Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продава 240 cc. инжектори високоомни

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Продава 240 cc. инжектори високоомни

    Продава 240 cc. инжектори високоомни тел.: 0898/400576цена: 150 лева
    Power Under Pressure

    #2
    никой ли не иска 4 броя турбо инжектористават за всички бензинови италянки пък и са големички може да нахраниш моторчето повече с горивце
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      маи и тука няма много състезатели за инжекторите
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Я обясни малко за тези инжектори.Какво представляват , за какво се използват и т.н.

        Коментар


          #5
          Ако бяха 5 инжектора за мойта лигла щях да ги взема,да я правим още по-бърза

          Коментар


            #6
            абе да не е това дето търся...дюзата дето впръсква бензина в цилиндрите????
            Punto HGT - total
            Punto 1.2 16v Sporting - total
            Punto 1.2 - alive
            Toyota celica t23

            Коментар


              #7
              Точно това е
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #8
                SIII написа:
                абе да не е това дето търся...дюзата дето впръсква бензина в цилиндрите????
                дюзата дето впръсква бензина в цилиндрите???? се нарича инжектор
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  сь

                  Добре бе бацка,искаш да ми кажеш че ако взема тези инжектори и ги сложа на моето браво ,които по принцип са 200цц и ще стане по мощна колата ли Според мен и други работи трябва да се сменят
                  Nissan Primera 1.6 16v P11
                  ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    колко са ти ??? щото на моята алфа 150 коня са 187 кубика , и не ми ясно как ти си с 200 имаш 2 варианта да нахраниш една кола в гориво , единия е бензинов регулатор и когато налягането и големи инжектори за да падне налягането и да не се вдигаш налягането и да не се цепят маркучите всичко е относително , но за да върви една кола ти трябва бензин и предварение ако искаш пробваш ако ти хареса плащаш и такана мене ми трябват над 315 кубика , тези вече не ми стигат ,
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Дюзи

                      WhitePower написа:
                      колко са ти ??? щото на моята алфа 150 коня са 187 кубика , и не ми ясно как ти си с 200 имаш 2 варианта да нахраниш една кола в гориво , единия е бензинов регулатор и когато налягането и големи инжектори за да падне налягането и да не се вдигаш налягането и да не се цепят маркучите всичко е относително , но за да върви една кола ти трябва бензин и предварение ако искаш пробваш ако ти хареса плащаш и такана мене ми трябват над 315 кубика , тези вече не ми стигат ,
                      Ами тъкмо съм си свалил дюзите и те са магнети марели W001, което в интернет ми дава, че това са най-малките дюзи на магнети марели, за спортно каране т.е са изцяло метални, пригодени за каране на етанол и метанол . Иначе са супер мижави по размерЕто за какво става на въпрос http://www.hondatech.com.au/forum/showthread.php?t=2876
                      Nissan Primera 1.6 16v P11
                      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        130 лева само сега на промоция мойте са бош за конектора ми изглежда същия но най добре на място да се видят
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          Re: Дюзи

                          kantarev написа:
                          WhitePower написа:
                          колко са ти ??? щото на моята алфа 150 коня са 187 кубика , и не ми ясно как ти си с 200 имаш 2 варианта да нахраниш една кола в гориво , единия е бензинов регулатор и когато налягането и големи инжектори за да падне налягането и да не се вдигаш налягането и да не се цепят маркучите всичко е относително , но за да върви една кола ти трябва бензин и предварение ако искаш пробваш ако ти хареса плащаш и такана мене ми трябват над 315 кубика , тези вече не ми стигат ,
                          Ами тъкмо съм си свалил дюзите и те са магнети марели W001, което в интернет ми дава, че това са най-малките дюзи на магнети марели, за спортно каране т.е са изцяло метални, пригодени за каране на етанол и метанол . Иначе са супер мижави по размерЕто за какво става на въпрос http://www.hondatech.com.au/forum/showthread.php?t=2876
                          искаш да кажеш че това са ти оригиналните инжектори ? малко ме съмнява , май са ти сменяни с по големи според мене иначе ми харесаха ама зависи какво искаш 240 е по голямо от 200 при това на същия регулатор
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            ас

                            Ами според мен са оригиналните защото когато купувах дщза втора ръка пак ми дадоха същата,така че това са стандартните за браво 1.6 И искаш да ми кажеш че слагаш по-големи дюзи и колата почва да върви повече Ми че то това като тунинг :D
                            Nissan Primera 1.6 16v P11
                            ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              сега ще ти кажа аз каво направих сложих регулатор , не ми стигна сместа , сложих друга помпа и пак беднее и за това минавам на още по големи зи всичко ще е точно ) с 315 кубикови , валбро 255 и ареомотив регулатор нещата се успаха и така за това който иска да нахрани колата с още малко гориво без да пипа по другите неща може да започне с инжекторите
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X