Здравейте колеги,Колкото и да ми е жал, ще трябва да се разделя с Либрата си.Първа регистрация: 03.2000 г. (Швейцария)Първа регистрация в България: 01.2009 г.Изминати км: 202700 (по километраж), 235000 (по Multiecuscan, т.е. това трябва да са истинските). От тях - 37500 км. В България за 4.5 год.Автомобилът е в много добро и доста запазено за годините си състояние. Гарантирам, че от както е при мен е използван внимателно и е обслужван грижливо при добри майстори с добри части (когато е имало избор, разбира се). Имам пълна история на обслужването в България и сервизна книжка от Швейцария, попълвана почти до последно. Не е пушено в автомобила и не е претърпявал никакви инциденти, от както аз съм собственик. Среден разход на гориво за времето в което аз я ползвам - 7.5/100, градско в София (предимно на къси разстояния с чести паления и гасения)- 8-9.5/100, извънградско (почти винаги с поне 50% магистрала) - 5-6/100Напълно платени:- Пълно автокаско до края на януари 2014- Гражданска отговорност до края на януари 2014- ГТП до края на януари 2014- Данък за 2013 г.Особености, извън стандартното оборудване (може и нещо да пропускам):- 2 ключа + код карти- Нефабрична аларма (монтирана в България) с 2 дистанционни, поддържаща отваряне на багажника и комфорт функция за вдигане на стъкла при заключване- Bose озвучаване със субуфер и перфектно работещ CD-changer- Датчик за дъжд, т.нар. автоматични чистачки- Електрическо прибиране на огледалата- Автопилот - функционалност, изнесена на 2 бутона под волана- 2 летни гуми (Kleber - DOT1111) и 2 зимни гуми (Gislaved - DOT3610) в много добро състояние- Има кора под двигателя, макар и не в перфектно състояниеПо-сериозните сервизни дейности (хронологично отзад напред) по колата са:- Смяна шайба на алтернатор (фрайлауф) - преди 1500 км- Смяна хидравличен маркуч за високо налягане между помпата и рейката - преди 5000 км- Смяна преден тампон ДВГ - преди 5000 км- Смяна преден десен носач, ляв външен кормилен накрайник, лява предна биалетка - преди 6500 км- Последна смяна на масло, маслен филтър, въздушен филтър - преди 6500 км- Смяна маншон на ляво вътрешно каре - преди 17000 км- Смяна съединител, горна и долна помпа (демпферния маховик е ОК) - преди 24000 км- Смяна преден ляв носач, десен външен кормилен накрайник, полиуретанови тампони на предна стабилизираща щанга - преди 24000 км- Смяна дебитомер Бош - преди 30000 км- Смяна на S-образният гумен маркуч на входа на въздушния колектор - преди 37000 км- Смяна предни биалетки, задни напречни носачи - преди 37000 км- Смяна ремъци, ролки, демпферна шайба колянов вал - преди 37000 кмНалични забележки, които не пречат на нормалното експлоатиране на автомобила и не са отстранени, т.к. по мое мнение не са критични:- Много леки забележки по външният вид- Липсващи капачки на джантите - откраднати преди 4 год.- Липсващи 2 капачки за напречни греди на покрива - откраднати преди 2 год.- Скърцане от полиуретановите тампони на стабилизиращата щанга - не е много приятно, но лично за мен това е за предпочитане пред тропането от Бирт-овете, които имах преди това- Чаткане при по-рязко потегляне или по-рязко наемане след смяна на предавка от към трипода на дясно вътрешно каре - карам си така от над 20000 км и не е станало по-зле. Няма никакви вибрации в движение, което са типичните симптоми за смяна на вътрешно каре (полуоска). До колко разбрах от мнения на колеги, по-добре да се сменя цялата полуоска като и дойде времето, вместо само трипода.- Леко ,,чуруликане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам Lancia Lybra 2.4jtd SW
Collapse
Заключена тема
X
X
Реклама
Collapse
Коментар