Ами това е продавам и другия дзвер, какво да се прави. Колата е в перфектно състояние без никакви забележки, и с оптичен тунинг. Произведена е 1994 година, докарана от Германия и съм първи собственик в България. Колата има абсолютно всички екстри за модела и всичко работи, включае климатроници ел седалки с подгряване и кожени салони. Колата е на 180 000 км. Двигателя е огън и не усеща купето . Цвета е черна перла.Цена 3000 лв - договорки на място.Тел 0885 061 999 Стоил
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Крома 2,5 V6 162 кончета Коледна цена 2500лв
Collapse
X
-
Ами колега Васко, имал съм доста мерцедеси и смея да твърдя че това С класата май е произведено в Русия а не в Германия, няма такъв кенеф. Така че въобще не се замислям между Кромата и С класата не може да става сравнение нито във вървеж, нито в спирачки, нито в лукс и комфорт, а и С класи под път и над път, пък такава Крома има само още една в България някъде в Пловдивско и я удариха доста сериозно преди известно време.
Коментар
-
zloben9000 написа:VET написа:... най- обичам да се гавря с БМВ-та и с ХГТ-та. Цвета е черна перла..
Коментар
-
Колега, заповядай с ХГТ-то си да видим кой е по-бърз. Последните двама умници с невероятните си бравота после се обясняваха че дебитомерите им били за смяна, че май ремъците им не били зацепени както трябва, че май имал вариатор който не работел и какви ли не глупости още. И нека не забравяме че двигателя на Кромата е конструиран 80 -те години и си има всяко конче което са написали производителите, докато тези 147 коня на ХГТ-то ако наистина са толкова главата ще си отрежа, защото и типото ми е 148 коня ама с Ритмото което е 130кончета го правя смешно.Но както и да е дали пък не си заслужава да караш най-скъпия Фиат произвеждан серийно с динамика на спортен автомобил и лукс на лимозина или пък е по-добре да се друсаш в евтиния пластмасов нискобюджетен Фиат Браво, а????
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар