Здравейте колеги,дойде време да си подменям автомобила и аз, макар че сърцето ме боли...По-старите юзъри, особено тези които идват по срещите ме познаван и мен и колата.Ако някой се зарови във моите мнения във форума може да научи доста за колата.Брава 1,4 12в, модификация SX.Първа регистрация: април 1998Мощност: 80к.с.Газова уредба - монтирана е в Италия, през 1998 година - колата е била на 2 дни - явно веднага след купуването е сложена.Пали на бензин и автоматично обръща на газ след 2500 оборота.В момента на почти 164 000 километра, като аз я купих на 123 000 гарантирано реални. Ремъци и ролки - на 40 000 километра. Масло - на 4000км. Карана е само с SELENIA GOLD от мен, обслужвана е редовно - маслото го вадя абсолютно бистро на 10 000 км - карана е само на газ. За почти 4 години експлоатация са сменени следните неща - задни амортесьори още като я купих, предни накладки и дискове - преди 10 000км, десен носач - преди 10тина хиляди км.Ляти джанти - оригинални на Браво, летни гуми - добри.Колата си има 3 ключа, код карта, сервизна книжка от Италия. Централно заключване командвано от алармата, ел. стъкла на предните врати.След като я купих инвестирах в музика - PIONEED DEH 2820 - чете MP3 + четирилентови колони PIONEER на кората отзад. Избирано е да всети зелено - също като копчетата на колата. Оригиналното радио си ми стои - давам го с колата.Ксенон 6000к на късите - китайски, но вече близо 2 години никакви проблеми с него. Не се смущава нито радиото, нито електрониката на колата от него, свети супер.Забележки - само на предната броня - вижда се на снимката и то съвсем от скоро - сам си я закачих - смятах да я правя - не съм докарал ред.Гражданска отговорност до края на Април 2011 - платена.Общо състояние - много добро, както външно така и по салона - няма счупено, скъсано, продупчено, избеляло. Валана е увит не с цел да го скрия, а за да го предпазя преди повече от 2 години - който не вярва - дава 20кинта и махам калъфа На предините седалки е с калъфи тип ’потници’ оито поизбеляха и имат нужда от пране - отдоллу седалките са си идеални.Няма тропане и чукане по ходова част, двигателя работи тихо и равномерно, както на газ, така и на бензин. Палена е на бензи винаги, както и редовно екарана на бензин. Винаги поддържам близо половин резервоар. Помпата е направена да се изключва като се мине на газ. Зареждането на газовата уредба е под капачката на бензина - т.е. отвън не личи даже че е с газова уредба.Не бързам с продажбата и затова я пускам само тук засега.Цена: 2600лв, като съм склонен на разумни коментари, за по-голяма отстъпка мога да свалям екстрите - музика, ксенон, ламбда контрол. Една проста сметка показва че музиката нова струва над 400лв, ксенона 150, лабда контрола 150 - т.е. на половин цена ако се махнат тези неща цената може да падне с 300-400лв.За контакти - тук на ЛС или 0889 322 781 - Явор, колата се намира в Хасково.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT Brava 1,4 12v с АГУ, НОВА ЦЕНА - 2600 - ПРОДАДЕНА!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Насам народе!Цената подлежи на коментар естествено, за тези които не са го разбрали.Искам да я дам на някой във форума - просто не си заслужава да сваля цената с хиляда лева и да дам гледана кола на някой местен селяк дето да я направи на задник за 1 година.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Много хубава количка!!! Успех с продажбата! Колега искам да питам газовата уредба на колата продаваш ли я отделно?Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
nonamecrew написа:Много хубава количка!!! Успех с продажбата! Колега искам да питам газовата уредба на колата продаваш ли я отделно?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Колега,при този модел кола е много добре да кажеш няколко думи за разпределителния вал.Предполагам,че не си имал проблеми с него,но поне отварял ли си да видиш състоянието му поне от любопитство.Уточнение по този въпрос ще е от полза за обявата ти.Колата ти прави впечатление за много подържана и добро състояние.Успех с продажбата.
Коментар
-
Благодаря за забележката колега Хаджов.Колата не е имала никога ( поне при мен ) проблеми с разпределителния вал.Не съм отварял скоро капака на главата да го гледам - това което се вижда през капачката за наливане на масло е гърбицата на 4-ти цилиндър - съвсем добре си е.Както по-горе казах колата е карана от мен само със SELENIA GOLD - сменяно на 7-8хиляди километра само заради опасенията които по принцип се има за вала на този мотор.Тъй като е карана основно на газ от чисто нова маслото излиза много чисто при смяна - почти не променя цвета си - не потъмнява, което според мен е важно - осначава че мотора вътре е доста чист за възрастта си, а както знаем - мръсотиите запушващи магистралите са основния проблем довеждащ до смяна на вала. В момента маслото ми е на 4 500км, преди 2 дни колегата u_bo я гледа колата със свои близки и той сам се увери че маслото е бистро, почти като сега налято.Ако някой гледа колата и иска да направи такава проверка няма никакви проблеми - даже ще му осигуря нужните инструменти - само да си купи една гарнитура на капака на главата че в момента нямам течове, а не искам да почнат.Искам само да подчертая че този мотор не е единствения страдащ от износване на вала поради лоша поддръжка - бях крайно шокиран да науча че това е най-болния проблем на собствениците на Ауди А6 с мотора 2,5 V6 дизел - там се запушвала някаква катерна вентилация и спирало мазането на една от главите и ремонта бил по около 3 000 кинта... Така че при ФИАТ все пак минаваме тънко, недай си боже да се наложи.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Благодаря за забележката колега Хаджов.Колата не е имала никога ( поне при мен ) проблеми с разпределителния вал.Не съм отварял скоро капака на главата да го гледам - това което се вижда през капачката за наливане на масло е гърбицата на 4-ти цилиндър - съвсем добре си е.Както по-горе казах колата е карана от мен само със SELENIA GOLD - сменяно на 7-8хиляди километра само заради опасенията които по принцип се има за вала на този мотор.Тъй като е карана основно на газ от чисто нова маслото излиза много чисто при смяна - почти не променя цвета си - не потъмнява, което според мен е важно - осначава че мотора вътре е доста чист за възрастта си, а както знаем - мръсотиите запушващи магистралите са основния проблем довеждащ до смяна на вала. В момента маслото ми е на 4 500км, преди 2 дни колегата u_bo я гледа колата със свои близки и той сам се увери че маслото е бистро, почти като сега налято.Ако някой гледа колата и иска да направи такава проверка няма никакви проблеми - даже ще му осигуря нужните инструменти - само да си купи една гарнитура на капака на главата че в момента нямам течове, а не искам да почнат.Искам само да подчертая че този мотор не е единствения страдащ от износване на вала поради лоша поддръжка - бях крайно шокиран да науча че това е най-болния проблем на собствениците на Ауди А6 с мотора 2,5 V6 дизел - там се запушвала някаква катерна вентилация и спирало мазането на една от главите и ремонта бил по около 3 000 кинта... Така че при ФИАТ все пак минаваме тънко, недай си боже да се наложи.
Коментар
-
Айде, от вчера насам третия стоп е направен със светотдиоди!Потниците са свалени за пране и тъй като имаше въпроси как са седалките отдолу - дали не са скъсани, утре ще направя снимки - че днес ме мързи да я вадя от гаража за това.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Вече и с нова батерия на едното дистанционно на алармата.Другото не е ползвано никога - чистак бърсак ново както се казва По тоя повод се сетих че съм забравил да пиша - колата си има три (3) оригинални ключа - 2 сини и 1 червен + код карта.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
От днес със сменено жило на съединителя - не че имаше нещо специално, но беше започнало да поскърцва като се стопли и ме дразнеше. Е, съединетеля олекна също от това - сега е пИрфектен.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Бартери приемам само за Алфа Ромео 156 спортвагон, 1,9jtd, поне 2002 година с вътрешен фейслифт, предпочитем 2003 с външен фейслифт. Това е колата към която съм се насочил по принцип.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар