Ще се опитам подробно да Ви разкажа историята на Мареата. Купих я февруари месец 2006 година - докара ми я баджанака ми, който живее в Италия (по скоро живееше, защото вече е в Канада) Беше на 89 000 километра - помня, че я платих без грам печалба за него 3445 Евра. Месец след покупката смених термостат ( в последствие още веднъж миналата година) Смених всички датчици на охладителната система, плюс самия радиатор ( стария имаше варовикови отлагания и колата загряваше)И затова смених и всички датчици - от тях тръгнах като почна да грее и стигнах до радиатора най-накрая. Сменил съм кормилните накрайници тази пролет + двата носача миналата година. Два пъти съм сменял биелети комплект по разбираеми причини БГ сме все пак. Картера го пуках два пъти и е заваряван на аргон ( помня, че беше голяма играчка ) Сменил съм първото и крайното гърне преди две години. Сменил съм преди година и ламбда сондата - даде грешки и ми светна чека. Всички резервни части съм купувал от Хит Ко (Христо от Ямбол - той също добре познава колата ) Сега за Фобоса. Монтиран е 2006 септември, от тогава досега съм сменял редовно въздушния филтър - на 8000км, и свещите на 15 000 км. Поддръжката на Фобос-а е елементарна - на 10 000км трябва да се сменят газовите филтри - аз ги сменям и двата за да ми е мирна главата, веднъж вече ми промиха и газовите инжектори - на всеки 25 000 км се прави.С последната версия софтуеър съм Разход................брррр, ще бъда честен имал съм и 10/100 градско но най често се движа около 11.8-13.5, средно около 12.4/100. Изжънградско под 8.5/100 не съм падал като нормалното ми е 9.5/100. Проблеми досега с Фобос-а не съм имал - все пак им бях от първите клиенти преди 3 години и съм много доволен.Писал съм доста из форума. Салона - чист и пддържан, не мога да търпя мръсотия извън а още по-малко в колата. Колата си я купих след като се роди сина ми - преди това имах Пежо 106 XSI и още помня как избирахме с жена ми детска количка, която да се събира в багажника му..................бяхме за снимка пред магазина - вади, пробвай - не става - дай следващата...........Семейна кола, която пътувала основно из София - до Сливен и Благоевград - три пъти до Солун, два до Скопие и два до нашето Черноморие. Климатика работи - тази година го проверих - компресорът е в ред, нямаше течове, заредиха ми го с някакъв оцветител и след месец всичко си беше наред. Външен вид - имам пребоядисани по каско 5 детайла, който бяха надрани от келеши........и има разлика в цвета - четирите калника и предната броня. Няма ръжди и кривини. Дребни проблеми които не искам да скрия - Вие лагер на предна дясна главина - не струва пари , но нямам време да се занимавам и предния десен спирачен диск е леко крив което се усеща при спиране - двете неща с труда струват около 250 лева с накладките даже. О да не забравя и задната врата която се отключва с ключа от време на време заради клеясалата дръжка - но като не се кара една кола.......така е. Имам трите ключа и сервизните документи от Италия Надявам се че бях изчерпателен - ако имате въпроси - насреща съм Ето и линк към обявата в мобиле: http://www.mobilen.bg/11254134028626293Поздрави Михаил Кашеров
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Продавам си Мареата 1.8 16 2500 лева
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Re: Марея
valentin_63 написа:Колега защо от 3500 на 2500?????Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Марея
valentin_63 написа:Много бързо се срива пазара, за 3 дена 1000лв.Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
-
Ключ по повод на линка по-длоу.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=556517#556517Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар