Продавам Fiat Tipo 1,4 юли 1988г, карбуратор, газово, ел.шибедах, аларма, мобилайзер, CD-MP3.Много добро състояние. Отличен двигател и ходова част.цвят: тъмно синьо-зелен металикРеални ~161000km;1412km до смяна на маслото;4167km до смяна на въздушен филтър;26191km до смяна на ангренажен ремък;Миналата година някъде през март-април смених термостата с нов.Газов моноинжекцион (мое творение), може да пали директно на пропан-бутан дори при -22 градуса.В този случай не се налага превключване бензин-газ или обратно Когато правих газовата моноинжекция, още нямаше газови инжекциони.Като бонус давам и 2 летни гуми, 2 нови мигача и нова кора за говорители, 2 лагера за преден амортисьор.850лв.Карана е най-вече градско из Варна в студентските ми години и до сега.Миналата зима ми смениха ляв преден тампон и лагерите му с чистак нови, макар че на тампона нищо му нямаше. Единия PVC лагер се беше изтъркал.Който прояви интерес да пише на ЛС.П.П: -Снимка ще лепна като я измия 26.02.2012Тъй като Imageshack.us вече иска регистрация снимките ги качих в DOX.bghttp://dox.bg/files/dw?a=b938dc6bcehttp://dox.bg/files/dw?a=824ed7be16
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам Fiat Tipo 1988
Collapse
X
-
Годишншя технически преглед и прегледа за АГУ важат до Април 2012. Миналата година е правен 5-годишния преглед на бутилката. Данъка за миналата година също е платен.{13.03.2012}Никъде няма завити кабелаци и изолирани с изолирбанд, всичко е запоено и минато с термосвиваеми шлаухи.Датчика на Хол (Speed/Position CranckShaft sensor) го смених миналата година. При това Tipo доста ремонтни работи са детска игра.
Коментар
-
Колега без да ти разводнявам темата ми е интересно какво представлява Твоя газов моноинжекцион. Понеже пишеш че е твое дело ми е е любопитно как е осъществен, че и на моето Типо ми се върти нещо такова в главата. Може да ми пишеш и на Л.С. Поздрави !!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Колега благодаря ! Извинявам се за разводняването и успех с продажбата.6. ОФФТОПИК-ът няма да се толерира! Отговорите на обявите трябва да са пряко свързани с обявите и да са написани точно и ясно, така че да се избягват ненужните дискусии.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Двигателят няма разход на масло. Това лесно може да се установи. Пушка е машината и като купе, и като ламарини, и като двигател.Цената падна със свалянето на музиката.Прегледа на автомобила и на газовата уредба са валидни до 7-ми април. После източвам газта (пълна е до горе бутилка), свалям газовото, малко бензин и на металекса за 250лв.Нямам време за повече разтакаване.Трябва да се смени оринга разпр.вал-делко - от там е единствения маслен капчук Трябва да се сменят и каретата ако ще се кара извън Варна.П.П: Миналата година смених малката щанга и тампончетата между скоростен лост и кутия.
Коментар
-
Хайде близко сме до скраб. Днес смених платното (мембраната) на ускорителната помпа на карбуратора - 3лв от магазин за руски коли.Количката е перфектна. Качваш се и тръгваш. Нямаш грижи.Прегледите за газовото и за автомобила са до 7-ми април - магическото число.После я подготвям за металекса.
Коментар
-
Вече не се продава. Оставих го за приятел, освен ако не забрави Типо от преди 1990 е със супер здрави части - в бившия сервиз на Фиат в Кичево го потвърдиха. Цели 8 години да чукна на дърво, нито един голям ремонт съм нямал. Предните носачи ги бях сложил по 80лв парчето, понеже обичам да карам лудичко на моменти като има много завои. И до ден днешен не са мръднали. От ограничените серии е колата. С жигулска двуцевка. Радиатор за охлаждането като на 1,6i и 1,8i - големия размер. Електронното запалване е големия Digiplex като на 1,6i и 1,8i. Подгрев на всмукателния колектор 200W което е нетипично за карбураторите. Изумявам се, че амортисьорите все още нямат теч и са добре на натиск, а не съм ги сменял. Дори праговете нямат нагнило. Наистина много добра кола за малко пари и нискобюджетна поддръжка.А това със самоделската газова моноинжекция се нарича "тунинг за бедняци", и го направих единствено защото карбураторите превключват много тромаво от бензин на газ. До толкова ми бяха възможностите някога и гледах да изцедя максимум успех от всяка възможност По-малко дялане и повече мислене - него никой не можеше да ми го таксува.Относно мятането на металекса не ме гонят никакви угризения. Само ме дразни, че единственото място където мога на спокойствие да изпусна бутилката е до казаните, а там клошари с цигари колкото щеш. Зад казаните, под казаните, от казаните, в храсталаците. Боя се да не ме вкарат в новините
Коментар
-
Колега то ако е за 250лв. на отпадъци то вземи я обяви на 400-450лв. крайна цена и 100% ще се намери някой да я вземе...някой ученик или студент да се научи да кара пък и ще й се радва.Голям смисъл от предаване на отпадъци няма според мен-дори и 50лв. над цената в пункта да й вземеш си е пак файда,а и ще се ползва по предназначениеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Айде на Фиата.По-запазена кола за 500лв никъде другаде няма да намерите.Машинката е идеална за нискобюджетен тунинг, понеже всички детайли са презапасени в пъти в моделите преди 1990г. Достатъчно е само едно турбо и изпускателните колекторни тръби да се увият с вата или азбест.За служебна количка пък е още по-супер. Разход 8л/100km пропан-бутан извънградско.Супер икономично - супер добро за вършене на каквато и да е работа.Вече и безплатна демонстрация ще правя на паркинга, че още имам време до хвърлянето.И без това имам цяла бутилка газ за изхабяване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар