Колеги мисля да си продавам едната Дедра,ежедневката за уточнение,че нещо май големичка им иди да се мотам из тесните улици.Та значи колата е син металик(поолющен лак на предния капак и тавана),1996 година с всички екстри за модела-централно,ел. стъкла и 4-те,ел.огледала,аларма,чупещ волан,стерео,халогени,климатроник,не на последно място и газова уредба.Като работа по колата - ревизиран мотор преди 6000км,т.е. нови лагери,сегменти,семерини,гарнитури,мнооооого заигравка с главата и клапаните ,като резултата е доста добър,със сигурност над 150 коня(ся дан почнете да ме питате дали е мерена на дино,е не е).Естествено всички ремъци и ролки са сменени по време на ревизията.Скоростната кутия е от Дедра 2.0 Турбо ,което ще рече със шпер,тя също е ревизирана преди 1000км,доста добре се кара с тоз гиърбокс Нямам нерви да трая разни работи които не трябва да са така и всичко заради това се подлага на ревизия По спирачната система,както повечето знаят,на италиянки заводски снабдени с 2.0 16 мотор се слагат 284мм дискове отпред,което ще рече че по-малко от 15 цола не могат да се сложат.Та дискове(Делфи Локхиид) и накладки(Текстар) отпред и отзад на 10 000км,изцяло подменени тръбни пътища от помпата до всички колела(маркучите също са нови и 6-те),понеже не уважавам коли с АБС и беше изхвърлен.Окачване - пружини от Дедра Интеграле,отпред амортисьори Сакс газ(доста твърди) ,отзад ОМП спортно регулируемо Мотора се къпе в "Mobil 1 Extended life 10w60" ,а скоростната кутия в "Mobilube 1 SHC 75w90" ,естествено тая единица след името значи пълна синтетика.Май бая понаписах ,та накрая цената - 3200лв ,като е възможен бартер за JTD Брава,Стило и некви други предложения(само италиянки ) с или без доплащане.П.П.Снимки утре като спре да вали че да я нащракам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам/бартер Ланча Дедра 2.0 16V SW
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар