Не мислих че скоро ще дойде този момент,но ето и че мойта кола се появява в раздел продажби.Колата е произведена 95г. и внесена в България 2007г. и аз съм първия собственик. За тези 2 години колата е изминала точно 9000 километра. През зимата стои в гараж и се кара предимно лятото.-Стандартни екстри за модела: ABS,ел.стъкла,ел.огледала,ел.фарове,ел.шибедах,цен трално заключване,пръскалки на фаровете прехвърлени на новата броня,халогени;Ето какво съм сложил под капака за тези 2 години:-SEB 4.1 chip - 600лв.-Blow off - BAILEY VENTURI twin piston - 310лв.-Предно монтиран интеркулер с тръби 63мм - около 500лв.-Въздушен филтър Simota - 80лв.-Буст контролер - Hallman ES - 132лв. (поръчван от USA)-Бензинов регулатор - FSE Power Boost Valve с манометър за налягането- 290лв.-Бензинова помпа - Walbro 255L - 215лв.-Изпускателна система правена "от мен" 63мм + задно гърне FK Automotive - около 340лв.-Спортни седалки DTS - 500лв.-Нови амортисьори KAYABA от серията Exel-G газови + спортни пружини DTS сини - 660лв.-Чисто нов съединител на VALEO на 500километра - 340лв.-Нови фарове FK Automotive с лупи и "енджъл айс" и ксенон - 390лв (само фаровете)-Иридиум свещи NGK сложени преди 1200 километра - 120лв.-Хибридна турбина IHI на базата на оригиналната направена от TurboTechnics - закупена от Англия за 700лв.-Предни гуми GoodYear Eagle F1 на около 2000км. 195/50/15Друго сменено по колата освен тунинг частите: Чисто нови носачи с тампоните; нови предни и задни накладки + задни спирачни дискове Brembo; нови предни спирачни маркучи; ново казанче за антифриза; водна помпа; жилата на ръчната; филтри MANN; маншони на полуоските; масло на скоростната кутия; всички ремъци(Gates) и ролки(INA)... сигурно има и още неща които съм сменил ама не помня вече... то малко ли пари съм хвърлил. Колата е карана само с "естерно"(пълна синтетика) масло Fuchs Silkolene ProS 10w50.По-горе съм изброил само по-основните неща за които се сещам колко пари ми е излязло. Никога не съм пестял пари за каквото и да е по тази кола и винаги съм гледал да сложа възможно най-скъпите и хубави части. Винаги съм наблягал на мощноста на колата и така и не ми остана време да се позанимавам малко по-сериозно с визуалния тунинг,освен фаровете и бронята която ми излезе 300лв... а и праговете. Дано новия собственик да наблегне на това Това е кола в която се качвате и карате. ЗАБЕЛЖКИТЕ са козметични... по външния вид - боята и волана. Няма нещо по колата да не работи или някакъв друг технически проблем... освен че перката на парното работи само на 4-та степен,но както казах колата зимата не се кара и така до ден днешен това не е оправено.Колата е замервана на 400м и най-доброто време е 14,35сек. с терминална 162км/ч.Към колата давам и оригиналните пружини за амортисьорите в случай че ви се стори прекалено ниска и твърда.Ако колата не е купена до Италфеста ще се опитам да дойда и който има интерес да я гледа на място.ЦЕНА: 6000лв. - подлежи на коментар само на място !!! GSM: 0887 949 776 - гр.БургасЕто и две клипчета правени скоро... това с Хондата е малко преди да сложа фаровете,а тази Хонда дава 14,5сек на 400м. замервана в Сливен. На клипчето където снимам километража нямаше как да настъпя повече от 140км/ч че ми изкочи някво Мерцедесче 320CDI и ми провали доброто ускорение http://www.youtube.com/watch?v=r-h4D...?v=ciRCEPotqys
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto GT - с тунинг 184 к.с. ! + БАРТЕР !
Collapse
X
-
Няма ли желаещи за една добре направена бегачка? Всички ли ви удари кризата? Ето клип на BLOW OFF-a в действие... като цяло може да събуди и мъртвите Много стряска по улиците :D http://www.youtube.com/watch?v=B6IV_EEMMvkPunto GT
-
Хайде не се блъскайте за всички ще има по едно кръгче :D Ето и гласчето на място на мойто дете :D http://www.youtube.com/watch?v=0Ksllvkgrc4Толкова ли ви стресна цената че не смеете и един въпрос да зададете За тези които се интересуват защо я продавам? Ами защото си имам нова "любов" и тя се казва Mitsubishi Lancer EVO 4 И понеже имам нужда от кола всекидневка,та предлагайте бартери за коли до 3000лв + доплащане от ваша страна. С предимство са офертите за бартер с Пунто и Браво.Punto GT
Коментар
-
2 Въпроса имам понеже се оплакваш, че никой не питал:1. Колко гори това градско?2. Защо ти светва лампичката на инжекциона на клипа с ускорението?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Здравей,1.Зависи от стила на каране. Дали караш само на къси разстояния и на колко оборота сменяш предавките. Тествал съм я колата при най-икономично каране,смяна на предавките до 3500 оборота разхода беше 9,6л. Може да има някакво разминаване при сметките ми,но ще е в рамките на половин литър. Скоро я пробвах на колко ще падне разхода извън града и с 4 човека до Сливен и обратно без да вдигам над 120км/ч даде 6л.2.Лампата на инжекциона светва заради Blow Off клапана. Закачал съм КТС и когато на 4-та и 5-та предавка изпусне клапана дава грешка в дебитомера и после само се оправя. Това по никакъв начин не влияе на мощноста. Като сложа оригиналния клапан този проблем го няма,но той връща нагнетения въздух след дебитомера,а не като този в атмосферата. Не е проблем за притеснение,както виждаш за секунди се изчиства сама грешката.Punto GT
Коментар
-
XAn4ETO написа:Здравей,1.Зависи от стила на каране. Дали караш само на къси разстояния и на колко оборота сменяш предавките. Тествал съм я колата при най-икономично каране,смяна на предавките до 3500 оборота разхода беше 9,6л. Може да има някакво разминаване при сметките ми,но ще е в рамките на половин литър. Скоро я пробвах на колко ще падне разхода извън града и с 4 човека до Сливен и обратно без да вдигам над 120км/ч даде 6л.2.Лампата на инжекциона светва заради Blow Off клапана. Закачал съм КТС и когато на 4-та и 5-та предавка изпусне клапана дава грешка в дебитомера и после само се оправя. Това по никакъв начин не влияе на мощноста. Като сложа оригиналния клапан този проблем го няма,но той връща нагнетения въздух след дебитомера,а не като този в атмосферата. Не е проблем за притеснение,както виждаш за секунди се изчиства сама грешката.Power Under Pressure
Коментар
-
Мерси за коментара.На теб поне толкова ти хареса че не ти се слизаше изобщо от колата.Не можах да дойда на Италфеста и да видите колата,но пък за сметка на това бях във Варна и тествах колата на Диното на Келеша да видя колко кончета съм изкарал от тунинга. Понеже не съм от тези "тарикати" които ги мислят конете ей така от въздуха,затова и направих този тест,а и на мен ми беше интересно.И така колата при 1,4бара на турбото изкара 184 кончета на двигателя и 295 Nm въртящ момент. Можеше и повече да пробвам на 1,5бар или на 1,6бар но не ми се рискуваша само и само да изкарам някакви си числа.Колата изкара 114,9 киловата на колелата или 156 коня,което като сметне по формулата за загубите прави точно 184 коня на двигателя. http://www.youtube.com/watch?v=D39_tyej-wYPunto GT
Коментар
-
Хайде бе хора няма ли истински фенове на бързи италиански коли Вярно в тази криза не е лесно,но все някой има които е събрал нещо Знам че 6400лв не е малко,но като знам какво може да си вземете за 3500лв и като знам какво е вложено в тази кола мисля че цената е разумна,а и на място ако сте убедителни може и да смъкна нещо А ако в колата има нещо което не го искате , като фарове,спортни пружини или друг тунинг елемент... казвате какво,махам го и преизчисляваме ценатаPunto GT
Коментар
-
re objavata
Колега, колата е супер, но в този форум има предимно писатели, на средна възраст 22 години, каращи пунто и браво за по 1500-3500 лева, дето се надпреварват да форсират в първите 50 метра и след това бягат в сервиза за ремонт.За съжаление каквито и документи да качиш на колата, просто никой няма да ти оцени труда, парите и четенето,които си вкарал в това чудо.Поздравления за машината.По-добре си я карай с кеф и наказвай яко!винаги има две мнения-грешното и моето!
Коментар
-
Прав си до някъде. Има си ги и такива които само си питат и такива които наистина знаят колко труд и знания се искат да се направи нещо такова.Реално колата я правех за над 200 коня и всичко по тунинга е правено с тази цел. Има 3 неща които не съм направил за да подмине колата дори 220 коня ! Това е спортен вал Piper Cam - Fast Road Cam, инжектори между 280 и 300 кубика и турбина от калибъра на Garret GT25R ! Даже чипа който е сложен е като за тези подобрения които изброих и няма нужда от донастройка на ECU-то когато се сложат. up !Punto GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар