Колеги дойде време и аз да си продам колата и да търся нещо по голямо Колата е Пунто ГТ1Произведена 94 година, внесена в България от германия февруари 2009 като на документите от германия както и по километраж пишеше невероятните 92 000км.В момента колата е на 102 000км. Като след вкарването е минала на основното си обслужване - всички масла (скорости, спирачки, хидравлика(2 пъти първия за няколко минути само да измия системата), двигател (преди първата смяна налях промивно масло за 5 мин и след това налях 5w40).Като двигател и ходова част е в много добро състояние.Няколко хиляди километра след като е вкарана се сблъсках с проблема, с който повечето собственици на такъв автомобил са се сблъсквали - смяна на разпределителен вал, който смених с перфектен такъв и докато търсих вал раших да сваля и главата да я зануля на шлайф и да сложа нова гарнитура. След което се оказа, че и топлата част на турбото е леко пукната и се наложи смяната и на нея. Ремонтите са правени от мен не от "майстори" и гарантирам за тях Колата е с предни доста добри газови амортисьори нови прахоуловители и спортни доста ниски и твърди пружини APEX (отпред и отзад като след слагането им ми се стори много ниска отзад и има подложени специално правени от мен шайби по 2см-мога да покажа снимки).интериора и е почти перфектен като седалките, лоста и волана са в перфектно състояние без протрито или тем подобни (е малко са прашни в момента ама какво да направя като пред нас от няколко месеца правят ремонт на булеварда и не мога да смогна да я чистя )На външен вид колата има забележки - тук таме тръгнало да избива ръждица като на всяка кола на тези години вкарана от германия, но нищо фрапиращо.Преден ляв калник е леко накъдрен тъй като преди няколко месеца един елен реши да ме прескача в движение, но не успя и малко се засякохме като резултата беше фатален Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 ...за него.Вандали преди няколко дни ми свалиха задните емблеми и още не съм имал време да намеря други.колата е сток без никакви тунинг изпълнения по нея. дори с оригиналната генерация и катализатор, което според мен е "-" но все пак всеки си решава. Дойде със канусен филтър(който не беше сложен директно на дебитомера, а на коляно изнесен по напред), но него го махнах като си взех оригиналната кутия и със масло си сменям и филтъра(вече два пъти последния преди по малко от 2000км., масло - 5w40 YACCO)идва време и за цената - 2400 български лева.като цената е сравнително твърда просто съм на мнението, че е по добре да се напише направо крайната цена, за която бих я дал вместо само да си чеша езика и заради това моля само за коментари пряко засягащи темата.Колата се намира в Ловеч.Контакти: тук, ЛС, 0883 36 59 26 - ДанаилСъщо има и вариант за двигател със скорости и комп. - 1300лв. (ако се намери желаещ бих я пуснал и на части)!снимки:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто ГТ - НОВА ЦЕНА 1800ЛВ
Collapse
X
-
колата има като екстри:-ABS, хидравлика, ел. огледала, ел. фарове(двусекционни с пръскалки), халогени, рекаро салон с регулиране по височина на шофьорската седалка, централно заключване с дистанционно на ключа, допълнително сложен в германия имобилайзер, затъмнени странични и задно стъклоа бе с две думи всичко без клима... или пак по друг начин казано обичайните екстри за модела~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
колета вече само се продава ... бартери не ме интересуват ... цената остава същата...от десетина дена е със сменени амортисьори разликата е осезателна с билщайна както има сложена разпънка спарко на предните бомбета~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар