 6те измисля не6то. ся 6ти кажа 65то да ги махне6. Първо работа в магазин за бяла и черна техника,там има доста ЦДта и тубо точно като тия клоито ми покзжа6 и само да кажа че свиренето им н е мноу добро.тубата струва 130 кинта. ЦДто някаде към 200, говорителите са по 60 кинта комплекта и ето ти 400 кинта по надолу усилвателя е 230 и колата от 2800 стана на 2170Благодаря!
Чааакай чакай приятелю,Не съм казал първо, че звука е най добрия на света - в никакъв случай, просто свири добре в комбинация с останалите говорители (щом работиш на такова място, естествено че ще си чул много по добри говорители ). ЦДто определено не струва 200лв защото преди 3години го взех за толкова сега да е 100 най-много - което говори какво? - че в никакъв случай не залагам данданията да ми прододе колата просто съм ги написал нещата, защото ги има В момента гледам един автомобил, но малко се чудя да влизам ли в джаза, защото е БМВ... А и поразрови, да видиш с най-малкия мотор Пунто за колко се продава, ако се не лъжа без клима, и предложи цена под 1000лв ако искаш
Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Последната цена за автомобила е 2 200лв, като под това не мисля да слизам.Наистина, има оптични забележки като ще добавя, че задната чистачка вече трайно не ми работи, но истината е че климатика му си работи,паля всяка сутрин в 7ч за работа, и чат пат карам съседа, да си купи акумулатор за френския ковчег мотора е екстра, просто колата ми е малка и искам с 4вр. Мисля че намерих нещо, и ако е това - предложението важи на 100% и колата може да се гледа.
Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Колата отново се продава Причината за продажбата - покупка на нова.Историята и е следната откакто съм я взел от колегата Виктор: Като я купих, колата тропаше като каруца и се почна: ремонт на задно окачване (сменени са 4-те тампона на задния мост с нови Пирели, нови ремонтни комплекти на задните носачи от двете страни, нови задни лагери-главини, нови задни накладки, нови задни барабани, нови спирачни цилиндърчета 2 бр.); ремонт на предно окачване (сменени предни носачи - 2 бр. нови, външни накрайници - 2 бр. нови, предни дискове 2 бр. нови, предни накладки - нови, лагер на дясно колело - нов, тампони на стабилизиращата щанга - 4 бр. нови). Реглаж на преден мост - направен. Сменено задно гърне със ново спортно - италианско. Сменена бензинова помпа - с нова. Обща стойност на ремонтите - около 800лв. Пазя си фактурите и бележките за частите и ремонтите. Цена 2 800лв. - подлежи на коментар при сериозен интерес.
Капарирали сме Хонда Сивик Седан (произведена в Япония). По принцип Тойотата е по-изгодна и много се двоумихме между Хондата и Тойота Корола, която е по-евтина, но като чуя за турска сглобка и реших да дадем с 5000лв. отгоре.
Успех тогава :D Дано по-скоро ви се случат нещата Само кой ти каза, че Королата (ако не е Версо ) се произвежда в Турция.... Мога да ти пратя сканирани документи (не казвай на никой ) за да видиш, че не е истина Още веднъж - успех
Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар