Три возила ни идват повечко в семейството. Така че решихме да продадем и Пунтото. Ето данните.***********************Fiat Punto 1.1 SX Дата на производство август 1995 г. Тип двигател Бензинов Мощност (к.с.) 55 к.с. Скоростна кутия Ръчна Категория Хечбек Пробег 150000 км Цвят Сив 4(5) Врати, Аларма, Застраховка, Имобилайзер, Металик, Метанова уредба, Стерео уредба, Центр. заключванеКолата е с метанова уредба поставена в Италия. Адванс процесор, веднъж не съм я чул да ’патка’. Паспорт на уредбата и минат преглед на уредбата до април 2010г. Бутилките са две и побират общо 15кг метан. Задницата е подсилена за да ги носи и да не кляка. ГТП до декември 2009г. Давам и две зимни гуми. Колата работи и на бензин и на метан. ВИНАГИ в началото на деня паля на бензин и загрявам 5 минути преди да тръгна. Причина за продажбата - имаме бебе, трябваше ни кола с багажник. Имаме си вече - без бартери!Колата не е развалена или нещо такова че да се отървавам. Изключително тих и спокоен двигател, малка кола идеална за градски условия, паркира се навсякъде. В същото време е достатъчно широка - аз съм 1.89 135кг и ми е удобно широко. С метана изобщо не ти пука за разход, още повече че не е като други с по една бутилка дето на всеки 100 километра и се оглежда за метанстанция. Какво има да се прави:Акумулатор за смяна. Може да кара с този докато дойдат студовете. Масло за смяна. От смяната на предното масло са минали 14 месеца и са изминати около 1000км.ЦЕНА 1900лв.Ето и снимки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОДАВАМ Фиат Пунто 55 SX '95г - метан - 1900лв - ПРОДАДЕНО
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Нямам идея реални ли са километрите. Както във всички обяви посочвам каквото е на километража. Оттам нататък всеки си знае. Двигателя е добре, когато вземах колата замерихме компресията и според майстора е добра. Масло гореше заради заминали вложки на клапаните, след смяна за един пълен цикъл (година) не се наложи доливане. Следващия цикъл не мога да го коментирам, защото за година я съм минал 1000км я не, но сега засега не забелязвам горене. Отдолу под колата няма капка масло. Аз съм много кротък шофьор, не обичам да ’изрязвам’ колата. Не съм мил двигателя тъй че който иска може да огледа за течове. Случва се да не паля колата няколко седмици - пали си на второто завъртане (реално след като си подкачи бензина), незнам доколко това е индикатор за състоянието на двигателя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар