Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продавам ТИПО-2000 16v-180к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Продавам ТИПО-2000 16v-180к.с.

    -------------------------------------------------------------------------------- Данни: Дата на производство - юли 1992 г. Тип двигател - Бензинов Мощност (к.с.) - 180 к.с. Скоростна кутия - Ръчна Категория - Хечбек Пробег - 115000 км Цвят - Сив Особености: 4(5) Врати Аларма Бордови компютър Ел. Стъкла Застраховка Лети джанти Металик Серво управление Центр. заключване Допълнителна информация: Промените по колата са основно по двигателя: Ковани бутала с бомбета,Портвана глава,Редена скоростна кутия, Блокаж на диференциала,Клапан за налягането на бензина, Спортна помпа с възможност за натягане до 10 бара, Сменена електроника "ВЕБЕР",Ролбар по изискванията на "БФАС", Волан "МОМО",Спортно окачване "KONI",Пожарогасителна система "OMP",15 цолови джанти "ALESIO"Възможен коментар по цената. Регион: София тел.: 0886001581 Цена:3200 лв.
    Прикачени файлове

    #2
    Не ми се обиждаи, но какъв е тоя тюнин по колата? Какви са тея лепенки, дръжки на капака??? ОООО не горкото фиятче иначе хубаво си го направил бегачка! Сори ако звучи много убидно
    >>> PUNTO POWER - HGT<<<

    Коментар


      #3
      Човека с коледната елха се обади
      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

      Коментар


        #4
        westdogg написа:
        Човека с коледната елха се обади
        ???? Коледна елха??? Нямам нито една лепенка по колата. Или някакви пласмаси и тем подобни работи. Колата е мах изчистена!
        >>> PUNTO POWER - HGT<<<

        Коментар


          #5
          zarcov написа:
          Не ми се обиждаи, но какъв е тоя тюнин по колата? Какви са тея лепенки, дръжки на капака??? ОООО не горкото фиятче иначе хубаво си го направил бегачка! Сори ако звучи много убидно
          ако си ходил на писта софия преди 3-4 години,щеше да знаеш защо са тези лепенки,пружинки и т.н.,докато колата беше на един приятел имаше и ролбари вътре,сега не знам дали има,нека собственика да кажекакто ме и съмнява мнооооого това типо да е 180к.с.

          Коментар


            #6
            Ролбарите са си вътре виждат се по снимките.Този Типок явно се борил доста по пистите.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Дам, участвал е в състезания, затова изглежда така!

              Коментар


                #8
                pugsy написа:
                zarcov написа:
                Не ми се обиждаи, но какъв е тоя тюнин по колата? Какви са тея лепенки, дръжки на капака??? ОООО не горкото фиятче иначе хубаво си го направил бегачка! Сори ако звучи много убидно
                ако си ходил на писта софия преди 3-4 години,щеше да знаеш защо са тези лепенки,пружинки и т.н.,докато колата беше на един приятел имаше и ролбари вътре,сега не знам дали има,нека собственика да кажекакто ме и съмнява мнооооого това типо да е 180к.с.
                На мен ми звучи като да е повече...ако имах парите бих се замислил за него веднага. Може ли една снимка под капака?
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Ако решиш да продаваш джантите ПЪРВИ съм за тях
                  "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                  ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                  Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                  Коментар


                    #10
                    Беше ми интересно кога ще се появи тази обява и във фиатския форум.Колега имам няколко въпроса които мисля ще изчистят картината максимално.А именно как така това типо стана от 147 на 180 коня без да сте сменяли валове и др. работи(може да сте сменяли ама не сте ги писали в данните които давате).Втори въпрос каква електроника "Вебер" сте сложили сега при положение че оригиналната е "Вебер"?какви ковани бутала с "бомбета" сте използвали и на колко сте качили степента на сгъстяване,защото тя заводска е 10.5:1 и няма много място особено за такива бутала?Целта ми е да видим дали реално това Типо е такова за каквото го представят,защото ако да ,цената му е много ниска.Понеже имах две и са ми слабост,обаче да им се приписват други показатели,а и заблуда на потенциален купувач...
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Ролбарите са си вътре виждат се по снимките.Този Типок явно се борил доста по пистите.
                      Да, няколко години под ред участваше в рали България,имам го записано с камерата. Тогава си вървеше доста добре.

                      Коментар


                        #12
                        И на 115000км? Трепач!
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          ivanko_rs написа:
                          Беше ми интересно кога ще се появи тази обява и във фиатския форум.Колега имам няколко въпроса които мисля ще изчистят картината максимално.А именно как така това типо стана от 147 на 180 коня без да сте сменяли валове и др. работи(може да сте сменяли ама не сте ги писали в данните които давате).Втори въпрос каква електроника "Вебер" сте сложили сега при положение че оригиналната е "Вебер"?какви ковани бутала с "бомбета" сте използвали и на колко сте качили степента на сгъстяване,защото тя заводска е 10.5:1 и няма много място особено за такива бутала?Целта ми е да видим дали реално това Типо е такова за каквото го представят,защото ако да ,цената му е много ниска.Понеже имах две и са ми слабост,обаче да им се приписват други показатели,а и заблуда на потенциален купувач...
                          сигурно още не са сменили буталата от 1.8 които се сложиха преди баяяя време

                          Коментар


                            #14
                            pugsy написа:
                            zarcov написа:
                            Не ми се обиждаи, но какъв е тоя тюнин по колата? Какви са тея лепенки, дръжки на капака??? ОООО не горкото фиятче иначе хубаво си го направил бегачка! Сори ако звучи много убидно
                            ако си ходил на писта софия преди 3-4 години,щеше да знаеш защо са тези лепенки,пружинки и т.н.,докато колата беше на един приятел имаше и ролбари вътре,сега не знам дали има,нека собственика да кажекакто ме и съмнява мнооооого това типо да е 180к.с.
                            Преди 3-4 години съм бил на 16 години Не съм ходил по писти Явно е доста известно това типо.
                            >>> PUNTO POWER - HGT<<<

                            Коментар


                              #15
                              ivanko_rs написа:
                              Беше ми интересно кога ще се появи тази обява и във фиатския форум.Колега имам няколко въпроса които мисля ще изчистят картината максимално.А именно как така това типо стана от 147 на 180 коня без да сте сменяли валове и др. работи(може да сте сменяли ама не сте ги писали в данните които давате).Втори въпрос каква електроника "Вебер" сте сложили сега при положение че оригиналната е "Вебер"?какви ковани бутала с "бомбета" сте използвали и на колко сте качили степента на сгъстяване,защото тя заводска е 10.5:1 и няма много място особено за такива бутала?Целта ми е да видим дали реално това Типо е такова за каквото го представят,защото ако да ,цената му е много ниска.Понеже имах две и са ми слабост,обаче да им се приписват други показатели,а и заблуда на потенциален купувач...
                              Валовете не са сменени но както виждаш всичко друго е сменено,така става от 147-180.Сложена е по новия модел на "Вебер".Буталата са купени от Гърция и в момента степента на колата е около 11.5:1.Такова е питай някой ако не вярваш.Всички го знаят и знаят какви възможности има и мога да се похваля че карам най бързото типо като изключим това на Филип,въпреки че то вече не е много много Типо.

                              Коментар

                              Working...
                              X