Дойде време да се разделим с моята любов Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD 105 конски сили, 1999 година, а причината е, че ще си купувам нов автомобил и този няма да ми е необходим. Този, който се реши да купи тази неевтина кола може да бъде сигурен, че този автомобил е поддържан винаги в перфектно техническо състояние. В момента по Мареата няма никакви забележки по двигател, ходова част, интериор, екстериор.Масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, филтър на купе са сменени преди 1000 км както следва:1. Масло Castrol Edge 5W40 (ще ви дам остатъка от тубата)2. Маслен филтър Champion F1073. Въздушен филтър Champion U5644. Горивен филтър Champion L2545. Филтър купе с карбон - Zaffo.Сега малко снимки, а надолу има още описание: Цялата галерия тукПреди 7000 км е сменен ангренажния ремък с ролките с цял комплект на Ina.Автомобилът го притежавам от октомври 2007 година и е закупен на 90400 км, а в момента е на 143980 км.През годините съм сменил следните неща и те все още са в отлично техническо състояние:- термостат - Behr- задни амортисьори Монро Рефлекс - в момента са на около 45 000 км- предни амортисьори Монро Рефлекс - на около 30 000 км- двата тампона с аксиалните лагери над предните амортисьори - заедно с предните амортисьори- предни носачи няколко пъти - в момента е с един Фаст и един Фрап, на около 20 000 км- биалети- задни шокови тампони- предно дясно каре LPR преди 10 000 км заради изтекла грес от скапана скоба.- заден ляв лагер на главината - FAG около 25 000 км- предни и задни спирачни дискове Brembo Max с накладки отпред Ate, отзад Textar- всички спирачни маркучи- двете помпи на съединителя- съединител комплект - оригинален Fiat на 20 000 км- оригинален двумасов маховик преди 40 000 км.- пистов ремък с ролки- дебитомер Bosch - около 30 000 км- моторчето на задната чистачка с ново Магнети Марели- предни и задни тонколони- разпръсквачите на дюзите с разпръсквачи Firad преди 25 000 км- фаровете са рециклирани в Еверт Лак и са оборудвани с ксенон 4300К.- фрайлауф ролката на алтернатора с ролка Магнети Марели преди 35 000 км- акумулатор Varta Silver Dynamic 63Ah - 630A стартов ток- датчик на запалването на коляновия валЕкстрите на колата са следните:- 4 ел стъкла- мултифункционален волан за управление на радиото, СД-то и чейнджъра- оригинално радио със CD- CD чейнджър- предни чистачки с регулиране дължината на интервала- електрическо регулиране на шофьорската седалка във височина и на лумбалната опора- ABS на четирите колела с EBD (електронно разпределение на спирачното усилие), т.нар електронен кантар- 4 еърбъга - във волана, в таблото и два отстрани на предните седалки.- Селф чек за отворени врати и изгорели крушки на стопове и габарити.- заводска аларма с имобилайзер- багажник изпълнен изцяло с мокет- пръскалки на фаровете- халогени за мъгла в предната броня- електрическо регулиране на страничните огледала- централно заключване с комфорт модул за вдигане на стъклата- регулиране на волана по височина- климатроник в пълна изправностКолата е изцяло пребоядисана през Ноември 2011 година и до момента няма никакви забележки по боята. Задните барабанни спирачки са подменени с апарати от Мареа ТД125.В цената влиза и втори комплект оригинални джанти на Мареа със зимни гуми Nokian WRG2 на 6000 км. Летните гуми са Hankook Ventus V12Evo. И двата комплекта са с оригинален размер 195/55 R15.Джантите са защитени от кражба със секретни болтове McGuard.Колата идва с три ключа - два сини и един червен, код карта за CODE имобилайзера.От вас се иска да харесате колата, да я купите, да смените маслото на скоростите, защото е на около 50 000 км и да карате със здраве. Както сами ще се уверите ако дойдете да покараме - няма да има тропане и тракане никъде от окачването. Няма проблем да идем в сервиз на оглед по ваш избор.Автомобилът два пъти е награждаван за най-запазен Фиат - веднъж на първия трак ден и втори път на италфест-а през 2011 в Хасково.Има застраховка ГО до 12 септември 2014 година на две вноски, първата е платена. Има застраховка пълно автокаско до 20 ноември 2013 г.Цената за всичко това е 4200 лв и подлежи на коментар ако не харесате нещо в колата. Да, цената е висока, но няма как да притежавате такава кола на такива пари. Ако закупите нов внос, гарантирано ще инвестирате минимум още толкова, за да я докарате до състоянието, в което е моята кола.Ако времето е хубаво, ще дойда с колата на италфеста в Хасково другия уикенд и ако някой има желание, ще може да я разгледа.А как гори автомобила може да видите тук:С мен може да се свържете на ЛС или на телефон 0896718779 - Георги
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам Fiat Marea Weekend HLX, 1999 г., 1.9 JTD105
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колеги, фенове на марката ... това си е направо подарък. Airfan да си сложи и снимките от награждаването за най-поддържан автомобил!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
M5kov написа:Как сърце ти дава да я продадеш
Коментар
-
Пиша този пост от възхищение към тази кола и също така искам да поздравя Airfan за състоянието, в което я е издокарал. Пък и с тоя цвят определено събира погледи по улиците.Лятото бях посетил личния майстор на тази Марея. Стана въпрос за нея и той ми сподели, че това е най-запазения и поддържан Фиат в България. Не са жалени никакви средства при поддръжката му.Ако имах парите, нямаше да се замисля и за една секунда, веднага щях да я купя.Успех с продажбата, колега! Дано някой истински фен (като мен, само че по-платежоспособен ) да я оцени и да продължи да я поддържа по същия начин :DВойната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
И аз да кажа нещо /без да са ме питали/ ... та: първо честито на Airfan-а! НО ОГРОМНОТО ми честито е за новият собственик!!!Страхотен автомобил, дано е попаднал в добри ръце, фенски!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар