Здравейте колеги,Продавам любимата Дедра, защото си купих Капа и 2 коли са ми много- с това мисля, че отговарям изцяло на въпроса "защо се продава?" Ето и малко повече данни:-Година на производство- 1994г;-Пробег- 189 500км-Рама: ZLA83500004063790;-Двигател: бензин, 2000 куб.см, 16 клапана, 139 к.с.- газова няма и никога не е имало монтирана;-Ниво на изпълнение LS- 4 ел. стъкла, ел. огледала с подгряване, централно заключване, климатроник, предни и задни подлакътници, духалки за пътниците на задната седалка, ABS, хидравлика на волана, тапицерия на салона- бежова алкантара, стерео MP3 Clarion 4x 50W с 8 тонколони (звучи изключително добре). би-ксенон фарове 6000К- в гаранция до 28.03.2011г; аларма с имобилайзер (незаводски ), 2 ключа и 2 дистанционни.- 2 комплекта джанти с гуми: 4 бр. алуминиеви Момо с летни гуми Tiger 185/60/14- карани са 2 сезона; 4 оригинални железни джанти с предни гуми Kormoran Snow Pro 185/60/14- на 2 сезона и задни Viking- могат да изкарат тази зима спокойно.- акумулатор Варта- от април 2011г- последно обслужена в края на 29.07.2011 на 184 600км- сменени масло, маслен, въздушен, и филтър на купето. Масло- Селения Голд 10W40- с такова я ракам откакто я купих.Колата я купих април 2009г. на 163 000 км. Веднага беше обслужена напълно. Сменени бяха всички ролки и ремъци, включително тези на балансиращите валове- с оригинални ролки и ремъци Dayco. Пролетта на 2010 бяха сменени предни и задни накладки+ предни дискове и предни спирачни маркучи+ спирачна течност и жилата на ръчната спирачка. Пролетта на 2011г алтернатора премина сваляне и профилактика. Компресора на климатика премина смяна на масло и проверка на фреона през 2009, 2010 и през 2011г, преди началото на лятото- първия път се оказа в повече, следващите 2 пъти не се отчете никакво изпускане от системата. Антифризът е сменен октомври 2009, разбира се с промивка на охладителната система- Selenia Paraflu син цвят. Декември 2010 блокира преден десен амортисьор, след което излетяха и двата към боклука и бяха заменени с нови- Globo от Италбулком в к-т с прашниците и противоударните тампони. Тампоните на макферсоните и пластмасовите лагери са сменяни през 2009г. По задницата е правен ремонт и на двата носача с ремонтни комплекти- ос, втулки, лагери и т.н. 2 пъти са сменяни предни носачи и биелетки. Тази година няколко дни преди рожденния ми ден, около средата на юни колата ми направи "подарък"- зейна дупка някъде по гърнетата и оставих почти 200лв в Аспо като се подмени всичко между изпускателния колектор и задното гърне- има си 2 или 3 години гаранция (не помня точно).Гражданска и преглед до януари 2011г.Забележки по колата: леко потропване по предницата, изпуснали амортисьорчета на задния капак, закъсана алкантара на шофьорската седалка (масово явление при този вид тапицерия), външни забележки по боята.ЦЕНА: 1700лвКоментар може на място за сериозни клиенти. Колата я давам във вида, състоянието и окомплектовката, както е описана- не искам да си свалям нищо от нея. Задължително през нотариус с договор за покупко-продажба, за сметка на купувача.Телефони за повече инфо: 0887 708 495 и 0893 439 598.Колата се намира в София, в квартал Лозенец. Заповядайте за огледи след уговорка по телефона!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Lancia Dedra 2.0 16V SW
Collapse
X
-
packo84 написа:geele76 написа:Пацо, дай да се спазариме за предните кори на вратите? Геле от Люлин съм с зеленото дизелово комби.Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
Дедра SW 1.9td 160D1000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар