Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ланча Либра 1.8 16V 131 к.с-много добра 7500лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    pakumba написа:
    най-добрата и сигурна проверка си остава прегледа на колата- ако на тази либра носачите, накрайниците, термостата, амортисьорите са оригиналните, очевидно е на тези км. дори всички ролки и ремъци трябва да са оригиналните от завода със знака там в триъгълника и с щампа с годината на производство /на моето браво махнах оригиналните ролки на алтернатор и климатик на 150 000 км с щампа 97 год, е поразбити бяха, но на оригиналните части 40-50 000 км хич не им пречат и са като нови/, мисля, че по -сигурен метод от това няма. всичко останало се фабрикува.
    освен на км , се сменят и на ВРЕМЕ - имаше една хубава статия в ауто билд по темата - може да са на 3000 км , но ако са на 7 години - като нищо ще удариш клапани - СТАРЕЕНЕ НА МАТЕРИАЛ.

    Коментар


      #32
      u_bo написа:
      Жоро, а ти нима искаш да кажеш, че си купил Агила-та от ОПЕЛ автокъща- БЕЗ сервизни документи !?!?!?!?
      Колата я купих със сервизната книжка,но сервизната книжка я откраднаха.Разбираемо е,беше почти празна.От тогава сервизните документи на колите ги държа в офиса.Това не е голям проблем,който иска да купи колата го водя в Опел и получава разпечатка.
      u_bo написа:
      освен на км , се сменят и на ВРЕМЕ - имаше една хубава статия в ауто билд по темата - може да са на 3000 км , но ако са на 7 години - като нищо ще удариш клапани - СТАРЕЕНЕ НА МАТЕРИАЛ.
      Абсолютно точно казано.Както ремъците,така и маслото и гумите и мн. други части си имат срок на годност.
      Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
      Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

      Коментар


        #33
        u_bo написа:
        pakumba написа:
        най-добрата и сигурна проверка си остава прегледа на колата- ако на тази либра носачите, накрайниците, термостата, амортисьорите са оригиналните, очевидно е на тези км. дори всички ролки и ремъци трябва да са оригиналните от завода със знака там в триъгълника и с щампа с годината на производство /на моето браво махнах оригиналните ролки на алтернатор и климатик на 150 000 км с щампа 97 год, е поразбити бяха, но на оригиналните части 40-50 000 км хич не им пречат и са като нови/, мисля, че по -сигурен метод от това няма. всичко останало се фабрикува.
        освен на км , се сменят и на ВРЕМЕ - имаше една хубава статия в ауто билд по темата - може да са на 3000 км , но ако са на 7 години - като нищо ще удариш клапани - СТАРЕЕНЕ НА МАТЕРИАЛ.
        ами не знам, за ремъка - да, но ролките.... няма значение де, защото италианците не се грижат за колите си както ние, тук ги потдържаме значително по-добре, нищо, че сме по-бедни. уверявам те, че ако може една част да не се смени, то няма да я сменят, а ние тук въпреки мизерията си я сменяме и си казваме - "е, поне е знам, че е ок и няма да се занимавам повече с нея". така че малко са италианците, които ще сменят ролките на 40 000, но 7 години. то по тази логика трябва всичко да сменим на 7 год- пружината на термостата охлабва, пружините на колата също, носачите стареят, маншоните стареят.... и т.н. за мен по-сигурен знак от това няма, ако някой е открил по-добър нека сподели.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #34
          pakumba написа:
          най-добрата и сигурна проверка си остава прегледа на колата- ако на тази либра носачите, накрайниците, термостата, амортисьорите са оригиналните, очевидно е на тези км. дори всички ролки и ремъци трябва да са оригиналните от завода със знака там в триъгълника и с щампа с годината на производство /на моето браво махнах оригиналните ролки на алтернатор и климатик на 150 000 км с щампа 97 год, е поразбити бяха, но на оригиналните части 40-50 000 км хич не им пречат и са като нови/, мисля, че по -сигурен метод от това няма. всичко останало се фабрикува.
          след тези думи на колегата,който иска нека заповяда,единственото нещо което не е с тази щампа са биалетки и накладки,но аз пазя оригиналните който са с щампата,,,,,,,,,,,дори и на свещите пише LANCHA

          Коментар


            #35
            ivan anachkov написа:
            ....,,,,,дори и на свещите пише LANCHA
            дано не пише ТОЧНО ТОВА

            Коментар


              #36
              Колега, дай само една снимка в близък план и най-вече на фокус върху шофьорската седалка.Алкантарата не може да манипулираш :D
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #37
                BO написа:
                Колега, дай само една снимка в близък план и най-вече на фокус върху шофьорската седалка.Алкантарата не може да манипулираш :D
                Някой 100+ килограмов може да я съсипе и за 1-2 години - справка колите на тъста ми. Вече втора Ланча и максимум на втората година целият салон става в окаяно състояние И това за около 30-40 хил. км.
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар


                  #38
                  BO написа:
                  Колега, дай само една снимка в близък план и най-вече на фокус върху шофьорската седалка.Алкантарата не може да манипулираш :D
                  Колега ако искаш ела на място да си гледаш седалките,аз ли4но няма да направя нито една снимка пове4е :D а това за тази алкантра е пьлна глупост,,,,,,и все пак алкантрата не е сьсипана 0878944106 :P

                  Коментар


                    #39
                    :D

                    Коментар


                      #40
                      :D

                      Коментар


                        #41
                        :D

                        Коментар


                          #42
                          :D

                          Коментар


                            #43
                            :D

                            Коментар

                            Working...
                            X