Комплектите са в Търново доставка по Еконт не е проблем, но за монтаж ако си в Търново може да измислим нещо за София ще трябва да се справиш сам, относно гаранцията мога да пробвам комплекта преди да ти го пратя. С гаранция и монтаж цената която се предлага в София е двойна - избора си е изцяло твой. При цена на обикновени халогенни крушки с уж повишена сила на светене от 30 до 60 лв без абсолютно никаква гаранция /при мен подобни изгоряха за месец/ мисля че тази цена е повече от добра. Ще проверя и как са цените на резервни крушки и далис е предлагат.
Комплектите са корейски NAM yUNG LIGHtING Co саит на производителя http://www.namyung.co.kr/. Монтажа е повече от елементарен. Необходимост от реле няма /консумацията е 32 вата при 55 на стандартната крушка/ Вечерта ще кача и снимки на комплекта, след някои друг ден и снимки от начина на монтаж. Производителя гарантира над 2000 часа живот.
Ами липсва, едно реле с един хубав сноп кабели и няколко бушона. Не че без него не може да се върже но когато включваш фаровете първите 10-15 сек пусковия ток е около 15 ампера за сравнение с обикновените крушки е 5 ампера, мен лично ме притеснява тоя товар и за това си сложих релето с бушоните (то си ми беше в комплекта)
сори за тъпия въпрос ама трябва ли да са ти добре херметизирани форовете за да си сложиш ксенон?Или по скоро по добре херметизирани ли трябва да са ти с ксенон фаровете от колкото при обикновена крушка?Или още по конкретно температурата на крушката по висока ли е от тази на обикновените?Имам и лексикон мога да ви го дам да го попълните !!!
Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Комплектите са корейски NAM yUNG LIGHtING Co саит на производителя http://www.namyung.co.kr/. Монтажа е повече от елементарен. Необходимост от реле няма /консумацията е 32 вата при 55 на стандартната крушка/ Вечерта ще кача и снимки на комплекта, след някои друг ден и снимки от начина на монтаж. Производителя гарантира над 2000 часа живот.
Значи викаш реле няма да трябва, аиде не говори глупости, крушките може да са 35 вата ама след като загреят. що не вземеш да замериш консумацията когато светваш фаровете и да видиш че не е 5 ампера като на обикновенните крушки ами надхвърля 15 ампера в продължение на 10тина секунди, не случайно комплектите с релета и кабели са направени тока да се хваща направо от акумулатора и кабела е дебел близо 2 квадрата. Според мен които слага такива неща задължително тока през реле, да няма на пролет- неми работи ключа за фаровете от кво така.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар