Май-май нищо не знаете за "интеграле"(италиянското наименование на пълноприводно задвижване)
Та ,разпределението отпред:отзад е 53:47 , постоянно задвижване , НЯМА прехвърляне на въртящ момент от предния към задния мост и обратно, трансмисията е с 3 диференциала, блокажа отзад е както каза колегата включен до 20-30 км/ч и после се изключва автоматично.Много важно условие е да се кара с 4-ри еднакви гуми по-размер
, иначе рискувате да строшите централния диф
Италиянското 4х4 е най-истинското таквоа от тези които са чисто механични без грам електроника (не броим блокажа на задния мост) :D Колега,ако беше Субару нямаше да го продаваш за толкова пари,а повярвай далеч не е по-добре от настоящата ти
П.П. Колата е много запазена





Коментар