Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продавам Лада 21102 - 1.5i, 2001 г., 136 000 км.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Продавам Лада 21102 - 1.5i, 2001 г., 136 000 км.

    Фирма - първи собственик продава ВАЗ 21102 1.5Li (Купе 2110 + двигател 2111), първа регистрация - 16.03.2001г.Двигател 2111 - 1499 кб.см, 8 клапана, пълнен инжекцион (ECU - BOSCH MP 7.0), 77 к.с., EURO 2.Пробег - 134 хил.км. (показание в момента 117422, но таблото е сменено по време на гаранция на около 16 500 км).Седан с 4 врати, цвят - син перлен металик.Оборудване - предни и задни ел.стъкла, плюшен салон, 4 подглавника, падащ подлакътник на задната седалка, регулиране температурата в купето при вкл. парно (не е климатик), аларма + имобилайзер + централно заключване, CD c MP3 - 4x45 W, монтирани 4 говорителя + 2 пищялки, допълнително монтиран трети стоп, "детска" защита на задните врати (блокира отварянето отвътре), фарове BOSCH с крушки OSRAM Night Breaker (+90% на къси) и SilverLight (+50% на дълги) и т.н..Датчик-сигнализатори за: ниско ниво на масло, охл.течност и течност за чистачки, незакопчан колан (естествено, шунтиран), незатворени врати, изгорели крушки, износени предни накладки (за съжаление, още при първата смяна на накладки "майстора" изрязал кабелите откъм накладките, но с малко работа и почти без материали може да се възстанови). Джанти - стоманени, гуми - летни BF Goodrich - 75%. Резервно колело - норм. размер с чисто нова руска гума.Колата е ползвана като служебна само от един човек и НИКОГА НЕ Е РАБОТИЛА КАТО ТАКСИ.Карана е винаги с А-95Н (понякога и с А-98Н) от Петрол.С колата вървят и части - комплект бутала, сегменти и болтове, работеща бензинова помпа + допълн. поплавък на нивомера, комплект предни накладки, стъпков мотор, 2-3 датчика за положение на дроселовата клапа, датчик за температура на охл.течност, моторче за центр.заключване и др.Последно сменени: предни джанти (нови, KFZ) и накладки - преди 1600 км. (задните имат още 5-6 мм.); свещи (DENSO), ламбда-сонда и дебитомер - преди 3100 км.; масла и филтри (въздушен, горивен и маслен) - преди 5600 км; съединител комплект - преди 6600 км; предни дискове, ангренажен ремък (GOOD YEAR) и ролка - преди 15600 км (около 1 година).Годишна винетка за 2008 г., ГО - платени вноски до 30.06.2008г., следващ ГТП - м.10.2008г.Реален разход - извънградско - 5,2-5,5 л/100км; градско - зависи от много фактори , при мен варира - от 9 (лято) до 10.5 л. (зима) на 100 км.Евтина подръжка - ориент.цени на консумативи и рез.части - горивен филтър - 12-15лв, маслен - 5 лв, въздушен - 8-20 лв; компл. свещи DENSO или NGK - 18-20 лв; ангр. ремък - 14-17 лв, ролка (като за Самара)- 18-20 лв.; датчик положение дроселова клапа - 18 лв.; стъпков мотор - 35-45 лв; съединител комплект + лагер - 110-120 лв. и.т.н.Забележки има по: боята (на места се лющи лаковото покритие) и таблото (2-3 сцепвания от слънцето). Продажбата е на фактура, от фирма, регистрирана по ДДС.ЦЕНА - 3200 лв. Моля, при интерес пишете тук, на ЛС или на e-mail: sofia@vipom.com.СНИМКИ:
    Прикачени файлове

    #2
    Колеги, помогнете и аз да мина на FIAT - мисля да е Линеа 1.3JTD, имате ли мнения за този модел?

    Коментар


      #3
      kkrastev написа:
      Колеги, помогнете и аз да мина на FIAT - мисля да е Линеа 1.3JTD, имате ли мнения за този модел?
      Прочети тази тема за Фиат Линеа

      Коментар


        #4
        Ами ще трябва да продадеш няколко дузини от Ладата ... Успех в продажбата....Лачена е, иначе ВАЗ-а !!!
        Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
        Fiat Punto 1.2 16v LPG

        Коментар


          #5
          Щом трябва...Обаче в наличност е само една и идеята е парите от нейната продажба да покрият част от началната вноска, или, ако правилно съм чел форума и сайта на вносителя, май ще стигнат само за каското и нещо отгоре.Иначе чак лачен ВАЗ-а не е, но и за изхвърляне не е - нали е роднина на италиянеца.(А по-знаещите ще кажат, че май не е и най-бедния във фамилията, даже.)От опита с ладата мога да кажа, че това е кола, която зо 7 години нито веднъж не ме остави по средата на пътя!Вече няма идеален "търговски" вид, но вътрешните й органи са нови или като нови - скоро са сменявани съединител (сложих немски), бензинова помпа, накладки, дебитомер(БОШ), ламбда-сонда (и тя БОШ), стъпков мотор, датчици - 3-4 броя - за положение на дроселовата клапа, за ниво на маслото, двата температурни, за налягане на маслото и т.н. Бутала, сегменти, бутални болтове са сменени с оригинален размер преди 40к км, оказа се, без да е необходимо, а поради неточна диагностика - имаше причукване долу ниско по двигателя, а след смяната на буталата, се оказа разбит аксиален лагер на съединителя. Затова оригиналния комплект бутала вървят с колата като бонус - рез.част). Фаровете (и те са БОШ, както и всичко по ел.частта) пък са оборудвани с нови крушки Osram - Nightbreaker (+90%) на късите и SilverStar (+50%) на дългите. Видимостта вече е на друго ниво, особено след като и измих и рефлекторите, и стъклата (не са пластмаси) отвътре.Отдолу колата няма грам ръжда - всичко е поцинковано и с антикорозионно покритие. Кората под двигателя също е от поцинкована ламарина и покрива целия кош.Та който я купи - удря една боя (изцяло или само тук-там) и има почти нова кола! Затова цената е такава - ниска.Между другото, семейната ни кола е Пежо 306 - 1.6i, 90 к.с. и мога да сравня цени на някои части, ремонти и т.н. - за Ладата частите са няколко пъти по-евтини, в сервизите взимат по-евтино, а пък и самата кола си е "дурако"-устойчива...Отделно разхода на Ладата е доста по-нисък - 5.2-5.5 л срещу 6.5-7 л на 100 км извънградско и 9-9.5 л срещу 12-12.5 л на 100 км градско! Което има значение (и то не малко) при тия нови цени на горивата, предполагам....Затова съм оптимист - надявам се ладата да се продаде и да се кача на Линея! "Докле е младост" (до 30.06, демек) а не "ама друг път"!

          Коментар


            #6
            Up!

            Коментар


              #7
              Успех, колега!Линеята е прекрасен автомобил, но не си взимай оборудване Active, а минимум Dynamic!

              Коментар

              Working...
              X