Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продавам измервателни уреди на 52мм /налягане и температура на маслото и волтметър/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Продавам измервателни уреди на 52мм /налягане и температура на маслото и волтметър/

    Здравейте, продавам измервателни уреди с тъмно стъкло на 52мм както следва:
    1. Волтметър
    2. Температура на маслото в градуси + датчик към уреда
    3. Налягане на маслото в "psi" - имам и датчика, но мисля че не работи, давам го ако някой иска да си го тества, ако не ще трябва да си закупи само нов датчик, уреда работи тестван е преди да се демонтира от колата.

    Трите уреда са неразличими от нови, нямат никакви надрасквания нито по стъклото, нито по пластмасовата рамка, паднала боя, олющено и т.н. с ръка на сърцето казвам, че наистина са перфектни.

    Към уредите давам подарък черна метална рамка, която се вижда на втората снимка.
    Плащал съм ги комплект за 115лв от тук: http://tuning-parts.bg/

    Цена за всичко 60лв.

    тел. за контакт: 0882-103-430 Дидо , предпочитам да се вземат лично, аз се намирам в София, но имам възможност да ги пусна и по еконт за сметка на получателя.

    http://picbg.net/pic.php?u=75119FRMtA&i=856638
    http://picbg.net/pic.php?u=75119FRMtA&i=856640
    punto HGT

    #2
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Нова и последна цена - 50лв за всичко.
      punto HGT

      Коментар


        #4
        Да се счита за ъп.

        Да внеса малко яснота за хората, които тепърва мислят да се захванат с това нещо.
        Нещата не опират само до това да си купите продукта и да си сложите уредите някъде вътре по таблото и готово..., човек трябва да е наясно, че тия уреди за да започнат да работят и да отчитат някакви данни, за които са предназначени същите, то преди това трябва да прекарате някоя и друга жица за да захраните самите уреди /осветлението на уредите/, както и да прекарате жици до самите датчици на уредите /показанията, които ще виждате на самите уреди/, които датчици трябва да монтирате на подходящо място в двигателния отсег.

        Датчика за налягане на маслото можете да го монтирате при оригиналния датчик за налягане, но в случая ще трябва да си закупите допълнително един тройник, на който да монтирате както датчика на уреда, така и оригиналния датчик, няма как на един отвор да завиете 2 датчика, логично е. /на мойта кола на корпуса където се навива масления филтър има 2 тапи/пробки като тази на картера, от която си източвате маслото при смяната му, именно там съм си навил и двата датчика, този за температурата и този за налягането и съм си решил проблема с датчиците.

        Датчика за температура на маслото трябва да бъде монтиран някъде където минава/циркулира моторно масло или както правят много хора - подходяща дупка на картера, заварка на гайка с точната резба, като резбата на датчика и навиване на датчика. Аз специално както написах по горе съм го монтирал на едната от тапите при масления филтър.

        Волтметъра е най лесен в цялата схема, защото няма датчик, просто трябва да го вържете към ел. инсталацията на автомобила, толкоз.

        Хубаво е на всички плюсови кабели да сложите и един бушон за всеки случай, хората, които се занимават с "жица" ги знаят тия работи.
        Мойте уреди са вързани към самия контактен ключ на автомобила - сиреч когато колата е загасена уредите не работят /ако са вързани директно и работят постоянно ще ви замине много бързо акумулатора/, когато подам на контакт уредите светват и стрелките отчитат някакви данни, при завъртане вече на стартер уредите пак загасват за да не дърпат допълнително ток от акумулатора /това е за няколко секунди докато стартира двигателя/ и вече при запален мотор уредите светят и работят коректно, при изгасяне на мотора всичко изключва.
        Така е направено при мен, всеки трябва да си прецени при него каква е възможността за монтаж на датчиците и как може да стане, защото всеки мотор си има особенности, ако не най лесния начин е да си купите уредите, да закарате колата в сервиз където има грамотни хора, които ще ви направят съответния монтаж.

        Поздрави
        punto HGT

        Коментар


          #5
          колега имаш ли оригиналните преходници от тапите към уредите , на мареата изработих тръбички на стругар обаче човека не ме разбрал и ги пуснал 13см дълги.. и уредите не ми отчитат правилно , можеш ли да помогнеш да си намеря такива или пак да му ги карам за преправяне благодаря предварително.
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            fuel injekcion написа: Преглед на мнението
            колега имаш ли оригиналните преходници от тапите към уредите , на мареата изработих тръбички на стругар обаче човека не ме разбрал и ги пуснал 13см дълги.. и уредите не ми отчитат правилно , можеш ли да помогнеш да си намеря такива или пак да му ги карам за преправяне благодаря предварително.
            От тапата на мотора към датчиците и аз съм с такива правени на стругар, има оригинални преходници, но са алуминиеви и не ми вдъхнаха доверие за това си направих от стомана, защото там ако пробие за секунди маслото ти е на земята и си надрал лагери отраз, скъси твойте и си готов.

            Ето малко снимков материал от мен, само че тук съм ги монтирал с четворник, сега в момента са сложени по отделно на всяка една тапа, защото датчика за температурата идва малко далеч от маслото и не показва реална температура.
            http://picbg.net/u/75119/60845/858844.jpg

            На снимката тумбестия датчик с червената лепенка е за налягането, точно срещу него е за температурата, м/у тях има просто тапа, защото този отвор остава свободен и всичкото това монтирано на една от тапите при корпуса на масления филтър.

            Така са в загасено положение, уредите са с тъмно стъкло и нищо не се вижда, когато не работят
            http://picbg.net/u/75119/60845/858842.jpg

            Така са в работно положение
            http://picbg.net/u/75119/60845/858843.jpg
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Хубави са уредите, светят достатъчно силно за да се виждат хубаво, но не прекалено силно за да дразнят! Ако не минавах към 60мм щях да ги взема! Успех с продажбата!
              Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
              Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Продадени.
                  punto HGT

                  Коментар

                  Working...
                  X