Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 2,4 JTD 200+

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алфа 156 2,4 JTD 200+

    Продавам Алфа ромеоМодел: 156 Двигател: 2.4JTD Тип двигател: дизеловМощност: 200 к.с +Скоростна кутия: 6 степенна ръчнаПробег: 173000 (около 40 хил тук в България от мен)Дата на първа регистрация: 1998г.Цвят: червенОсобености: ABS Airbag Ел. Огледала Ел. Стъкла Застраховка Климатроник Лети джанти Серво управление Центр. заключванеКолеги пускам красавицата за продажба, тъй-като ми се иска да покарам друга кола - може би 166.Не бързам не ми е спешно, карам си я с кеф и удоволствие, но съм готов да я продам в името на това да я сменя с 166.Вложил съм ужасно много нерви, труд и пари в тая червена 156-ца и ми е ясно че ще търпя големия минус, но то винаги е така.Сега накратко:Турбо GT 2256v от 2,4 jtd 20v 175 к.с, турбо пътища и интеркулер 450x180x65, фуел кулер(зимата без проблем се елиминира и си слагам стандартното маркуче, защото просто няма нужда от охлаждане зимата),Мап сензор до 2 бара, дюзи от 150 к.с, помпа високо налягане голяма с диаметър R70 на буталцето(за справка стоковата е R65), даун паип от 166 мултиджет, генерация права тръба от турбото до края на 60 мм ( Спокойно се кара на високи скорости няма бучене и дразнещо дрънчене ),6 степенна скоростна кутия от 166 jtd, регулатор на налягането на турбината, манометър за налягането на турбината, спортен филтър YED конусен изведен на мястото на фабричния интеркулер и още куп други дреболии които сега ми бягат.В момента колата работи на 1,55 холд на турбото и на 1450 бара рейл налягане на горивото, като това е един безопасен и стабилен мап, с който колата изкарва 200 к.с(+-5-10) съдейки по сравнения как върви с други коли (алфи) 200 к.с.Спокойно с тоя "хардуер" може да се надуе до към 220-230 к.с че защо не и малко още в VRperformance гр. Русе, където е правен чипа.Последно съм сменил долна помпа на съединителя, феродов диск, ангренаж, масло, филтри преди 1000 км.Не съм жалил и не жаля пари за нея, като е болна веднага при Иво (pininfarina) за ремонт. Към колата давам и 4 броя зимни гуми на железни джанти с оригиналните тасове 15 цолови, както и тези с които е обута в момента(16ки GTV пръснати черен мат). Скоро предстой да мина на зимни ( може би до месец ).Към колата давам и музиката Sony, както и усилвател + баскаса (не голяма нормална да се чува приятно баса, а не да дрънчи бронята като селски бек) Забележки:Има козметична забележка на задната броня от дясната страна( на снимките се вижда долу пукната леко бронята) затова взимам го предвид и свалям 200лв от цената.Друго каквото излезе веднага го правя особено по мотора. Ма той тоя мотор си е железен иначе.Цена: 6000лв Козметични забележки: -200лвДруги дреболии: -101лвЦена за продажба: 5 699 лв като е възможен коментар, но само след като я покарате.Да истина е има 156-ци по 3000-4000 хил в мобилето, но сами знаете обслужването което е около 500-600 лв цялостно е най-малкия проблем при една такава дърта кола, а да не говорим изобщо за подобренията и всичко остатанало сменено като термостати, обтяжна ролка, турбота, помпи дюзи и т.н. Няма какво да ви обеждавам кое колко би струвало и вие можете да я направите сметката.Или бартер за 166 2,4 JTD 140/150 к.с в изрядно състояние и двигател в сток вариант(без чипове доработки и т.н)Има някакъв шанс да се навия и на бартер за 136 к.с 166-ца обаче трябва да я няква много перфектна и като цяло искам 140ката.Телефон за връзка: 0878 27 48 42 или на лични съобщения.
    Прикачени файлове

    #2
    Снимки
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      Брат страшна ти е колата,успех със продажбата дано да я вземе някой който да я оцени.

      Коментар


        #4
        Мерси приятел

        Коментар


          #5
          Личи се, че е направена с мерак :D

          Коментар

          Working...
          X