o 2(3) Вратиo Алармаo Бартерo Газова уредбаo Ел. Стъклаo Застраховкаo Имобилайзерo Лети джантиo Халогенни фаровеo Центр. заключване1444 BGNДопълнителна информация:Има и чупещ волан и CD. Километрите за мен са реални, не смятам за нужно да ги "нагласям" до тривиалните 150 000.Всичко по колата работи с изключение на пръскалките на задния прозорец. Без ръжди и удари, с малки козметични забележки. Работи и на бензин и на газ. Маслото (10w40 ’Арал’), ремъците (ангренажен и пистов ’Гейтс’) , както и ролки са сменени преди 4 месеца преди около 4000 км. Сменено масло в скоростната кутия , ремонтирани предни носачи , шарнири и маншон, сменен антифриз - всичко преди 3 месеца . Отсранени всички течове на масло по двигателя- семеринга на разпределителен вал и на колянов вал, както и гарнитура на капака на рапределителния вал.Газовата уредба е ’Ловато’ с ламбда контрол и е в гаранция до август 2012, монтирана е през август 2011. Разходът лятото е около 7/100. Колата е с 3 ключа (2 сини и един червен) и с 2 дистанционни на алармата. Преглед до ноември 2012 и застраховка до ноември 2012, която е платена цялата и при евентуална покупка може да се прехвърли на новия собственик, без да има необходимост да прави нова застраховка. Винетка за 2012. Акумулатор ’Gigawat’ на 2 години. Колата е добре поддържана и е карана предимно от жена ми. Причина за продажбата е, че имаме бебе и колата ни идва малка. Възможен бартер с доплащане от наша страна за бензинова Марея седан или Брава след 99 г с климатик. Възможен коментар на цената само на място при оглед. Aвтомобилът се намира в гр. Казанлък.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1,2 75 к.с.- 1444 лв
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Отговорил съм на всички, които изпратиха запитвания. Давам още малко история за колата- внесена е през 2008 от Италия, внесена от роднина на жена ми и не е купувана от автокъща. Предишния собстеник е бил мъж. Съдейки по салона и по това че дойде купена от собственик и роднина вярвам че километрите и са реални. Жена ми е втори собственик .До това лято колата се караше по средно 12-15 км дневно (междуселско по първокласен път) , 5 дни седмично. След това се ожених и жена ми трябваше да пътува всеки ден по 50км на ден с колата, което беше и причина да сложим газова уредба. Колата има забележки, които са видими от снимките. Огънатия праг нарочно не е оправен , за да няма ръжди след заварки и т.н.Вратите се затварят без тръшкане, няма провисвания .След като колата идва в България са сменяни накладки отпред и оси с отзад на торсиона с 2 лагера които са. Тези неща са сменяни преди 2 години приблизително, знам че от едната страна струва тази ос около 50лв. От както колата е в бг е карана малко над 20 000 км за 3- 4 години и винаги е била в гараж. Сега също стои в гараж в 90% от времето. Има ръжда по задното гърне и е пробито, но гърнето не е особено шумно и може да се кара така още без да има проблеми в близкото бъдеще. Някъде имам второ задно гърне, което евентуално бих дал на новия собственик. Обявил съм колата, че е със диск, но на снимките е с диска, който си свалих и ще си оставя за мен. Имам друг диск с радио, който трябва да намеря и да сложа него- с него колата дойде от Италия.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар