Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продавам Фиат Типо 2.0 16V - на ЧАСТИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dobaracing написа:
    предните дискове 258/12 ли бяха и ако са каква им е цената, цена на задни амортисьори и пружините, би трабвало да станат за 1.6 швейцарката??????
    Колега предните дискове са 284мм и само на Фиат Купе 2.0 20 Турбо са по-големи
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #32
      ivanko_rs написа:
      dobaracing написа:
      предните дискове 258/12 ли бяха и ако са каква им е цената, цена на задни амортисьори и пружините, би трабвало да станат за 1.6 швейцарката??????
      Колега предните дискове са 284мм и само на Фиат Купе 2.0 20 Турбо са по-големи
      Така е.

      Коментар


        #33
        Бих казал, че си супер НЕКОРЕКТЕН продавач След като се бяхме разбрали за стъпковото моторче за 30лв., днес то стана 50 лв. П.С. Не стига, че ти пратих човек ,за да купи мотора
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #34
          blagun написа:
          Disturbed написа:
          Моторче за празен ход - 30 лв
          Колега, утре ще ти звънна да го взема
          Пуснато на: Вто Ное 13, 2007 10:51 pmднес е 26ти, колега - ако си мислиш, че съм ти го пазил 13 дена това моторче за 30 лв ... Още 20 човека ми званяха за него и го продадох на 2рия ден. Не ми беше удобно да говоря по телефона днес, иначе щях да ти обясня - съжалявам за неудобството. А човека с мотора ако намери начин как да си го регистрира искам да ти кажа, че ще е доста доволен - сам го разглобих и видях в какво състояние е. Ще пусна снимки за справка Поздрави !

          Коментар


            #35
            Абе като гледам каква е цялата кола не вярвам мотора да е нещо добро Ама то е ясно,че кат се купува мотор на старо ще се отваря
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #36
              Grisha написа:
              Абе като гледам каква е цялата кола не вярвам мотора да е нещо добро Ама то е ясно,че кат се купува мотор на старо ще се отваря
              верно ще пусна снимки - само да намера линковете. Яд ме е, че го разглобих, а не си го сложих на Темпрата. Къде са 115 коня - къде 147 ?

              Коментар


                #37
                Disturbed написа:
                Grisha написа:
                Абе като гледам каква е цялата кола не вярвам мотора да е нещо добро Ама то е ясно,че кат се купува мотор на старо ще се отваря
                верно ще пусна снимки - само да намера линковете. Яд ме е, че го разглобих, а не си го сложих на Темпрата. Къде са 115 коня - къде 147 ?
                Ще се сетиш колега,ама вече късно.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #38
                  ivanko_rsИстината е, че нямах още 300-400 лв и времето да си организирам нещата. Един въпрос - ако сложа 16 клапановата глава върху мойте бутала, ще се срещнат нали ?

                  Коментар


                    #39
                    Disturbed написа:
                    ivanko_rsИстината е, че нямах още 300-400 лв и времето да си организирам нещата. Един въпрос - ако сложа 16 клапановата глава върху мойте бутала, ще се срещнат нали ?
                    Навярно да,но ако им направиш врязове за клапаните на подходяща машина няма да имаш проблеми.Ние тука преправяхме едни ковани като ги доудълбавахме и им направихме врязове за клапаните,защото нямаха.Обаче си пази ЕКУ-то щото може ако я сложиш главата със старото да не работи като хората.Другото което е на 16-та буталата са равни и като се изключат врязовете за клапаните няма никаква горивна камера в тях.Обаче при 8-та май има някакво вкопаване в средата на буталата с овална форма,което хем играе и ролята на врязове за клапаните.На 8-та степента на сгъстяване е 9.5:1 ,а на 16-та е 10.5:1.Трябва да видиш как да я сгъстиш още.Пази я главата особено ако са и читави валовете защото ся рядкост,а тя е и от по мощните 147 коня,на по слабите мисля даже че има разлика и в лифта на гърбиците на валовете.
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #40
                      ivanko_rs написа:
                      Disturbed написа:
                      ivanko_rsИстината е, че нямах още 300-400 лв и времето да си организирам нещата. Един въпрос - ако сложа 16 клапановата глава върху мойте бутала, ще се срещнат нали ?
                      Навярно да,но ако им направиш врязове за клапаните на подходяща машина няма да имаш проблеми.Ние тука преправяхме едни ковани като ги доудълбавахме и им направихме врязове за клапаните,защото нямаха.Обаче си пази ЕКУ-то щото може ако я сложиш главата със старото да не работи като хората.Другото което е на 16-та буталата са равни и като се изключат врязовете за клапаните няма никаква горивна камера в тях.Обаче при 8-та май има някакво вкопаване в средата на буталата с овална форма,което хем играе и ролята на врязове за клапаните.На 8-та степента на сгъстяване е 9.5:1 ,а на 16-та е 10.5:1.Трябва да видиш как да я сгъстиш още.Пази я главата особено ако са и читави валовете защото ся рядкост,а тя е и от по мощните 147 коня,на по слабите мисля даже че има разлика и в лифта на гърбиците на валовете.
                      Последно - да не се сърдят колегите, че си вдигам темата. Валовете както и главата са перфектни. Горе-долу имам представа от критерийте. А компютъра и инсталацията задължително ще ми трябват. Ето снимките главно заради колегата, и за всички неверници, имам и снимки на долната част на мотора http://img232.imageshack.us/img232/7....jpgИначе мерси много ще се помъча да помисля, и моля за мнение по състоянието на главата

                      Коментар


                        #41
                        за да те избавя от мъкитекажи някаква цена за главатавсе пак парите винаги са за предпочитане пред проблемите

                        Коментар


                          #42
                          hf hpe написа:
                          за да те избавя от мъкитекажи някаква цена за главатавсе пак парите винаги са за предпочитане пред проблемите
                          Кажи какво точно искаш ? Оборудвана глава ли ти трябва ? Цената е различна - сигурен съм, че знаеш.

                          Коментар


                            #43
                            глава клапани и валовеевентуално някое друго болтче и гайка

                            Коментар


                              #44
                              hf hpe написа:
                              глава клапани и валовеевентуално някое друго болтче и гайка
                              400 лвЗатворена глава с всичко което е в нея. Както е работила така ти я давам. А всички болтове / гайки няма на главата / съм ги запазил. За състоянието на главата виж по-горе има снимки. Повтарям се ама валовете не са вкопани дори и милиметри.ПП: Имам и компютър и запалване. Цената се коментира, всички обичате да ви свалят

                              Коментар


                                #45
                                Ъпдейт на 1ва страница

                                Коментар

                                Working...
                                X