Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

МАСЛО отUSA Castrol/ Valvoline

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: взел съм

    kluchar написа:
    взел съм VALVOLINE 10W40 1 кашон за мен 4 остават 8 мога да взема още
    Вчера беше снежен ад и не можах да дойда на срещата, а в момента вече съм в Банско.Ако е възможно, бих искал да поръчам един кашон VALVOLINE 10W40, ще мина да го взема понеделник привечер или вторник през деня, само кажи откъде.
    Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

    Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

    Коментар


      #17
      масло VALVOLINE

      днес смених маслото от това новото взех 1 кашон Valvoline 10W40 и сложих на Пунтото. Някъде около 3.600лне бях го сменял от 13000 км е сега май по не тропа на клапаните ще видим като покарам .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Kluchar,ако има,ще взема 6 литра/шишета/.Ще мина понеделник или вторник да ти оставя парите на Прага.
        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

        Коментар


          #19
          Колеги,не искам да ви развалям еуфорията от цената на това масло, но трябва да знаете че масло произведено за американския пазар не е подходящо за европейския.Не напразно са и с различни имена,ако не се лъжа са и с по-малка гърловина на бутилката.Просто двигателите,натоварването им и изискванията са различни от нашите(европейските).Дано да ви е полезна тази информация и да няма проблеми с мотори.И преди да питате ,ще ви кажа от къде знам- все пак се занимавам с масла- дилър на Mobil.
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #20
            ivanko_rs написа:
            Колеги,не искам да ви развалям еуфорията от цената на това масло, но трябва да знаете че масло произведено за американския пазар не е подходящо за европейския.Не напразно са и с различни имена,ако не се лъжа са и с по-малка гърловина на бутилката.Просто двигателите,натоварването им и изискванията са различни от нашите(европейските).Дано да ви е полезна тази информация и да няма проблеми с мотори.И преди да питате ,ще ви кажа от къде знам- все пак се занимавам с масла- дилър на Mobil.
            Мислех да им го споделя на юнаците ,АМА..... А бе пичове един литър M 10-D е 4 лв ве, откъде го изкопахте това масло?!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              Nino написа:
              Мислех да им го споделя на юнаците ,АМА..... А бе пичове един литър M 10-D е 4 лв ве, откъде го изкопахте това масло?!
              Да,да прав си колега,даже е над 4 лв.Въпроса е с възникването на евентуални проблеми в двигателите.Дано да го приемат колегите като съвет,а не като друго.Знаетевсе пак ,че при калпаво масло проблема не се появява веднага,а след време.За да се поави веднага трябва маслото да е било само базово,т.е. да няма присадки.
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #22
                Италианките според мен си хареват само SELENIA и нищо друго. Сменил съм 3 италиански автомобила и съм ги карал само със SELENIA и досега не съм имал никакви проблеми с моторите.Маслото е супер!!!
                Alfa 156 2.4JTD ~180p.s., Alfa 145 1.9 JTD~140p.s., MAREA 2.4TD124p.s., TEMPRA 1.9 TD-92p.s., TIPO 1.6 2act-90p.s.

                Коментар


                  #23
                  То ако е въпроса точно тоя Кастрол е $1.40 бутилката в Щатско ама мен ме топли доставен в София.Не ме интересува за кой пазар е, има си SAE спесификации, не карам кола с високо натоварен мотор така че няма много да го мисля. Жалко само че не заварих никого на Сточна гара - да не се е разтурила сбирката прекалено рано в Неделя ???

                  Коментар


                    #24
                    A пък на мен ми трябва за Форда на бащичко от далечната 1980г и дето си е май оригинален американски... :D Иначе Фиатката си я карам вече само със Селения... от 2 смени съм с нея и честно казано колата се държи съвсем-съвсем различно от колкото преди с разните му там минерални и полусинтетики... Сега някои хора казват, че и Селения Голд е полусинтетика... може, не споря, въпреки че на кутийките си пише SYNTHETIC, но това и не ме вълнува особено - цената е приемлива, а вървежа с това масълце е песен.
                    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                    --- в сърцето завинаги... ---
                    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                    Коментар


                      #25
                      Eто какво пише за т.нар. масла произведени в Америка:http://castrol.com.ru/forum/viewtopic.php?t=34Това е форумът към официалния вносител на CASTROL за Русия
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #26
                        Nino написа:
                        Eто какво пише за т.нар. масла произведени в Америка:http://castrol.com.ru/forum/viewtopic.php?t=34Това е форумът към официалния вносител на CASTROL за Русия
                        Прочетох го... ама т’ва си е все пак форум с мнения на обикновенни хора... Всъщност най-вероятно т’ва дето го пишат и да е вярно, но някак си много ми е трудно да повярвам, че американския Кастрол, ще е по-лош от българската Приста...
                        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                        --- в сърцето завинаги... ---
                        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                        Коментар


                          #27
                          Абе ,колега никой не те кара да вярваш на сила.Аз реших да си постна знанията в случай,че някой вземе да се оплаква от мотор вследствие употребата на тези масла.Пак ви казвам - маслото не е лошо ,но не е за нашия пазар и автопарк,независимо как си карате автомобилите - с натоварване или без.В карайна сметка вие си решавате,колите са си ваши,но не забравяйте английската фараза "не съм богат за да купувам евтино".П.П. Пък и италиянка да не се натоварва,малко не ми се вярва
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #28
                            Sandeto написа:
                            Прочетох го... ама т’ва си е все пак форум с мнения на обикновенни хора... Всъщност най-вероятно т’ва дето го пишат и да е вярно, но някак си много ми е трудно да повярвам, че американския Кастрол, ще е по-лош от българската Приста...
                            Не е, точно това казах, че това е форум на официалният вносител за Русия.Разгледайте го, има много интересни неща.Този с ник "Учебен център" е явно от администрацията на фирмата, но е компетентен.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #29
                              Наистина сте попаднали на нещо евтино.Не искам да разсъждавам защото ще бъда нападнат както винаги става,но все пак някой да е направил с колата си повече от 150000 км. за 5-6 години.Тези автомобили май няма да са вечни.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                А може и това масло да се окаже мехлем за мотора на колата отколкото предишния мърляв собственик който не знае от къде се отваря капака на двигателния отсек се досеща че има такъв капак след като нещо започне да трака или не иска да запали.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X